om jag säger Aprilia sxv 550 ?? skräp eller bra hoj ?
Hört att dom ska vara helt grymma på bana!! Men astråkiga och suger kaninstjärt på gatan! Men det är bara vad jag har hört.. Men den låter lite fjollig när man ligger bakom den på gatan
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Hört att dom ska vara helt grymma på bana!! Men astråkiga och suger kaninstjärt på gatan! Men det är bara vad jag har hört.. Men den låter lite fjollig när man ligger bakom den på gatanOch verkar inte vara nån wheelie-hoj direkt..
Tvärtom skulle jag påstå, helt ok på gatan, på bana behöver man lägga 30 lök för att få den grym...
Grym hoj när den funkar fast om man ska tro de som har eller har haft sånadär så verkar de vara på verkstad en hel del så skräp i det avseende..
Har det verkligen varit så mycke problem? Det jag sett är startmotorer och kontaktglapp.
För att få den i ordning för bana så behöver minst gaffeln styvas upp så det måste inte till 30 papp. Gaffelfjädrar + omschimsning ca 2-2500. Som sagt hör med Dennis.
Problemet är ju snarare att det är för mycket effekt för motardbana. Den är ju för brutal och det blir ju lite lurigt att få ner all effekt i backen eftersom det ligger så högt upp i registret. På gata eller stora banor (typ kinnekulle eller gelleråsen) så är den perfekt.
En husa är ju helt klart mer lek o bus enligt mig men ser man på Dennis så leker han mycket mer än mig med sin Aprilia![]()
Jo, jag e med dig om hojen som sådan.
Dock blir i alla fall jag lite mörkrädd när man hör Dennis och lg´s erfarenheter.
Jag o lg skulle ju köra i vintras o hans jävla 450RXV startade ju fan aldrig om temp var under +10C grader sen kokade den fanimej jämt i skogen med, och så självklart brända han startmotorn...
Dennis har väl bränt startmotor och haft oljelock som farit osv. 3 startmotorer har han väl bränt va?
Jag tycker inte det är OK på en sån ny hoj oavsett om det e en racehoj eller ej. Hur många startmotorer o sånt har ni bränt på husorna?
I princip jämställer jag det med andra italienska design grejer typ Alfa osv. Snygga, coola och fräcka men helst i någon annans händer så man slipper betala själv![]()
det blir skog på söndag Classe! Bara följa medÖvningsköraren ska köra med mig och Jonas också. Gött! Då va det bestämt!
![]()
Nä, vi får väl leta reda på nåt grustag och böörna i på söndag![]()
det blir skog på söndag Classe! Bara följa medÖvningsköraren ska köra med mig och Jonas också. Gött! Då va det bestämt!
![]()
hehe, ska vi köra i mina hemtrakter i så fall?? då blir det skog och grustag och avslut hemma hos mig med kaffe och bulle![]()
hehe, ska vi köra i mina hemtrakter i så fall?? då blir det skog och grustag och avslut hemma hos mig med kaffe och bulle![]()
Det här låter roligt, får man följa med? Knotterdäck på motorväg har jag kört varje dag, inte så mkt kvar av dem nu...![]()
Och Paser... Låna Marks hoj och följ med och kör lite i helgen!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |