Rasorblade
Ny medlem
Inte för att jag har med detta å göra, men kan inte den som skriver på få en liten morot: typ lite billigare månadshyra än de andra eller dyl.?!
Blue_F skrev:Oj oj... När jag hörde om detdär med kontrktet och blommans årsinkomst trodde jag inte det skulle bli nått problem egentligen, eftersom alla som är med i garaget sakll vara lika delaktiga i praktiken. Jag ser inga problem i att så på "huvudkonraktet" eftersom alla som är med har lika lång uppsägningstid.
Och eftersom jag jobbar heltid skulle det nog funka.
hoppas ingen ser dethär som en "ursäkt" för att hoppa av.
PeterGG skrev:Jag står kvar på listan.. är tyvärr student så jag får inte ta ekonomiskt ansvar... eller vad problemet var.. jävla skit att det skulle strula.. förstår vad du menar.. det finns risk att modet sviker för vissa.. nu gäller det att stå stark och stötta..
peter
hassethehen skrev:Jag och Kawa 11hundra har skrivit på kontraktet och vi står fast vid detta. Inga ändringar.
/H
Empa skrev:Jag är också fortfarande på, hoppas ingen ändrar sig....
Jag vet att ni alla är oroliga...PeterGG skrev:Är det någon som har någon koll på vad som händer? hur långt har blomman och blue kommit i överlåtandet???
vill verkligen inte uppfattas som någon pain in the ass.. vill bara veta vad som händer.. det är fina dagar som passerar ute nu.. dagar man vill köra hoj på.. jag kan inte köra.. tar inte upp cykeln förrns jag fått tak över bågen..
så.. jag vill ha garage..
PeterGG skrev:Är det någon som har någon koll på vad som händer? hur långt har blomman och blue kommit i överlåtandet???
vill verkligen inte uppfattas som någon pain in the ass.. vill bara veta vad som händer.. det är fina dagar som passerar ute nu.. dagar man vill köra hoj på.. jag kan inte köra.. tar inte upp cykeln förrns jag fått tak över bågen..
så.. jag vill ha garage..
Miss_Orchidee skrev:Jag vet att ni alla är oroliga...
Jag ska prata med mäklaren imorgon och låta honom "kolla upp" Blue_F går allt vägen då så har vi skrivit på kontraktet innan veckans slut!
Håll till godo tills imorgon bitti bara
PeterGG skrev:tråden dött eller? blir det något garage
=
Miss_Orchidee skrev:Ok Gott folk. Jag kan nu meddela att jag hittat ett garage åt oss.
Jag har hittat ett garage som ligger ute vid Högsbo Industriområde. Där vi kan få platser för Ca 300 kr i månaden
Då får vi hela garaget till vårt förfogande, till garaget finns en stor port. Det är ett varm Garage och det finns givetvis el.
Jag ska åka ut och kolla på detta garaget imorgon bitti eftersom det verkar vara ett efter traktat ställe.
Men nu MÅSTE jag veta hur många som är intresserade för 300 kr i månaden
Det finns möjlighet at få in funt 18 hojar med mekplats, fler om dom bara ska förvaras.
SNÄLLA skriv på listan om ni är intresserade, ni binder inte upp er på detta, det är bara jag som måste veta hur stort intresset är!
1. Miss_Orchidee
2.Tommy
3.
4.
5
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
Uraäkta gott folk! Jag har vat på gotland i helgen och haft en kanon helg med Yamahafarfar, T-rex, Hagster, stavgren, pvcraketen mfl. ¨så grymmekul!!PeterGG skrev:på ren skånska jävla mög-mäklare... mög är någon form av dynga på rikssvenska..
Hur stor inkomst måste man egentligen ha? Är det som vanligt drygt 200 000kr om året som e en standard? Är det inte så att man måste ha haft fast anställning i typ 1 år också eller?Miss_Orchidee skrev:Ok allihopa, det är med tungt hjärta jag måste meddela att vi nog tyvärr kört fast...
Jag fick inte stå på kontraktet pga. för låg inkomst, Blue_F fick inte heller... av samma anledning.
Om ingen annan erbjuder sig så ser jag tyvärr inget annat allternativ än att ödelägga våran garage ide tills jag blivit tillräckligt rik. Hemskt tråkigt, men jag har inget val, jag kan inte göra något. Mäklaren går helt enligt UC:t
Jag frågar en sista gång: ÄR DET NÅGON SOM VET MED SIG ATT DOM KAN TÄNKA SIG ATT STÅ PÅ KONTRAKTET?? kontacta mig snarast i så fall SNÄLLA
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|