Grymt va kul!
Som sagt.
Men jag tror mig minnas att detta "bara" är halvvägs iaf... det hela ska väl igenom miljödomstolen oxå?
Upplys mig ni som vet mer.
Men likafullt är det mkt kul, och SKA firas!
En smäll rätt i fejan på Sune Säll!
-Nej, det ligger inte i tiden. En såhär stor motorsportsanläggning strider mot sunt förnuft och rådande miljömål, säger han.
VAD är det med folk!?! Har han aldrig haft kul i sitt liv eller!?
HAN förstör sitt liv genom att inte stötta detta, snarare än genom att få en motorbana inom 2 mils avstånd!!
Gamla gubbe, kör Roadracing och bli frisk!
Tror inte att de två gamla farbröderna behöver oroa sig. De kommer att befinna sig ca 1.8 meter under marken när banan tas i bruk.
De försöker nog bara hålla igång sina tråkiga liv den sista tiden. Finns ju inget bättre för gemenskapen än en gemensam fiende och i det här fallet är det motorbanan.Precis min tanke.
Hur kommer det sig att det nästan alltid bara är människor som inte kommer att bli drabbade som klagar?
Någon/några har nog fan för mycket fritid....
Tänk om fler tänkte som duSkulle jag ha skog som gränsade till en motorbana skulle jag passa på och se till att värdet på marken ökade genom att profitera på den kommande motorbanan.
De försöker nog bara hålla igång sina tråkiga liv den sista tiden. Finns ju inget bättre för gemenskapen än en gemensam fiende och i det här fallet är det motorbanan.
Vad säger ni om att skicka en tårta eller liknande till gubbarna samt Sune Säll när första spadtaget tas, som ett plåster på "såren" ?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|