Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
GP kl 12 så att vi får med så många som möjligt.

11.Fast_man
2.Krillan
3. Zarrell (hinner jag inte till 11 joinar jag nog senare)
4.Koop (om hojen startar tills 11, får gå ut klockan 10 och börja kicka )
5.Crall
6.Rick :hojsmilie[
7. MR.dude
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
GP kl 12 så att vi får med så många som möjligt.

11.Fast_man
2.Krillan
3. Zarrell (hinner jag inte till 11 joinar jag nog senare)
4.Koop (om hojen startar tills 11, får gå ut klockan 10 och börja kicka )
5.Crall
6.Rick :hojsmilie
7. Joel

Är om en timma så får la skynda mig...
 

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Ort
Asker, Norge
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Happ, kul så länge det varade för min del, brustet kopplingshandtag satte p för det roliga.
 

Dagotto

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2010
Ort
Mölndal
Hoj
KTM 660 -04 , KTM 525 exc -05
Hur var eran runda idag då?
Någon som ska ut imon (Måndag) och dra en sväng efter 18.00??
 

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Idag efter 11:00 såg jag en KTM 690 SMC som tanka på Shell vid Angereds Centrum, som i mina ögon var stulen. Hojen hade svart plast, WP dekaler på gaffelbenen, Saknade regskylt och blinkers bak. Den kördes av 2 personer varav en hade svart integralhjälm. Finns med på övervakningskamerorna om Polisen kan ta till hjälp av det.
 

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Ort
Gbg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
Körning söndag
GP 12,00
1
2
3
4
5
6
71 Rasorblade
8
9
10
//
4327 Dezeo

Om jag får ihop hojen tills dess så är jag på! fick lite problem igår =/ Ska se om jag kan ragga fart i Richazz här på forumet med =)
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Såg polisen jaga en 625/660 (tror jag) med 2 orginalpipor undertill och utan nr-plåt vid Mariaplan runt 16-tiden. Skulle tro att den var stulen.
I samband med detta kom det även en 690SM och Pimpstar-tröja som polisen satte efter i tron att de var den andra hojen. Var det någon här?
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Såg polisen jaga en 625/660 (tror jag) med 2 orginalpipor undertill och utan nr-plåt vid Mariaplan runt 16-tiden. Skulle tro att den var stulen.
I samband med detta kom det även en 690SM och Pimpstar-tröja som polisen satte efter i tron att de var den andra hojen. Var det någon här?

Låter som det var Heltloss som dem blev intresserade av:va
 

Mx_Josef

Wild west
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Majorna biaatch!
Hoj
Cbr600 och ch racing!
Mistänkt Stulen ktm möjligtvis 525 orange med svart motardkit hade cross fram skärm. . Jugge liknande smal kille. Med kort skäggväxt och kort hår körde på redbergsplatsen mot gamlestan kl 20 idag 28/6.
 
Last edited:

Heltloss

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SM -08
Såg polisen jaga en 625/660 (tror jag) med 2 orginalpipor undertill och utan nr-plåt vid Mariaplan runt 16-tiden. Skulle tro att den var stulen.
I samband med detta kom det även en 690SM och Pimpstar-tröja som polisen satte efter i tron att de var den andra hojen. Var det någon här?

Haha japp, vilken soppa det var... jag körde in i rondellen på Mariaplan och polisbilen med sirener kom in i rondellen på andra sidan, jag tänkte hänga på dom och se vart dom skulle så jag tänkte ta 1 extra varv. Slutade med att det blev två varv på dom körde 2 varv dom med :). Jag åkte ur rondellen vid seveneleven efter mitt andra varv då dom tog avfarten innan mot Efkå livs, jag åkte på parallelgatan och tänkte genomskuta dom vid efkå. När jag kom till efkå så hade dom vänt igen mot Mariaplan och stäng av blåljusen så jag hakade på en bit bakom. Sedan åkte jag efter dom ner på Älvsborgsgatan, dom tog höger på halva Älvsborgsgatan mot Dalhiamers hus, sedan svängde dom vänster ner mot Jaegerdorffplatsen. jag var då 100 meter bakom, dom svängde vänster in på en väg och stog kvar när jag hade 20 meter kvar backade dom ut framför mig så dom blockerade vägen för mig.
Men dom stirrade bara på mig i 5 sekunder sedan vände dom mot Mariaplan igen, jag ställde mig i rödljuset vid Jaegerdolf för att svänga höger. såg att dom vände 200 meter bakom mig. Sedan förföljde dom mig till Karljohanskyrkan där dom gick ut på spårvägen och körde om mig.

Synd om jag störde en pågående jakt av en stulen MC dock :(, Hade dom sagt något kunde man ju hjälp till :yoparty

EDIT: stavfel, i will be back for more! :)
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top