Sämsgård
Hej hej
det där låter kul ett utmärkt läge att testa knotter däcken me.
om ni vill ha med mig
de e klart! desto fler desto roligare
det där låter kul ett utmärkt läge att testa knotter däcken me.
om ni vill ha med mig
Så.. Vart ska vi åka då? Bohus gropen, Jonseredsskogen, Classeberget eller nån annanstans?
Så.. Vart ska vi åka då? Bohus gropen, Jonseredsskogen, Classeberget eller nån annanstans?
lite av varje! grusgrop lockar som faen
jag hakar nog fan oxå på. om vi kör nånstans så jag å Kolle kan hänga på utan att bli svartlistade i hela västra götaland som ligisterna som kör runt på oregade hojar.
Det är en jävla bit upp till Classe! Finns det nån bra sandgrop där uppe som man kan flyga runt i? Massa hopp och skit ska det vara! Sen gärna lite endurospår.. Men ska man kommer hem i vettig tid sen, så kanske vi ska åka kl 6 på morgonen eller nåt Kanske inte så tidigt, men tidigt i alla fall..
Den enda sandgropen jag vet här omkring är ju bohus.. Och tror inte det finns några endurospår där.. Men om Classe kan några jävligt bra ställen och bjuder på lemonad, så kanske det är värt resan upp
jag tycker att vi utforskar mitt teritorium nästa helg istället så hinner jag reka lite först, jag jobbar fram till lörda kväll (kanske söndag förmiddag).
Men en tur till bohus gropen låter ju bra
Ja, det får väl bli den, eftersom ingen annan verkar veta nån bra grop Men har ingen aning om man kan åka där längre.. Läste på lite forum om att den ska va jävligt rolig, men senast nån skrev va januari 2008.. Så vet inte om dom klappat igen eller om det ens finns några hopp och sånt kvar..
Ja, det får väl bli den, eftersom ingen annan verkar veta nån bra grop Men har ingen aning om man kan åka där längre.. Läste på lite forum om att den ska va jävligt rolig, men senast nån skrev va januari 2008.. Så vet inte om dom klappat igen eller om det ens finns några hopp och sånt kvar..
Ja, kerttu o habbe kör stenungsund eller blixås på lördagen. Personligen hoppas ja på stenungsund men än så länge har de ingen träningsvärd så det kanske blir blixås. Häng på o kör några varv på crossbanan på lördag som uppvärmning för er tur på söndagen.
Har inget släp.. Och tänker inte sitta och köra med knotterdäck upp till St-sund
hur går det med pilsnerhäcken då?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |