valmers skrev:2477476Ja, du är ute och cyklar. Rejält.
som vanligt då...fel av mig..
valmers skrev:2477476Ja, du är ute och cyklar. Rejält.
Dr.Bike skrev:Börja gräva NU!
Penguin skrev:2574236Gärna för mig! Ska vi åka dit med varsin spade nån dag?
P-A! Du vore egentligen rätt person att avslöja för "global-warming.gänget" att alkohol är det vi helst vill köra på...Dr.Bike skrev:2574239Just say "when" !!!
Jo, men du vet det är "staten" som ska bygga ett ställe "att vara på" där man kan "köra av sig".Gustav O skrev:2574268Alla som snackar om att det borde finnas en bana i Sthlmstrakten borde läsa lite om Viking Motorpark, räcker med senaste artikeln iofs, så fattar man hur oerhört mycket jobb det är med att enbart få tillstånd. Tänk dig detta ännu närmare stor-Stockholm.....
Att de orkar.
De där "dom" är en lata jävlar eftersom det inte händer något.valmers skrev:2574578Jo, men du vet det är "staten" som ska bygga ett ställe "att vara på" där man kan "köra av sig".
Penguin skrev:2574236Gärna för mig! Ska vi åka dit med varsin spade nån dag?
Ja, titta bara i Göteborg. Inte en bana så långt ögat når, trots att "staten" med lätthet kunde bygga en bana med Avenyn som start- och målraka.Gustav O skrev:2574581De där "dom" är en lata jävlar eftersom det inte händer något.
valmers skrev:2578998Ja, titta bara i Göteborg. Inte en bana så långt ögat når, trots att "staten" med lätthet kunde bygga en bana med Avenyn som start- och målraka.
R2 skrev:2608431jösses det där är ju livsfarligt för banans planer.
ett svar vore ju det att all motorsport i hela england under ett år släpper ut mindre skit än en jumbojet som flyger enkel väg till australien.
har dock ingen källa på detta, men engelska eurosport kommentatorerna hävdar det på ett sätt som tydligt pekar på "nått på fötterna".
WestW skrev:2608444Kan du kolla upp det där lite mer noga så man har en bra källa så skriver jag en kort insändare till lokalblaskan.
Vore kanon!WestW skrev:2608444Kan du kolla upp det där lite mer noga så man har en bra källa så skriver jag en kort insändare till lokalblaskan.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|