Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Ska inhandlas stövlar och skinnställ nu till våren då det var tanke att köra lite bana.:)

Ska ju köra sm så drar frågan här :tungan: Jag är 184 cm och väger 60 kg, alltså en smal jävel. Nått speciellt märke som har bra passform(vad jag har läst är det inte de lättaste att hitta)? Var ska jag kolla i gbgtraken där inte allt är skitdyrt? Vänta till Bikedagarna?
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Ska inhandlas stövlar och skinnställ nu till våren då det var tanke att köra lite bana.:)

Ska ju köra sm så drar frågan här :tungan: Jag är 184 cm och väger 60 kg, alltså en smal jävel. Nått speciellt märke som har bra passform(vad jag har läst är det inte de lättaste att hitta)? Var ska jag kolla i gbgtraken där inte allt är skitdyrt? Vänta till Bikedagarna?



leta begagnat tycker jag... vill du ha märkesgrejer är det bara att vänta på reagrejer eller försöka pruta på nåt fjolårsställ. annars är det typ samma pengar överallt. finns dock mycket märken med lägre pris.

fc-moto.de är jävligt billiga och vad jag har hört är dom bra att ha att göra med. om du vill köpa från tyskland.
 

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Sådär nu har man fått hjälp av dottern med att pimpa hojen.

DSC00941.jpg


Och med lite flyt så får man hjälpa henne om ett par år...

DSC00935.jpg
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Hmm, sist jag kollade var väl husa ägt av ktm så det borde väl det göra den där moped du har till en ktm styv-unge i princip eller??? :D:tummenupp

Nu har du tagit en grogg för mycket gubben! ;) Husa är styvsonen som vägrar bli tillsagd och spöar skiten ur resten av familjen!! :D;):arsele
 

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Nu har du tagit en grogg för mycket gubben! ;) Husa är styvsonen som vägrar bli tillsagd och spöar skiten ur resten av familjen!! :D;):arsele

Haha, nää du. Jag har ju sett din o sämstgårds hojar. Antingen så blir de ynkliga och förkylda av lite vatten eller så storknar de o mår dåligt så fort de e stora pojkar med så att det sprutar ur olja eller kopplingsvajrar o annat som går sönder så att de ska slippa vara med o leka :D
Så kontentan är väl att det e klena hojar för klena killar:va
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top