Krilllan
Ny medlem
men vad fan när skall ni hålla er på asfalt snälla skog igen jag fattar inte okay
Undrar det samma. Ser inte längre det roliga i med att köra fast i lera, bränna hål i byxorna o sen tvätta hojen-.-
men vad fan när skall ni hålla er på asfalt snälla skog igen jag fattar inte okay
Förresten, skulle någon vilja ge ungefärliga koordinater till det där Jonsered-tunnel-sprängnings-hopp-hålet som vi pratade om idag? Försöker mappa ut allt här i Göteborg som man kan hoppa från (lagom höjd, ner i vatten, förstås).
Jonsereds fabriker tror jag du kan sikta på. Det är litet i Jonsered, så du borde hitta det bara genom att åka dit. Är i bottre änden av byn sett från stan (Gbg).
Förresten, skulle någon vilja ge ungefärliga koordinater till det där Jonsered-tunnel-sprängnings-hopp-hålet som vi pratade om idag? Försöker mappa ut allt här i Göteborg som man kan hoppa från (lagom höjd, ner i vatten, förstås).
Vad är lagom höjd? Finns många goa ställen att hoppa ifrån.
förresten, skulle någon vilja ge ungefärliga koordinater till det där jonsered-tunnel-sprängnings-hopp-hålet som vi pratade om idag? Försöker mappa ut allt här i göteborg som man kan hoppa från (lagom höjd, ner i vatten, förstås).
Vad är lagom höjd? Finns många goa ställen att hoppa ifrån.
Lagom höjd? Ptja, 10-20m är perfekt för volter och sådant. 20-30m är bra om man vill utmana sig lite.
Har du några förslag?
Läppstiftet...
Finns lite vatten under Angeredsbron med..
Hej på er alla motardfantaster!
Niklas heter jag och är nyimporterad från Åland så sent som idag. Jag kör en välanvänd Husa 650 som väntar på att få rastas ordentligt. Jag hoppas verkligen vi ses mycket på vägarna i fortsättningen.
//Niklas A
Jag tycker mig precis minnas att Angeredsbron är kring 40m och lite till vilket, om du nu läser mitt inlägg igen, inte är vad jag söker efter.
Va mest ironisk Tror inte det är så bra att hoppa från den bron.. Inte så djupt vatten..
Har för övrigt jävligt dålig koll på klippor man kan hoppa ifrån
Ingen vägskylt dock va? Snarare en gång/cykel isf.Tror det är skyltat till Humlebadet också...
Lagom höjd? Ptja, 10-20m är perfekt för volter och sådant. 20-30m är bra om man vill utmana sig lite.
Har du några förslag?
Funderade lite på det, men tyckte inte riktigt att din ironi framkom så bra.
Jovars, nog går det väl att hoppa från den om man är duktig, så länge det finns en 4m vatten under så. Men för min del är det lite för högt. Än så länge.
Hej på er alla motardfantaster!
Niklas heter jag och är nyimporterad från Åland så sent som idag. Jag kör en välanvänd Husa 650 som väntar på att få rastas ordentligt. Jag hoppas verkligen vi ses mycket på vägarna i fortsättningen.
//Niklas A
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |