VIKTIGT!!! Ang: gemensamt Garage LÄS!!!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Kan erbjuda mina tjänster!!!! :D

Har en helt ny digitalkamera som jag gärna vill använda.
Bara att höra av sig.!!!!

elva-100

Ny medlem
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
ZR1100
VIKTIGT!!! Ang: gemensamt Garage LÄS!!! Svara på Tråd

Empa skrev:
Intresse finns, du har PM :tummenupp

Inskickat av Miss_Orchidee
1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
3. duke_gbg
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
12. Lion, inte helt säkert men intresse finns!
13. Frost (numrena bådar inte gott... )
14. OverTheTop (Peter, helt klart intresserad till sommaren kanske även tidigare)
15. DrGonzo
16. Mowm
17. Dingman
18. Nisse977 (intresse finns!!)
19. Olé
20. Empa
21. Elva-100 (***Yes, jag blev nummer 21***)

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
En liten YZF
Ja nu har vi varit och tittat på garaget.

Det såg ok ut, det som ser ut att bli jobbigt kan vara att öppna porten, men det ska att gå.

För mer info ring miss blomma, hennes nummer står i mailet hon skickade ut.

Lägger upp lite bilder.

Bifogat

• IMG_0203_resize.jpg
    IMG_0203_resize.jpg
    96.4 KB · Visningar: 101
  • IMG_0204_resize.jpg
    IMG_0204_resize.jpg
    70.8 KB · Visningar: 95
  • IMG_0205_resize.jpg
    IMG_0205_resize.jpg
    65.3 KB · Visningar: 101

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
En liten YZF
Mer bilder.

Bifogat

• IMG_0207_resize.jpg
    IMG_0207_resize.jpg
    51.9 KB · Visningar: 76
  • IMG_0208_resize.jpg
    IMG_0208_resize.jpg
    58.6 KB · Visningar: 99
  • IMG_0209_resize.jpg
    IMG_0209_resize.jpg
    78.1 KB · Visningar: 96

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
En liten YZF
Och dom sista....

Bifogat

• IMG_0210_resize.jpg
    IMG_0210_resize.jpg
    67.6 KB · Visningar: 92
  • IMG_0211_resize.jpg
    IMG_0211_resize.jpg
    92.3 KB · Visningar: 98

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
En liten YZF
Kanske om du fick någon bättre på porten innefrån, min kamera vill inte använda blixten där så det blev lite mörkt.

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Hmm... Jag funderar på att backa ur innan vi bestämt nått mer.

Anledningen till att jag ville vara med var att jag och tjejen har varsin hoj.. och bara ett förråd för EN mc... Nu har tjejen hittat en del i ett garage för 150:- i månaden och det ligger på kort gångavstånd från lägenheten...

Det jag förlorar är ju självklart gemenskapen.... Men jag kan ju stå utanför och titta in genom fönstret......

Hmm.. jag får se hur jag gör. Någon annan kanske gärna vill ha min plats?.. Jag har ju ändå utrymme så jag klarar mig nu.

:va :va :va :va :va

janoshki-jonaz

Guest
HAHA DU KAN JU GLÖMMA ATT DU KAN SE GENOM DOM RUTORNA NÄR VI E KLARA....stöldskyddas ska det tamigfanimig göras...
mkt bra lokal i övrigt tycker jag... :tummenupp

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Empa skrev:
Kanske om du fick någon bättre på porten innefrån, min kamera vill inte använda blixten där så det blev lite mörkt.
den andra bilden var ju rätt ok.. fick bara en mörk bild som inte var nått bättre.

och för att uppdatera alla andra så är bilderna med det stora elementet på, porten från insidan... elementet skulle de ta bort, rästen får vi bryta upp själva. Det svåra tror jag nog inte blir att bryta upp porten, utan det blir nog att fixsa den så den går att använda på ett bra sätt efteråt.. men vi hittar nog på nått!!

/Blue_F

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
janoshki-jonaz skrev:
HAHA DU KAN JU GLÖMMA ATT DU KAN SE GENOM DOM RUTORNA NÄR VI E KLARA....stöldskyddas ska det tamigfanimig göras...
mkt bra lokal i övrigt tycker jag... :tummenupp

Hehe!! :tungan

Jag vet inte hur jag ska göra.. kul att träffa andra.. men lite surt att betala en plats till som sällan kommer användas.... Och dumt att ta en plats som någon annan verkligen behöver.. :va

*funderar* :huvet

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
Naaajs

Det ser ju super sjysst ut! hehe ser nästan ut som någon slags matsals bardisk. Hehe någon som känner sig manad att bli bambatant på stället *ler*
:tuttar
Hur många är det nu som igentligen är på! är alla som stod med i mailet på åtminståne så känns det ju faktiskt rätt bra.
Nu ska jag bege mig in i mitt pluggande här. cisco nätverk och återigen cisco nätverk puhh!!!
Adios!

em

butch master
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
RF 900R
Miss_Orchidee skrev:
den andra bilden var ju rätt ok.. fick bara en mörk bild som inte var nått bättre.

och för att uppdatera alla andra så är bilderna med det stora elementet på, porten från insidan... elementet skulle de ta bort, rästen får vi bryta upp själva. Det svåra tror jag nog inte blir att bryta upp porten, utan det blir nog att fixsa den så den går att använda på ett bra sätt efteråt.. men vi hittar nog på nått!!

/Blue_F
:tummenupp
Har svarat på de info du ville ha...
Möldal låter bra :D
hälsn em.

Blue_F

Make It So
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja
dax att skriva kontrakten snart?? vill flytta ner min hoj nu ju... vi måste ju börja med dendär porten oxå!! skall vi komma in till månadsskiftet maj-juni får vi sätta lite fart. *otålig*

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
precis

Blue_F skrev:
dax att skriva kontrakten snart?? vill flytta ner min hoj nu ju... vi måste ju börja med dendär porten oxå!! skall vi komma in till månadsskiftet maj-juni får vi sätta lite fart. *otålig*

Vad jag har förstått så är mr Mäklare lite svår att få tag i!
Ska bli gött att kunna flytta ner hojen. Den där porten blir ju rolig att bryta upp *desktruktiva tankar* mohaha

PeterGG

Ny medlem
Gick med
18 May 2004
Hoj
Ktm Lc4 640
Hej,

Nu har jag faktiskt läst igenom hela denna långa tråd.. jobbigt.. som sagt, jag är rätt imponerad av arbetet ni har lagt ned på att leta lokal.,.

Jag var precis nere vid skolan och tittade.. mot min förskräckelse fanns där inga cyklar.. hur går det?

Jag är starkt på jakt efter garageplats till min motorcykel, miss blomma vill du ta kontakt med mig om det finns plats över?? kommer nog kolla här de närmsta dagarna..

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
PeterGG skrev:
Hej,

Nu har jag faktiskt läst igenom hela denna långa tråd.. jobbigt.. som sagt, jag är rätt imponerad av arbetet ni har lagt ned på att leta lokal.,.

Jag var precis nere vid skolan och tittade.. mot min förskräckelse fanns där inga cyklar.. hur går det?

Jag är starkt på jakt efter garageplats till min motorcykel, miss blomma vill du ta kontakt med mig om det finns plats över?? kommer nog kolla här de närmsta dagarna..

Det finns fortfarande plats.. vad jag vet.. tror minsan att miss blomma surfat för mycket porr så därför är hennes dator kass så hon kanske inte svarar så mycket just nu. :hihi
Antar att du sett bilderna! Jag har inte själv varit där men det ser ju lovande ut eller? Min pärla har en garanterad plats där. Blir nog rätt ball när alla har sina hojar där.

PeterGG

Ny medlem
Gick med
18 May 2004
Hoj
Ktm Lc4 640
OverTheTop skrev:
Det finns fortfarande plats.. vad jag vet.. tror minsan att miss blomma surfat för mycket porr så därför är hennes dator kass så hon kanske inte svarar så mycket just nu. :hihi
Antar att du sett bilderna! Jag har inte själv varit där men det ser ju lovande ut eller? Min pärla har en garanterad plats där. Blir nog rätt ball när alla har sina hojar där.

Grymt.. men då är det nog bara att sticka ut huvudet och säga att jag vill ha plats där om det finns.. bor nämligen i området.. men det verkar ju vara liten aktivitet i tråden nu.. eller alla slösurfar in här på arbetstid..

vet någon vad som händer? säsongen börjar dra igång.. och min cykel är på väg hit.. börjar bli lite brått.. är verkligen inte sugen på att ha cykeln ute..

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
PeterGG skrev:
Grymt.. men då är det nog bara att sticka ut huvudet och säga att jag vill ha plats där om det finns.. bor nämligen i området.. men det verkar ju vara liten aktivitet i tråden nu.. eller alla slösurfar in här på arbetstid..

vet någon vad som händer? säsongen börjar dra igång.. och min cykel är på väg hit.. börjar bli lite brått.. är verkligen inte sugen på att ha cykeln ute..

Yess skicka ett pm till miss blomma med ditt namn , mail + tel nummer så kommer du inte bli bortglömd på listan.

Ja aktiviteten har väl dött lite eftersom det mesta är klart. Det enda som ska fixas är väl att miss blomma ska få tag på mäklaren. Men det är väl så med kommun snubbar... telefontid endast på tisdagar och mellan 12-13 .... och då är det lunch :gnissla hehehe.
Sedan får vi alla börja med att riva upp porten och andra utsmyckningar.
Vill också få in min hoj där så fort som möjligt. De flesta är nog sugna på det antar jag. Bor själv inte så långt därifrån.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln