Miss_Orchidee skrev:1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
3. Gottis iaf intresserad
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
12. Lion, inte helt säkert men intresse finns!
13. Frost (numrena bådar inte gott... )
14. OverTheTop (Peter, helt klart intresserad till sommaren kanske även tidigare)
15. DrGonzo
16. Mowm
Miss_Orchidee skrev:Tjolahoppsan gott folk
Idag har jag pratat med en jätte trevlig mäklare Och han hade tillochmed en lokal till oss , Kanon va
Jag ska åka och kolla på lokalen på Onsdag nästa vecka. Det jag vet nu är att det är en lite avlång lokal, dock ganska bred!
Det finns port, vatten vet jag inte, el räknar jag med. Larm vet jag inte heller....
Adressen är Ebbe liberats Gatan 14 om nån vill kolla hur det ser ut runtom. Ligger vid Willys i Mölndal
Miss_Orchidee skrev:Tjolahoppsan gott folk
Idag har jag pratat med en jätte trevlig mäklare Och han hade tillochmed en lokal till oss , Kanon va
Jag ska åka och kolla på lokalen på Onsdag nästa vecka. Det jag vet nu är att det är en lite avlång lokal, dock ganska bred!
Det finns port, vatten vet jag inte, el räknar jag med. Larm vet jag inte heller....
Adressen är Ebbe liberats Gatan 14 om nån vill kolla hur det ser ut runtom. Ligger vid Willys i Mölndal
sharpedge skrev:Varsegod för tipset
Ebbe Lieberathsgatan
Stället är precis där jag jobbar och det ligger 3-4 hållplatser från korsvägen mot mölndal. Dvs bra med kommunikationer dit (spårvagn, buss).
janoshki-jonaz skrev:Härligt jobbat..detta e ja med på....
Är det du som skrivit upp dig under namnet Jonaz på listan? Jag skickadet PM till alla förut idag, har du inte skrivit hela ditt nick så har du inte fått PM;et antagligen.....janoshki-jonaz skrev:Härligt jobbat..detta e ja med på....
jo det va ju jag...Miss_Orchidee skrev:Är det du som skrivit upp dig under namnet Jonaz på listan? Jag skickadet PM till alla förut idag, har du inte skrivit hela ditt nick så har du inte fått PM;et antagligen.....
Pm:a mig ditt namn, tel och e-mail är du snäll!janoshki-jonaz skrev:jo det va ju jag...
janoshki-jonaz
Miss_Orchidee skrev:1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
3. duke_gbg
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
12. Lion, inte helt säkert men intresse finns!
13. Frost (numrena bådar inte gott... )
14. OverTheTop (Peter, helt klart intresserad till sommaren kanske även tidigare)
15. DrGonzo
16. Mowm
17. Dingman
18. Nisse977 (intresse finns!!)
19. Olé
20. Empa
Miss_Orchidee skrev:Så uppdaterar ja lite igen...
Den här lokalen va kanon, helt exemplarisk för vårat ändamål om jag får säga det själv. Mäklaren var dryg och priset va sådär....har bilder på mobilen.... vill ni se så får ni kontakta mig
Priset ligger på 650 kr/kvm om året. vilket blir 650*85= 55 250 kr om året splittat på 15 pers blir detta 363.33333333333..... (ja ni fattar )
då ingår el, vatten, fastighetsskötsel mm. Larm finns inte idag, men det skulle disskuteras hurvida det ska installeras då det önskats av fler mig...
Det finns en port som idag är igen satt, den får tas upp men vi får stå för kostnaden, frågan är hur stor kostnad det blir, om vi måste anlita en firma eller om vi kan ta upp den själva?
Det finns en liten bardisk, diskho och diverse skåp och lådor....
Så nu är min fråga:
Är ni villiga att betala 350 kr i månaden för ett garage med verktyg och allt i? Jag är villig att göra det för jag tycker att det skulle vara himla trevligt att ha folket sammlat och kunna ha folk att meka med, och umgås med i garaget.
jag skulle vilja träffa folk och prata med er för det blir så jobbigt via PM och grejer.
OverTheTop skrev:JAAAAA !!! men var ligger den! det kan bli en hitt! verktyg o allt låter ju inte fel. Baddisk! låter coolt! 350 kr är okej vaddå SATS tar ju mer betalt o då får man ju ändå inga bejbs och magrutor på köpet hehe.
Aloha
Miss_Orchidee skrev:Så uppdaterar ja lite igen...
Den här lokalen va kanon, helt exemplarisk för vårat ändamål om jag får säga det själv. Mäklaren var dryg och priset va sådär....har bilder på mobilen.... vill ni se så får ni kontakta mig
Priset ligger på 650 kr/kvm om året. vilket blir 650*85= 55 250 kr om året splittat på 15 pers blir detta 363.33333333333..... (ja ni fattar )
då ingår el, vatten, fastighetsskötsel mm. Larm finns inte idag, men det skulle disskuteras hurvida det ska installeras då det önskats av fler mig...
Det finns en port som idag är igen satt, den får tas upp men vi får stå för kostnaden, frågan är hur stor kostnad det blir, om vi måste anlita en firma eller om vi kan ta upp den själva?
Det finns en liten bardisk, diskho och diverse skåp och lådor....
Så nu är min fråga:
Är ni villiga att betala 350 kr i månaden för ett garage med verktyg och allt i? Jag är villig att göra det för jag tycker att det skulle vara himla trevligt att ha folket sammlat och kunna ha folk att meka med, och umgås med i garaget.
jag skulle vilja träffa folk och prata med er för det blir så jobbigt via PM och grejer.
Alltså, garaget ligger i den gamla skolan på Ebbe Liberats Gatan mitt emot Willys i mölndal.bebbe skrev:Japp, det skulle jag lät kunna tänka mig!!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|