Sämsgård
Hej hej
Den där grenen visste vart den skulle träffa, ja ser ganska suddigt på vänster öga nu får fixa det högra ögat med så de väger jämt
Den där grenen visste vart den skulle träffa, ja ser ganska suddigt på vänster öga nu får fixa det högra ögat med så de väger jämt
Tjena lånar tråden vet ni om någon cross affär i göteborg,
Tack på förhand Hjälte
Så blev det Classe Nu är det en KTBerg!!
Haha! Kan du prova att köra UTAN att skada dig nån gång? Det skulle va rätt ballt att se faktiskt! Har nog aldrig sett dig köra utan att du eller din hoj går sönder...!!
Du kanske ska fundera på att hämta din andra hjälm tills nästa skogskörning.. Så slipper du få en hel gran i ögat!!
hehe de värsta är att de ligger nått i de du säger, får hoppas på att morgondagen blir lyckad .
Blixtås imorgon eller? Vilka ska köra?
Jag vet inte tänkte ställa samma fråga???
Ska inte Kerttu, Karin och dom köra då? Jag kommer upp och säger hej i alla fall
Lutar åt stenungssund.
Cross & Enduro Companiet i Kållered.
Sportdepån Stigs Center.
Både ställen får av mig.
Jag, Karin, Jonas, Habbe, Lilja och Sämsgård hade en riktigt skön dag i Stenungsund. Var ju lite skeptisk när det regnade på morgonen men det var ju ca 12 grader så vi körde upp ändå. Regnet försvann innan avfärd och 12 grader är ju nästan tropiskt så här års
Banan var riktigt skön med bra grepp och djupa vallar.
Hade hjälmkameran på och hann få ca ett varv bakom Sämsgård innan linsen fylldes med jord Får se om det är någon ide att lägga upp klippet.
En nackdel är att banan i Stenungsund är ju relativt liten och ganska sandig och det innebär att den blir tungkörd. Puh...
Ska du med i helgen och köra Classe? Jag och Jonas tänkte köra lite.. Men vet inte vart bara. Finns det nån rolig grusgrop uppe hos dig? Eller jobbar du i helgen? Annars kanske vi kan köra bana nånstans?
jag ska jobba på lördag som de ser ut nu men söndag är jag nog ledig. Om stenungsunds crossbana är öppen då så ska jag dit å köra tänkte jag. Är den inte de så finns det några roliga grusgropar i närheten
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|