Rasorblade
Ny medlem
Kan erbjuda mina tjänster!!!!
Har en helt ny digitalkamera som jag gärna vill använda.
Bara att höra av sig.!!!!
Har en helt ny digitalkamera som jag gärna vill använda.
Bara att höra av sig.!!!!
Empa skrev:Intresse finns, du har PM
den andra bilden var ju rätt ok.. fick bara en mörk bild som inte var nått bättre.Empa skrev:Kanske om du fick någon bättre på porten innefrån, min kamera vill inte använda blixten där så det blev lite mörkt.
janoshki-jonaz skrev:HAHA DU KAN JU GLÖMMA ATT DU KAN SE GENOM DOM RUTORNA NÄR VI E KLARA....stöldskyddas ska det tamigfanimig göras...
mkt bra lokal i övrigt tycker jag...
Miss_Orchidee skrev:den andra bilden var ju rätt ok.. fick bara en mörk bild som inte var nått bättre.
och för att uppdatera alla andra så är bilderna med det stora elementet på, porten från insidan... elementet skulle de ta bort, rästen får vi bryta upp själva. Det svåra tror jag nog inte blir att bryta upp porten, utan det blir nog att fixsa den så den går att använda på ett bra sätt efteråt.. men vi hittar nog på nått!!
/Blue_F
Blue_F skrev:dax att skriva kontrakten snart?? vill flytta ner min hoj nu ju... vi måste ju börja med dendär porten oxå!! skall vi komma in till månadsskiftet maj-juni får vi sätta lite fart. *otålig*
PeterGG skrev:Hej,
Nu har jag faktiskt läst igenom hela denna långa tråd.. jobbigt.. som sagt, jag är rätt imponerad av arbetet ni har lagt ned på att leta lokal.,.
Jag var precis nere vid skolan och tittade.. mot min förskräckelse fanns där inga cyklar.. hur går det?
Jag är starkt på jakt efter garageplats till min motorcykel, miss blomma vill du ta kontakt med mig om det finns plats över?? kommer nog kolla här de närmsta dagarna..
OverTheTop skrev:Det finns fortfarande plats.. vad jag vet.. tror minsan att miss blomma surfat för mycket porr så därför är hennes dator kass så hon kanske inte svarar så mycket just nu.
Antar att du sett bilderna! Jag har inte själv varit där men det ser ju lovande ut eller? Min pärla har en garanterad plats där. Blir nog rätt ball när alla har sina hojar där.
PeterGG skrev:Grymt.. men då är det nog bara att sticka ut huvudet och säga att jag vill ha plats där om det finns.. bor nämligen i området.. men det verkar ju vara liten aktivitet i tråden nu.. eller alla slösurfar in här på arbetstid..
vet någon vad som händer? säsongen börjar dra igång.. och min cykel är på väg hit.. börjar bli lite brått.. är verkligen inte sugen på att ha cykeln ute..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|