VIKTIGT!!! Ang: gemensamt Garage LÄS!!!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Inte för att jag har med detta å göra, men kan inte den som skriver på få en liten morot: typ lite billigare månadshyra än de andra eller dyl.?! :confused:
 

Blue_F

Make It So
Gick med
21 Jun 2004
Ort
Skövde
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja
Oj oj... När jag hörde om detdär med kontrktet och blommans årsinkomst trodde jag inte det skulle bli nått problem egentligen, eftersom alla som är med i garaget sakll vara lika delaktiga i praktiken. Jag ser inga problem i att så på "huvudkonraktet" eftersom alla som är med har lika lång uppsägningstid.
Och eftersom jag jobbar heltid skulle det nog funka.

hoppas ingen ser dethär som en "ursäkt" för att hoppa av.
 

PeterGG

Ny medlem
Gick med
18 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm Lc4 640
Blue_F skrev:
Oj oj... När jag hörde om detdär med kontrktet och blommans årsinkomst trodde jag inte det skulle bli nått problem egentligen, eftersom alla som är med i garaget sakll vara lika delaktiga i praktiken. Jag ser inga problem i att så på "huvudkonraktet" eftersom alla som är med har lika lång uppsägningstid.
Och eftersom jag jobbar heltid skulle det nog funka.

hoppas ingen ser dethär som en "ursäkt" för att hoppa av.


Jag står kvar på listan.. är tyvärr student så jag får inte ta ekonomiskt ansvar... eller vad problemet var.. jävla skit att det skulle strula.. förstår vad du menar.. det finns risk att modet sviker för vissa.. nu gäller det att stå stark och stötta..

peter
 

Dingman

Fast M-F
Gick med
27 Apr 2005
Ort
V.Frölunda
Hoj
Speed Triple
PeterGG skrev:
Jag står kvar på listan.. är tyvärr student så jag får inte ta ekonomiskt ansvar... eller vad problemet var.. jävla skit att det skulle strula.. förstår vad du menar.. det finns risk att modet sviker för vissa.. nu gäller det att stå stark och stötta..

peter

Har tyvärr bara extrajobb! Men jag står självklart kvar på listan!
 

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Ort
IGöteborg
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Jag och Kawa 11hundra har skrivit på kontraktet och vi står fast vid detta. Inga ändringar. :tummenupp
/H
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Blue_F står du fast vid det du pratat med mig om?? isåfall skulle det vara intressant, kan du kanske PMa ditt fullständiga person nr till mig isåfall??

Blomman :)
 

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Ort
Ålesund I Norge
Hoj
Nada at the moment
Empa skrev:
Jag är också fortfarande på, hoppas ingen ändrar sig....

Jag är på...än så länge ialla fall. Beror lite på hur lång tid allt detta ska ta. Det är ju nämligen så att jag sökt utbildning både här i gbg o i norge. Och kommer vi kanske inte att få tillträde till garaget förän i början/mitten av juli så måste jag nog säga nej till min garage plats. Ingen ide att binda sig i 6 månader om man bara utnyttjar 1 månad av tiden o sedan flyttar. Men allt detta beror som sagt på vilken skola jag kommer in på osv. Men jag får givetvis med hänsyn till er sätta en tids gräns. Om inte garage "problemet" lösts till den sista juni så får jag nog säga nej till garaget. :gnissla
Synd att det blev som det blev men så är det.
 

PeterGG

Ny medlem
Gick med
18 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm Lc4 640
Är det någon som har någon koll på vad som händer? hur långt har blomman och blue kommit i överlåtandet???

vill verkligen inte uppfattas som någon pain in the ass.. vill bara veta vad som händer.. det är fina dagar som passerar ute nu.. dagar man vill köra hoj på.. jag kan inte köra.. tar inte upp cykeln förrns jag fått tak över bågen..

så.. jag vill ha garage.. :gnissla
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
PeterGG skrev:
Är det någon som har någon koll på vad som händer? hur långt har blomman och blue kommit i överlåtandet???

vill verkligen inte uppfattas som någon pain in the ass.. vill bara veta vad som händer.. det är fina dagar som passerar ute nu.. dagar man vill köra hoj på.. jag kan inte köra.. tar inte upp cykeln förrns jag fått tak över bågen..

så.. jag vill ha garage.. :gnissla
Jag vet att ni alla är oroliga...

Jag ska prata med mäklaren imorgon och låta honom "kolla upp" Blue_F går allt vägen då så har vi skrivit på kontraktet innan veckans slut!

Håll till godo tills imorgon bitti bara :)
 

em

butch master
Gick med
16 Aug 2003
Ort
kötteberg (göteborg)
Hoj
RF 900R
PeterGG skrev:
Är det någon som har någon koll på vad som händer? hur långt har blomman och blue kommit i överlåtandet???

vill verkligen inte uppfattas som någon pain in the ass.. vill bara veta vad som händer.. det är fina dagar som passerar ute nu.. dagar man vill köra hoj på.. jag kan inte köra.. tar inte upp cykeln förrns jag fått tak över bågen..

så.. jag vill ha garage.. :gnissla

:confused:
tja. var kommer hyran att landa någonstans?? jag är oftare med hojen än datan så här års.. och jag är fortfarande på.. hälsn.. em :tummenupp
 

PeterGG

Ny medlem
Gick med
18 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm Lc4 640
Miss_Orchidee skrev:
Jag vet att ni alla är oroliga...

Jag ska prata med mäklaren imorgon och låta honom "kolla upp" Blue_F går allt vägen då så har vi skrivit på kontraktet innan veckans slut!

Håll till godo tills imorgon bitti bara :)


Härligt arbete... känns mycket bättra..
hoppas inte mäklaren går under jorden..
 

putteputs

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Gbg
Hoj
FZR1000 (StreetFighter? eller SkroT)
hello kan man hoppa ombord så här sent
skulle behöva en plats för hojen till vintern :gnissla

var och kollade på platsen såg ok ut kanske plats för att expandera :yoparty
 

Lust for Life

Ninja Demon of Dirt
Gick med
12 Feb 2004
Ort
Tromsø
Hoj
Custom Suzuki GSX 750E 1981, ZX9R-98 Racer
Miss_Orchidee skrev:
Ok Gott folk. Jag kan nu meddela att jag hittat ett garage åt oss.

Jag har hittat ett garage som ligger ute vid Högsbo Industriområde. Där vi kan få platser för Ca 300 kr i månaden

Då får vi hela garaget till vårt förfogande, till garaget finns en stor port. Det är ett varm Garage och det finns givetvis el.

Jag ska åka ut och kolla på detta garaget imorgon bitti eftersom det verkar vara ett efter traktat ställe.

Men nu MÅSTE jag veta hur många som är intresserade för 300 kr i månaden

Det finns möjlighet at få in funt 18 hojar med mekplats, fler om dom bara ska förvaras.

SNÄLLA skriv på listan om ni är intresserade, ni binder inte upp er på detta, det är bara jag som måste veta hur stort intresset är!

1. Miss_Orchidee
2.Tommy
3.
4.
5
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

E intresserad men undrar hur det e med plats om man e en sån hädare att man vill meka med bilen över dagen?????
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
PeterGG skrev:
på ren skånska jävla mög-mäklare... mög är någon form av dynga på rikssvenska..
Uraäkta gott folk! Jag har vat på gotland i helgen och haft en kanon helg med Yamahafarfar, T-rex, Hagster, stavgren, pvcraketen mfl. ¨så grymmekul!!

Solen har fanemej strålat så jag är röd i ansiktet. och fyfan va skrap vi har fixat nu :)

Till garaget så vet ja inte va mäklaren håller på med, det sista jag hröde av honom var att han skulle ta en CU på Blue_F men sen hörde han aldrig av sig, så jag vet inte vad som hände...
ja ska ringa honom igen och fråga va han tog vägen det aset...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Ok allihopa, det är med tungt hjärta jag måste meddela att vi nog tyvärr kört fast...

Jag fick inte stå på kontraktet pga. för låg inkomst, Blue_F fick inte heller... av samma anledning.

Om ingen annan erbjuder sig så ser jag tyvärr inget annat allternativ än att ödelägga våran garage ide tills jag blivit tillräckligt rik. Hemskt tråkigt, men jag har inget val, jag kan inte göra något. Mäklaren går helt enligt UC:t

Jag frågar en sista gång: ÄR DET NÅGON SOM VET MED SIG ATT DOM KAN TÄNKA SIG ATT STÅ PÅ KONTRAKTET?? kontacta mig snarast i så fall SNÄLLA :)
 

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Ort
Ålesund I Norge
Hoj
Nada at the moment
Miss_Orchidee skrev:
Ok allihopa, det är med tungt hjärta jag måste meddela att vi nog tyvärr kört fast...

Jag fick inte stå på kontraktet pga. för låg inkomst, Blue_F fick inte heller... av samma anledning.

Om ingen annan erbjuder sig så ser jag tyvärr inget annat allternativ än att ödelägga våran garage ide tills jag blivit tillräckligt rik. Hemskt tråkigt, men jag har inget val, jag kan inte göra något. Mäklaren går helt enligt UC:t

Jag frågar en sista gång: ÄR DET NÅGON SOM VET MED SIG ATT DOM KAN TÄNKA SIG ATT STÅ PÅ KONTRAKTET?? kontacta mig snarast i så fall SNÄLLA :)
Hur stor inkomst måste man egentligen ha? Är det som vanligt drygt 200 000kr om året som e en standard? Är det inte så att man måste ha haft fast anställning i typ 1 år också eller?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top