sandstream
Guest
Kanon Mozzberk!
Ska bli kul att se vad "miljövännerna" svarar.
Ska bli kul att se vad "miljövännerna" svarar.
Nu kommer inte Sune miljövän kunna sova på flera nätter för han ska komma med ett virrigt mothugg mot detta.
Ja, det är en människa till som svalt allt Al Gore säger med hull och hår. Det är bara att beklaga. Insändaren kommer dock inte i närheten av Mozzberks när det gäller genomslagskraft.Någon som fattar vad han babblar om?
Politikerna i Enköping är för banan, det återstår bara en massa pappersarbeten mm innan vi får ett slutgilltigt beslut i frågan. Förhoppningsvis kan de börja gräva 2009.Vad händer egentligen med den tilltänkta banan, jag orkar inte läsa alla inlägg men tror mig ha förstått att det inte blir ngn bana i Enköpingsområdet, eller?
Så den kom in! Kul.
Kalasbra skrivet Magnus.
Som vissa sett tidigare har jag skrivit just faktaspäckade insändare till förmån för VMP (Viking Motor Park).
Men det känns inte som att vare sig logik eller fakta biter på miljöpartisterna.
Tack!
Jag tror inte att vare sig logik eller fakta biter på någon som bestämt sig för en hållning/åsikt. Det gäller inte bara miljöpartister: Eller vad säger du Sndstream, har vi ett miljöhot eller inte???
Jag tror inte att vare sig Sandstream eller miljöpartister kan övertygas. Däremot tror jag att man KANSKE kan nå någon sorts respekt respekt för varandras åsikter och viljor genom att vara ödmjuk och lyssna på vad andra säger. "Det där var intressant" tror jag är en bättre respons/attityd än "jävla pucko!" når någon säger något som är helt uppåt väggarna. OM man vill ha en förändring.
Och eftersom jag och Sandstream tycks ha nått en viss respekt för varandras åsikt i klimathotet så kanske det kan gå med miljöpartisterna också!
Mycket bra skrivet Mozzberk!
För den oinsatte, var försigår denna debattserie???
\m/
Nja, jag har respekt för dig Magnus, inte dina åsikter om den påhittade globala uppvärmningenOch eftersom jag och Sandstream tycks ha nått en viss respekt för varandras åsikt i klimathotet så kanske det kan gå med miljöpartisterna också!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|