NANO skrev:2268799Fan va sugen jag e på att köra !
vafaan du får inte tjuvträna!!mofoMx skrev:2268820hehe ja var på angeredskrossen idag!!!!!
äntligen tycker jag slangandet börjar gå framåt
Fosgate skrev:2269374såå efter månaders pill är ja äntligen klar med min hoj!... så här blev resultatet
.... Till råga på allt så fick ja ett erbjudande i går om att byta min hoj till en R1:a en 99a behövde bara lägga 3000kr emellan så ja funderar faktist starkt på det!... synd bara nu när bakhjuls åkandet börjar sitta fint!
Gött att det är klart!Fosgate skrev:2269374såå efter månaders pill är ja äntligen klar med min hoj!... så här blev resultatet
.... Till råga på allt så fick ja ett erbjudande i går om att byta min hoj till en R1:a en 99a behövde bara lägga 3000kr emellan så ja funderar faktist starkt på det!... synd bara nu när bakhjuls åkandet börjar sitta fint!
Tack gubbs, va riktigt schysst (som vanligt)peteR1000 skrev:2271672tack för turen idag boys!
Bombis skrev:2271738Tack gubbs, va riktigt schysst (som vanligt)
Väldigt tråkigt med vurpan med dom två andra, tur att dom inte skadade sig. En fälg att bonka till plus en punka är lindrigt för en vurpa in i ett räcke
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|