Vi som sladdar Motard i skogen...

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
Ska du köra crossbana imorgon Classe? Vet inte om jag ska komma bort och sno ditt framhjul.. Annars kommer väl du tokvurpa och så kan du inte vara med och åka på söndag;)

ja tror fan ja ska de om allt löser sig ikväll:), tycker de låter som en dålig ide å knycka min fälg!:ajjabajja:D
tycker att du ska hänga på å åka istället!:nicka, så testar vi spåret en sväng också
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
ja tror fan ja ska de om allt löser sig ikväll:), tycker de låter som en dålig ide å knycka min fälg!:ajjabajja:D
tycker att du ska hänga på å åka istället!:nicka, så testar vi spåret en sväng också

Jag är inte medlem i nån klubb här nere.. Bara Mk Orion uppe i uppland. Så måste väl betala för att köra antar jag.. Vilken tid tänkte ni dra dit?
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Nu e husan kittad för lite crossåka, den e ju reggad oxå så man kanske kan ta o hänga mä er galna skogsåkare nån dag.

Hade tänkt o köra 250 crossen, hade pimpat den mä nya handtag o allt! :yoparty Tyvärr strula den så fick bli husan istället....
 

Bifogat

  • Bild0067.jpg
    Bild0067.jpg
    80.7 KB · Visningar: 69
  • Bild0066.jpg
    Bild0066.jpg
    86 KB · Visningar: 49

Fradz

Medlem
Gick med
6 Oct 2008
Ort
kållered
Hoj
WR250F -02
hehe jag joinar nog imorgon :)
hörs imon karin ska nog slagga nu, eller duscha först sen tvinga pappa o åka o köpa bensin haha.

ha de
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
åh va göttt kom hem nu halv 2, de e bara å bege sig ut i garaget och fixa i ordning hojjen................. jag kan bli liiite sen imon:gnissla
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
De va riktigt skojj å träffa alla idag, å körningen var ju underbar! Som i vanlig ordning pajja ju hojjen när man kom in lite i flytet.:D:huvet

Karin du får ta å slänga upp lite bilder!:yoparty
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
De va riktigt skojj å träffa alla idag, å körningen var ju underbar! Som i vanlig ordning pajja ju hojjen när man kom in lite i flytet.:D:huvet

Karin du får ta å slänga upp lite bilder!:yoparty

Ja filmade en massa med habbes kamera. Det blir riktigt stora filmer, men vi får se om han orkar klippa ihop någe av det o lägga ut, annars får ni ta filmerna på ett usb-minne eller någe från han.
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
fan, trashkawan krånglar. den pinkade olja mellan blocket och transkåpan när jag ställde den efter i lördags. oljenivån va låg som helvete och när jag tappa ur den såg den ut som skit. grågrumlig och dassig, såg ut å va en del spåner i oså.

sen har kopplingen slirat och huggt för mig tidigare.

skall man täta/byta packningen och hälla i ny olja eller är det dags att riva?
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Det blir nog körning på eftermiddagen imorgon Classe.. Men det går väl bra? Du får se till att fixa en hjälmlampa bara så du ser nåt när det blir mörkt:D

Jonas kunde inte förens på eftermiddagen.. Och jag kan inte en jävla skogsväg om jag ska vara ärlig:confused::näsblod Så det skulle bara bli asfalt om jag va lekledare imorgon:tungan:huvet:tuttar
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Jag är lite sugen på o köra imorrn. Kan väl inte heller nå bra vägar direkt, men hakar gärna på nån. Asfalt går bort, däcken går upp i rök där.
Det lär väl bli mörkt. Nån som har fixat bättre lyse mha HID eller liknande på sin hoj? Kit från xenonkungen? Behöver man två, både hel och halv eller klarar man sig med ett av dom? Adventuren har skapligt lyse, ja bättre än vanliga enduro-lysen iallafall, men skulle behöva lite bättre.
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Jag är lite sugen på o köra imorrn. Kan väl inte heller nå bra vägar direkt, men hakar gärna på nån. Asfalt går bort, däcken går upp i rök där.
Det lär väl bli mörkt. Nån som har fixat bättre lyse mha HID eller liknande på sin hoj? Kit från xenonkungen? Behöver man två, både hel och halv eller klarar man sig med ett av dom? Adventuren har skapligt lyse, ja bättre än vanliga enduro-lysen iallafall, men skulle behöva lite bättre.

Kommer inte bli mycket asfalt.. Då har man inga knotterdäck kvar sen:tungan
Men kan väl lite skogsvägar bort mot Jonsered.. Så man får ju ta sig dit i alla fall.. Bara puttra försiktigt:)

Jag skulle nog satsa på en bra hjälmlampa istället.. Framlyset använder du mest när du kommer ut på stora ängar och sånt.. Inne i skogen är det sjukt mycket bättre med lampa på skallen :) Rätt lätt att bygga en egen för 400-500:-
 

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Ingen som har en skyddväst/axelskydd och knäskydd till salu? Hade ju mä mig killen på crossbanan i helgen o han blev biten och vill köra mer. :tummenupp Men det va så bökigt o behöva dela på mina skydd så det hade vart gött om han hade egna.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top