Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Ort
Gbg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
bollar!!! gaaah.. bOLLAR!! BOLLAR!!!!

Manligt!

Det var jag och RichazZ med sxv'n som hade bollarna, Jag beställde dem från en otroligt WT-redneck amerikansk sida med härligt dekadenta amerikaner i massa korta reklamfilmer för varje "paket".. :tuttar

Håller på att leta fram länken till sidan i min mail just nu, men det går inte så bra. Hur är forumregler gällande länka till webshops? räknas det som reklam och promotion eller är det ok?

De kostar iaf ~100kr styck och frakten går på ~200kr kanske.

Pimpstar får ju se till att sälja dem... ;D
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Det var jag och RichazZ med sxv'n som hade bollarna, Jag beställde dem från en otroligt WT-redneck amerikansk sida med härligt dekadenta amerikaner i massa korta reklamfilmer för varje "paket".. :tuttar

Håller på att leta fram länken till sidan i min mail just nu, men det går inte så bra. Hur är forumregler gällande länka till webshops? räknas det som reklam och promotion eller är det ok?

De kostar iaf ~100kr styck och frakten går på ~200kr kanske.

Pimpstar får ju se till att sälja dem... ;D

Eftersom det inte handlar om någon personlig vinst för någon inblandad så är det absolut inga bekymmer att länka till en sida som andra efterfrågar.
 

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Ort
Gbg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
Eftersom det inte handlar om någon personlig vinst för någon inblandad så är det absolut inga bekymmer att länka till en sida som andra efterfrågar.

Gött, då ska jag bar hitta sidan med.

Om ingen annan känner att dom kan/orkar/vill redigera ihop en film kan jag anmäla mig som frivillig :gnissla

Jag är också lite sugen, dock så skulle jag behöva ha det andra materialet som finns. Har aldrig gjort en film innan, men man måste ju lära sig någon gång :confused:
Men vi kan ju hjälpas åt om du har lust =)

BTW, De filmerna som vart tagna framifrån blev riktigt balla faktiskt!

Sidan där jag köpte bollarna från är

You'r Nutz

Sjukt amerikansk sida, även om ni inte ska köpa bollar så kan ni kolla in sidan. Alla era förutfattade meningar om rednecks besannas :D
 
Last edited:

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Jag och Rick ska ut o köra en sväng sen vid 16 tiden om nån e sugen på att haka på.
0708-253702
Jonas
 

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Ort
Gbg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
The bigger the better ^^

Vi har de minsta på 4 tum, det fans 8tums med, men de blir jäkligt stora..
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Vad har du för internet lina hemma? Jag har 8gb av rådata film, 720p 60fps. Kan ju alltid convertera ner det om du endå inte skall jobba hög kvalite. Och det dumma med GoPro är att när man har den på hjälmen så är det svårt att se om man har satt på den, och det gör att man filmar hela tiden istället, så det blir en del....


Hmm Ja jag ska väl ha 8mb/s tror jag.
Konvertera känns ju dumt, jag tänkte absolut försöka få till en högupplöst film.

Om dom enskilda klippen är mindre än 2gb stora eller om du kan dela upp dom, så kan du ju skicka över dom via denna sidan:
http://sprend.com/
Tar säkert lite tid men det funkar väl :gnissla
 
Last edited:

Dagotto

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2010
Ort
Mölndal
Hoj
KTM 660 -04 , KTM 525 exc -05
Är det någon som vill dra ut ikväll eller imorgon och träna på lite wheelies? :wiggle
 

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
Hmm Ja jag ska väl ha 8mb/s tror jag.
Konvertera känns ju dumt, jag tänkte absolut försöka få till en högupplöst film.

Om dom enskilda klippen är mindre än 2gb stora eller om du kan dela upp dom, så kan du ju skicka över dom via denna sidan:
http://sprend.com/
Tar säkert lite tid men det funkar väl :gnissla

Får 100/100 lina nästa vecka så kan hjälpa till med överföring osv
 

Dezeo

When in doubt, throttle out.
Gick med
24 May 2009
Ort
Gbg
Hoj
Husqvarna 701 Enduro - 17 & Triumph Bobberville -66
Om dom enskilda klippen är mindre än 2gb stora eller om du kan dela upp dom, så kan du ju skicka över dom via denna sidan:
http://sprend.com/
Tar säkert lite tid men det funkar väl :gnissla

Koolt! finns de sådana saker nu för tiden, jag som hade tänkt att åka runt till alla och samla ihop klippen manuellt. Eller analogt kanske det heter :rolleyes:

Ge mig din e-mail zarrell så skickar jag mina filmer till dig
 

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Ingen som ska ha en liten meksession i veckan? Ska slänga på puckar, barks och byta olja/filter, men är ju sjukt trist att pilla själv.. :rolleyes:
 

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Ingen som ska ha en liten meksession i veckan? Ska slänga på puckar, barks och byta olja/filter, men är ju sjukt trist att pilla själv.. :rolleyes:

Möjligen lite småpill inför onsdagsträningen?
Ska vi fixa till den på onsdag förmiddag och dra ner den till banan?:yoparty
 

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Kan hjälpa dig/er.....:tummenupp

Behöver fler klibbor!!

gött, jag har inga avancerade grejer så det löser jag nog men det är alltid roligare med sällskap. en och annan extra hand kan ju alltid komma väl till pass oxå ifs. och du, lös semester nu så vi "slipper" anpassa oss till vanliga dödliga arbetstimmar. :) :näsblod
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top