Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Haha, nää du. Jag har ju sett din o sämstgårds hojar. Antingen så blir de ynkliga och förkylda av lite vatten eller så storknar de o mår dåligt så fort de e stora pojkar med så att det sprutar ur olja eller kopplingsvajrar o annat som går sönder så att de ska slippa vara med o leka :D
Så kontentan är väl att det e klena hojar för klena killar:va

Nu drömmer du hun!;) Min Husa är bara lite laktosintolerant mot vatten.. Inte hennes fel:D
Och du kan fan inte jämföra mig med Sämsgård's Husa!!! hahaha! Hans hona klarar ju inte av ett skit!!:D:D:D:D:D:D:D

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Nu drömmer du hun!;) Min Husa är bara lite laktosintolerant mot vatten.. Inte hennes fel:D
Och du kan fan inte jämföra mig med Sämsgård's Husa!!! hahaha! Hans hona klarar ju inte av ett skit!!:D:D:D:D:D:D:D

Mjo, kanske ligger något i det där med att jämföra era hojar:D:jisses:jisses

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
gubben vad du än gör köp inte en aprilllllllllllia:gnissla

Ja din story är ju förstås ett riktigt skräckexempel, men ändå tycker jag att de är så stygga...:gnissla

LG e lite sur för han blev överkörd av en.....:D

Mina två funkade bara man körde med rätt oljemängd och inte kraschade dem... (in i andra)

Hahahaa! Det där är några bilder jag kommer ha på näthinnan till död-dagar.

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Ja din story är ju förstås ett riktigt skräckexempel, men ändå tycker jag att de är så stygga...:gnissla

Hahahaa! Det där är några bilder jag kommer ha på näthinnan till död-dagar.

LG hade ju en RXV och den e inte byggd att gå på landsväg.. så enkelt är det.
Ja du det kommer jag oxå ha....:gnissla:D

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Startade upp hojen för första gången sedan den fått ett nytt hem. Att nått sånt litet kan få en på så bra humör :D

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Hoj
Letar
Öhm, nån som vet om de där tjusiga org. kraschpuckarna som typ johans mc säljer bara är att snappa på eller måste jag vara händig? (dvs måste jag muta nån annan att göra det)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Öhm, nån som vet om de där tjusiga org. kraschpuckarna som typ johans mc säljer bara är att snappa på eller måste jag vara händig? (dvs måste jag muta nån annan att göra det)

Om du inte klarar det själv så är du rätt kass! ;)
Annars kan jag hjälpa dig om du bjuder på öl :öl

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Hoj
Letar
Haha vafan, nu måste jag ju göra det här själv.... inte nog med att jag inte har lokalsinne och hittar nån jävla stans.. nu riskerar jag att bli kallad mekanisk-idiot också.... jävla skit!

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Haha vafan, nu måste jag ju göra det här själv.... inte nog med att jag inte har lokalsinne och hittar nån jävla stans.. nu riskerar jag att bli kallad mekanisk-idiot också.... jävla skit!

Ja, klarar du inte av att få på puckarna själv, då skulle jag nog aldrig meka mer i hela ditt liv ;)
Men skulle det skita sig, så får du gärna komma förbi här så fixar jag det gratis och kommer vara väldigt diskret:) Så ingen få reda på det liksom;)

FITTA VA JAG VILL KÖRA HOJ!!!! Kan den här djävla äckliga otvättade vaginasnön försvinna nu!!!!!!!:huvet:huvet:mad:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ja, klarar du inte av att få på puckarna själv, då skulle jag nog aldrig meka mer i hela ditt liv ;)
Men skulle det skita sig, så får du gärna komma förbi här så fixar jag det gratis och kommer vara väldigt diskret:) Så ingen få reda på det liksom;)

Om du vill så får du gärna borra mina muttar på hjulaxlarna så jag kan trä igenom ett stag där mina kraschpuckar skall monteras:brynad

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln