Vi som sladdar Motard i skogen...

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Nää, det tror jag inte.
Jag är rätt klen just nu faktiskt. Ont som djävulen i revbenen.
Sen är min hoj lite klen med, den är hos HondaMC Center just nu så får se i eftermiddag va de säger om den :gnissla

Aj fan! Har du spricka i revbenet eller?
Men hojen va väl okej? Förutom vridna gafflar.. Men dom vred vi ju tillbaka.. Annars va det ju bara plast som va lite buckligt.. Blir ingen körning för dig på söndag då? Fan ingen som ska köra längre:tungan Vad håller ni på med;)

Last edited:

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Du är ju inte alls färgad heller ;)
Finns ju många som kör 525:an på gata så det funkar nog. Undrar hur den sköter sig på stor bana bara?

Jaja, vi får se hur det blir med det hela...
Köra vill jag göra iaf! :mad:

Här har du en hoj för dig Paser!! Stor och tålig. Bra för offroad och inte en JÄVEL som kommer vilja sno den!!!:tungan:D:tuttar:arsele:yoparty:banana:död

Bifogat

• picture.inc.php.jpg
    picture.inc.php.jpg
    67.5 KB · Visningar: 33

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Aj fan! Har du spricka i revbenet eller?
Men hojen va väl okej? Förutom vridna gafflar.. Men dom vred vi ju tillbaka.. Annars va det ju bara plast som va lite buckligt.. Blir ingen körning för dig på söndag då? Fan ingen som ska köra längre:tungan Vad håller ni på med;)

Var hos fabbro doktorn på förmiddagen men vad han kunde se så var det inga frakturer. En väl bara att erkänna att man är som Classe dvs klent byggd :)

Näää, hojen verkar hyffsat ok. Enligt Anton på Honda så var det mest märken o sånt. Styre skevt, Men gafflarna verkade ok utöver skrapmärken. Framfälgen var lite skev med men inget livsändande typ så det var ju bra :)

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Var hos fabbro doktorn på förmiddagen men vad han kunde se så var det inga frakturer. En väl bara att erkänna att man är som Classe dvs klent byggd :)

Näää, hojen verkar hyffsat ok. Enligt Anton på Honda så var det mest märken o sånt. Styre skevt, Men gafflarna verkade ok utöver skrapmärken. Framfälgen var lite skev med men inget livsändande typ så det var ju bra :)

Ja, du har nog bara Classe-syndromet;) Men skönt att inget va brutet i alla fall!:tummenupp

Ja, men styret va ju bara lite snett.. Och framfälgen kan du ju göra rak med ekrarna igen.
Men då kan du ju följa med på söndag:):krama:tummenupp

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
ingen som kan hämta mig på kärra? :)

Vart bor du ?

Jag lämnar mölndal ca 1000. Bor ganska nära banan men kan tänka mig en liten omväg. Åker t.ex. inte ut till Torslanda för då blir det en omväg på 3*2*2=12 mil (råkade köra hem Tapper en gång :) )

Karin åker från Gamlestan och Sämsgård åker från Stora Höga.

//Patrik
0702 173377

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Husa m.m

sluta snacka grabbar! snart är jag tillbaka starkare en nånsin!!:D

de e ju skit om du inte hänger med på söndag jonte!

Last edited:

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Vart bor du ?

Jag lämnar mölndal ca 1000. Bor ganska nära banan men kan tänka mig en liten omväg. Åker t.ex. inte ut till Torslanda för då blir det en omväg på 3*2*2=12 mil (råkade köra hem Tapper en gång :) )

Karin åker från Gamlestan och Sämsgård åker från Stora Höga.

//Patrik
0702 173377

sävedalen :banana tänkte gasa me fiddyn, någon annan som kör cross?

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
sävedalen :banana tänkte gasa me fiddyn, någon annan som kör cross?

Jag o karin kör cross. Sämsgård kör ett monster med crosshjul på :tuttar

Me fiddyn får du köra knattebanan. Kommer nog inte ens upp för backen med den :D

Hör med karin (lilltryne) om du inte kan åke med i hennes skåp.

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Jag o karin kör cross. Sämsgård kör ett monster med crosshjul på :tuttar

Me fiddyn får du köra knattebanan. Kommer nog inte ens upp för backen med den :D

Hör med karin (lilltryne) om du inte kan åke med i hennes skåp.

trodde ni skulle köra i skogen :va aja får hoppa bana denna gång då :yoparty

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
trodde ni skulle köra i skogen :va aja får hoppa bana denna gång då :yoparty

Ja, kerttu, kolle, simon o kanske sämsgård för crossbanan. Ska inte kerttu åka mä mig så kan ja hämta upp dig. Igår kväll så skulle han åka mä mig, vet inte om han fått altzeimers eller om hans flickvän inte längre behöver hans bil imorn. :D

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
Jag satte ner foten. Hon fick åka tåg :D

Kvinnan kan väl för böfvelen inte tro att hon får låna bilen om det går ut över crossåkandet.

Haha, ok. Mackan, kan hämta dig kl 9:15 i partille, speca närmre vart ja ska hämta dig.

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Last edited:

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
Ja vi kör crossbanan. Finns en knatte/fiddybana brevid, vet inte regler för den, men vill du åka där o behöver skjuts så kan du åka mä.

vad kostar det att köra på bana då?

har för vi att man måste ha skydd när man kör på bana, har inte hunnit köpt det ännu :D

lilltryne

Gick med
17 Jan 2005
Hoj
vad kostar det att köra på bana då?

har för vi att man måste ha skydd när man kör på bana, har inte hunnit köpt det ännu :D

Stora kostar 100kr, vet inte om det är samma på lilla. Kolla:
www.mkpionjar.nu

Du får nog ta o köpa dig lite skydd o hänga på nästa gång, e en annan kille som vill ha plats i bussen.

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Ska du köra crossbana imorgon Classe? Vet inte om jag ska komma bort och sno ditt framhjul.. Annars kommer väl du tokvurpa och så kan du inte vara med och åka på söndag;)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln