Henkepenk skrev:2387956Tog en snabb bild på nya hojen...
Sticker in mot stan snart, tänkte kolla blackrace (eller vad det nu är?) på Bananpiren en sväng. Kollar GP också...
Rasorblade skrev:2387958hmmmm.. vad det inte en 05:a du skulle köpa?!
Henkepenk skrev:2387963Nä, -04 uttagen Maj -05. Men det duger åt mig!
Snajjp skrev:2388299Nä nu måste jag bara köpa en hoj till så att man kan åka me er grabbar i motard gänget men f..n det blir först till vintern då huset är klart.
Du är Välkommen till motard gänget..Snajjp skrev:2388299Nä nu måste jag bara köpa en hoj till så att man kan åka me er grabbar i motard gänget men f..n det blir först till vintern då huset är klart.
Bauen skrev:Bilr de nån Lördags tur.. imorgon
Kl.14:00 på GP.... Lördag 19/8...Blir de en bra tid eller ????johnny bravo skrev:2388327Ja e på iaf...
skalll åka å jobba sen så får inte åka på ett tag.
liiinus skrev:2388490de var skoj som fan att köra på banan idag.tack till johnny bravo & smurfen för att ni guidade oss runt i gbg. när vi skulle tanka så började min hoj låta jävligt konstigt, satt som på nålar hela vägen hem.(låter som den ska skjuta kolven) så den behöver nog lite omvårdnad synd att man har tummen mitt i handen bara.
Rasorblade skrev:2387746Najsiga bilder!!
haha!! faan bilden på plåtis å mig var ju grymt bra!!
ja verkligen, även den när ni är på kornhallsfärjan är bra.
Bauen skrev:2388263Sjyssta bilder Drredator.... Filmen är under progess,,, Bilr de nån Lördags tur.. imorgon
de skramlde mer än vanligt de lät inte friskt, den är ganska ny survad så de borde inte vara nga problem.Långa farbron skrev:2388584Hur lät den ?
Lc4 motorer går sällan sönder.
de var mest på tomgång man hörde att de inte stog rätt tillLånga farbron skrev:2388584Hur lät den ?
Lc4 motorer går sällan sönder.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |