Vi som sladdar Motard i skogen...

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Så.. Vart ska vi åka då? Bohus gropen, Jonseredsskogen, Classeberget eller nån annanstans?:)
 

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
HELLUUU!!!

jag vill med och och grisa i skiten.

var, när och hur=?
söndag passa mig ypperligt.
 

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Ska vi köra upp mot Classe eller va säger ni?
Det är helt ok med mig men då får vi hjälpas åt lite o hitta lite kuliga vägar upp till honom på obygden o sen får Classe reka lite var vi kan bröta runt där uppe.
Svartedalen e ju stort o det e ju på vägen om inte annat.
Kruxet är att jag har dålig koll på vägar, stigar och grus åt det där håller tyvärr.
Jag kan ju kolla lite i gröna kartan o försöka reka lite möjliga vägar. Kan ju bli en kul sväng speciellt om vi blir ett gäng :)
Dock tycker jag att vi ska försöka komma iväg i tid iom att det tar ett tag o ta sig upp till st. Höga eller va fan vi nu ska nånstans :tuttar
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Det är en jävla bit upp till Classe! Finns det nån bra sandgrop där uppe som man kan flyga runt i? Massa hopp och skit ska det vara!:) Sen gärna lite endurospår.. Men ska man kommer hem i vettig tid sen, så kanske vi ska åka kl 6 på morgonen eller nåt:tungan Kanske inte så tidigt, men tidigt i alla fall..
Den enda sandgropen jag vet här omkring är ju bohus.. Och tror inte det finns några endurospår där.. Men om Classe kan några jävligt bra ställen och bjuder på lemonad, så kanske det är värt resan upp:)
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
jag hakar nog fan oxå på. om vi kör nånstans så jag å koller kan hänga på utan att bli svartlistade i hela västra götaland som ligisterna som kör runt på oregade hojar.
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Det är en jävla bit upp till Classe! Finns det nån bra sandgrop där uppe som man kan flyga runt i? Massa hopp och skit ska det vara!:) Sen gärna lite endurospår.. Men ska man kommer hem i vettig tid sen, så kanske vi ska åka kl 6 på morgonen eller nåt:tungan Kanske inte så tidigt, men tidigt i alla fall..
Den enda sandgropen jag vet här omkring är ju bohus.. Och tror inte det finns några endurospår där.. Men om Classe kan några jävligt bra ställen och bjuder på lemonad, så kanske det är värt resan upp:)

jag tycker att vi utforskar mitt teritorium nästa helg istället så hinner jag reka lite först, jag jobbar fram till lörda kväll (kanske söndag förmiddag:huvet).
Men en tur till bohus gropen låter ju bra:tummenupp
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
jag tycker att vi utforskar mitt teritorium nästa helg istället så hinner jag reka lite först, jag jobbar fram till lörda kväll (kanske söndag förmiddag:huvet).
Men en tur till bohus gropen låter ju bra:tummenupp

Ja, det får väl bli den, eftersom ingen annan verkar veta nån bra grop:D Men har ingen aning om man kan åka där längre.. Läste på lite forum om att den ska va jävligt rolig, men senast nån skrev va januari 2008.. Så vet inte om dom klappat igen eller om det ens finns några hopp och sånt kvar..
 

Bifogat

  • bohus.jpg
    bohus.jpg
    119.9 KB · Visningar: 61

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Ja, det får väl bli den, eftersom ingen annan verkar veta nån bra grop:D Men har ingen aning om man kan åka där längre.. Läste på lite forum om att den ska va jävligt rolig, men senast nån skrev va januari 2008.. Så vet inte om dom klappat igen eller om det ens finns några hopp och sånt kvar..

då får lek pappa med sin nya hojj titta ut en skogsrutt med sin karta och ha gropen som mål:D
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Ja, det får väl bli den, eftersom ingen annan verkar veta nån bra grop:D Men har ingen aning om man kan åka där längre.. Läste på lite forum om att den ska va jävligt rolig, men senast nån skrev va januari 2008.. Så vet inte om dom klappat igen eller om det ens finns några hopp och sånt kvar..

Där körde jag en del med fyrhjuling under vinter 06 och med cross vintern 07.
Då var det riktigt skoj, vet inte alls hur det är nu.

Ta det lugnt när/om ni åker dit, det är ett ridhus som äger marken.
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Går ju grusväg hela vägen till Bohus från Bäckebol.. Typ..
Men jag har ingen aning! Jag har bara åkt runt Jonsered i skogarna lite med motarden.. Så om nån vet nån bättre grop/endurosling, så får ni gärna bryta in och säga till..!:) Annars skiter jag i det och drar upp till Blitxås och kör lite i skogen, så får ni hitta på vad ni vill;) Man kan ju ta skogsvägen till "hoppet" också.. Men blir ju lite dumt för er nördar som kör oregat!:D

Men Bohusbanan ser ju rätt rolig ut och ser ut som man kan åka i skogen runt om kring :)
Men som sagt, har ingen aning om det ens finns kvar eller om man kan åka där eller om dom byggt om det till nåt annat..
 

Bifogat

  • bohus.jpg
    bohus.jpg
    238.8 KB · Visningar: 68
Last edited:

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Ja, kerttu o habbe kör stenungsund eller blixås på lördagen. Personligen hoppas ja på stenungsund men än så länge har de ingen träningsvärd så det kanske blir blixås. Häng på o kör några varv på crossbanan på lördag som uppvärmning för er tur på söndagen. :tummenupp
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Ja, kerttu o habbe kör stenungsund eller blixås på lördagen. Personligen hoppas ja på stenungsund men än så länge har de ingen träningsvärd så det kanske blir blixås. Häng på o kör några varv på crossbanan på lördag som uppvärmning för er tur på söndagen. :tummenupp

Har inget släp.. Och tänker inte sitta och köra med knotterdäck upp till St-sund:D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top