Rasorblade
Ny medlem
Har två gaffelskyddsdekaler KTM original som skulle passa perfen,kt på din hoj!!Sådär nu har man fått hjälp av dottern med att pimpa hojen.
Dina för en hundring!!!
Har två gaffelskyddsdekaler KTM original som skulle passa perfen,kt på din hoj!!Sådär nu har man fått hjälp av dottern med att pimpa hojen.
Har två gaffelskyddsdekaler KTM original som skulle passa perfen,kt på din hoj!!
Dina för en hundring!!!
Haha, nää du. Jag har ju sett din o sämstgårds hojar. Antingen så blir de ynkliga och förkylda av lite vatten eller så storknar de o mår dåligt så fort de e stora pojkar med så att det sprutar ur olja eller kopplingsvajrar o annat som går sönder så att de ska slippa vara med o leka
Så kontentan är väl att det e klena hojar för klena killar
Nu drömmer du hun! Min Husa är bara lite laktosintolerant mot vatten.. Inte hennes fel
Och du kan fan inte jämföra mig med Sämsgård's Husa!!! hahaha! Hans hona klarar ju inte av ett skit!!
gubben vad du än gör köp inte en aprilllllllllllia
LG e lite sur för han blev överkörd av en.....
Mina två funkade bara man körde med rätt oljemängd och inte kraschade dem... (in i andra)
Ja din story är ju förstås ett riktigt skräckexempel, men ändå tycker jag att de är så stygga...
Hahahaa! Det där är några bilder jag kommer ha på näthinnan till död-dagar.
Envisa grabbar
[YOUTUBE-ID]rDTr395e6Jk[/YOUTUBE-ID]
faan va jag längtar!!
Öhm, nån som vet om de där tjusiga org. kraschpuckarna som typ johans mc säljer bara är att snappa på eller måste jag vara händig? (dvs måste jag muta nån annan att göra det)
Öhm, nån som vet om de där tjusiga org. kraschpuckarna som typ johans mc säljer bara är att snappa på eller måste jag vara händig? (dvs måste jag muta nån annan att göra det)
Haha vafan, nu måste jag ju göra det här själv.... inte nog med att jag inte har lokalsinne och hittar nån jävla stans.. nu riskerar jag att bli kallad mekanisk-idiot också.... jävla skit!
Ja, klarar du inte av att få på puckarna själv, då skulle jag nog aldrig meka mer i hela ditt liv
Men skulle det skita sig, så får du gärna komma förbi här så fixar jag det gratis och kommer vara väldigt diskret Så ingen få reda på det liksom
Om du vill så får du gärna borra mina muttar på hjulaxlarna så jag kan trä igenom ett stag där mina kraschpuckar skall monteras
VADÅ BORRA HÅL?!?!?!
Hur i helvete tänker ni er att jag ska klara nått sånt???????
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|