VIKTIGT!!! Ang: gemensamt Garage LÄS!!!

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Göteborgs kommun hyr ut ett stort ställe precis där jag jobbar om Blomman är intresserad att kolla?
 

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
3. Gottis iaf intresserad
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
12. Lion, inte helt säkert men intresse finns!
13. Frost (numrena bådar inte gott... )
14. OverTheTop (Peter, helt klart intresserad till sommaren kanske även tidigare)
15. DrGonzo
16. Mowm[/QUOTE]
17. Dingman
18. Nisse977 (intresse finns!!)
 

Olé

Svarar inte på frågor om rymden..
Gick med
21 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 525 EXC
Miss_Orchidee skrev:
1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
3. Gottis iaf intresserad
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
12. Lion, inte helt säkert men intresse finns!
13. Frost (numrena bådar inte gott... )
14. OverTheTop (Peter, helt klart intresserad till sommaren kanske även tidigare)
15. DrGonzo
16. Mowm


Vore kanon om man kunde klämma in mig också!? Har garage till slutet på Maj men sedan är det flytt och då vill man ju helst ha garage plats som man är van vid, olustigt att stå på gatan...

Mvh. O
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Tjolahoppsan gott folk :banana

Idag har jag pratat med en jätte trevlig mäklare :) Och han hade tillochmed en lokal till oss :hoppa , Kanon va

Jag ska åka och kolla på lokalen på Onsdag nästa vecka. Det jag vet nu är att det är en lite avlång lokal, dock ganska bred!
Det finns port, vatten vet jag inte, el räknar jag med. Larm vet jag inte heller....

Adressen är Ebbe liberats Gatan 14 om nån vill kolla hur det ser ut runtom. Ligger vid Willys i Mölndal ;)
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Varsegod för tipset ;) :7peta

Ebbe Lieberathsgatan :fakta

Stället är precis där jag jobbar och det ligger 3-4 hållplatser från korsvägen mot mölndal. Dvs bra med kommunikationer dit (spårvagn, buss).
 
Last edited:

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Miss_Orchidee skrev:
Tjolahoppsan gott folk :banana

Idag har jag pratat med en jätte trevlig mäklare :) Och han hade tillochmed en lokal till oss :hoppa , Kanon va

Jag ska åka och kolla på lokalen på Onsdag nästa vecka. Det jag vet nu är att det är en lite avlång lokal, dock ganska bred!
Det finns port, vatten vet jag inte, el räknar jag med. Larm vet jag inte heller....

Adressen är Ebbe liberats Gatan 14 om nån vill kolla hur det ser ut runtom. Ligger vid Willys i Mölndal ;)

Skitbra Orchi!!


:tungan
 

Dingman

Fast M-F
Gick med
27 Apr 2005
Ort
V.Frölunda
Hoj
Speed Triple
Miss_Orchidee skrev:
Tjolahoppsan gott folk :banana

Idag har jag pratat med en jätte trevlig mäklare :) Och han hade tillochmed en lokal till oss :hoppa , Kanon va

Jag ska åka och kolla på lokalen på Onsdag nästa vecka. Det jag vet nu är att det är en lite avlång lokal, dock ganska bred!
Det finns port, vatten vet jag inte, el räknar jag med. Larm vet jag inte heller....

Adressen är Ebbe liberats Gatan 14 om nån vill kolla hur det ser ut runtom. Ligger vid Willys i Mölndal ;)


Fan va king!!! :yoparty
 

henq

hc-devil
Gick med
19 May 2003
Ort
Torslanda
Hoj
KTM 690 SMC R & Honda TRX 250 EX
sharpedge skrev:
Varsegod för tipset ;) :7peta

Ebbe Lieberathsgatan :fakta

Stället är precis där jag jobbar och det ligger 3-4 hållplatser från korsvägen mot mölndal. Dvs bra med kommunikationer dit (spårvagn, buss).

Samma gata som jag jobbar på... har redan garageplats men finns det möjlighet för enklare mek skulle det va intressant ändå. :confused:
Avvaktar vidare info :)
 

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR
yessssss

janoshki-jonaz skrev:
Härligt jobbat..detta e ja med på....

låter toppen bra ! Hoppas vi får den ! Mölndalsvägen är ju ett grymme fint ställe att vara på.
Hehe var ute idag o tog en runda på hojen för första gången iår ... *Sweeet*
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
janoshki-jonaz skrev:
Härligt jobbat..detta e ja med på....
Är det du som skrivit upp dig under namnet Jonaz på listan? Jag skickadet PM till alla förut idag, har du inte skrivit hela ditt nick så har du inte fått PM;et antagligen.....
 

janoshki-jonaz

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Är det du som skrivit upp dig under namnet Jonaz på listan? Jag skickadet PM till alla förut idag, har du inte skrivit hela ditt nick så har du inte fått PM;et antagligen.....
jo det va ju jag...

janoshki-jonaz
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Sådär Listan uppdaterad lite: Gottis utbytt mot duke_gbg och Olé lagt som nr 19.

Jag har fortfarande inte fått svar på alla PM jag skickade ut, se till å sätt fart med det om ni vill ha ert garage... :)

1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
3. duke_gbg
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
12. Lion, inte helt säkert men intresse finns!
13. Frost (numrena bådar inte gott... )
14. OverTheTop (Peter, helt klart intresserad till sommaren kanske även tidigare)
15. DrGonzo
16. Mowm[/QUOTE]
17. Dingman
18. Nisse977 (intresse finns!!)
19. Olé
 

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
En liten YZF
Miss_Orchidee skrev:
1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
3. duke_gbg
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
12. Lion, inte helt säkert men intresse finns!
13. Frost (numrena bådar inte gott... )
14. OverTheTop (Peter, helt klart intresserad till sommaren kanske även tidigare)
15. DrGonzo
16. Mowm
17. Dingman
18. Nisse977 (intresse finns!!)
19. Olé
20. Empa

Intresse finns, du har PM :tummenupp
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Så uppdaterar ja lite igen...

Den här lokalen va kanon, helt exemplarisk för vårat ändamål om jag får säga det själv. Mäklaren var dryg och priset va sådär....har bilder på mobilen.... vill ni se så får ni kontakta mig

Priset ligger på 650 kr/kvm om året. vilket blir 650*85= 55 250 kr om året splittat på 15 pers blir detta 363.33333333333..... (ja ni fattar;) )

då ingår el, vatten, fastighetsskötsel mm. Larm finns inte idag, men det skulle disskuteras hurvida det ska installeras då det önskats av fler mig...

Det finns en port som idag är igen satt, den får tas upp men vi får stå för kostnaden, frågan är hur stor kostnad det blir, om vi måste anlita en firma eller om vi kan ta upp den själva?

Det finns en liten bardisk, diskho och diverse skåp och lådor....


Så nu är min fråga:

Är ni villiga att betala 350 kr i månaden för ett garage med verktyg och allt i? Jag är villig att göra det för jag tycker att det skulle vara himla trevligt att ha folket sammlat och kunna ha folk att meka med, och umgås med i garaget.
jag skulle vilja träffa folk och prata med er för det blir så jobbigt via PM och grejer.
 

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR
Miss_Orchidee skrev:
Så uppdaterar ja lite igen...

Den här lokalen va kanon, helt exemplarisk för vårat ändamål om jag får säga det själv. Mäklaren var dryg och priset va sådär....har bilder på mobilen.... vill ni se så får ni kontakta mig

Priset ligger på 650 kr/kvm om året. vilket blir 650*85= 55 250 kr om året splittat på 15 pers blir detta 363.33333333333..... (ja ni fattar;) )

då ingår el, vatten, fastighetsskötsel mm. Larm finns inte idag, men det skulle disskuteras hurvida det ska installeras då det önskats av fler mig...

Det finns en port som idag är igen satt, den får tas upp men vi får stå för kostnaden, frågan är hur stor kostnad det blir, om vi måste anlita en firma eller om vi kan ta upp den själva?

Det finns en liten bardisk, diskho och diverse skåp och lådor....


Så nu är min fråga:

Är ni villiga att betala 350 kr i månaden för ett garage med verktyg och allt i? Jag är villig att göra det för jag tycker att det skulle vara himla trevligt att ha folket sammlat och kunna ha folk att meka med, och umgås med i garaget.
jag skulle vilja träffa folk och prata med er för det blir så jobbigt via PM och grejer.

JAAAAA !!! men var ligger den! det kan bli en hitt! verktyg o allt låter ju inte fel. Baddisk! låter coolt! 350 kr är okej vaddå SATS tar ju mer betalt o då får man ju ändå inga bejbs och magrutor på köpet hehe.
Aloha
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
OverTheTop skrev:
JAAAAA !!! men var ligger den! det kan bli en hitt! verktyg o allt låter ju inte fel. Baddisk! låter coolt! 350 kr är okej vaddå SATS tar ju mer betalt o då får man ju ändå inga bejbs och magrutor på köpet hehe.
Aloha

Tror det är det garaget som ligger någonstans bakom Willys "Mölndalsvägen". :confused:
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
Så uppdaterar ja lite igen...

Den här lokalen va kanon, helt exemplarisk för vårat ändamål om jag får säga det själv. Mäklaren var dryg och priset va sådär....har bilder på mobilen.... vill ni se så får ni kontakta mig

Priset ligger på 650 kr/kvm om året. vilket blir 650*85= 55 250 kr om året splittat på 15 pers blir detta 363.33333333333..... (ja ni fattar;) )

då ingår el, vatten, fastighetsskötsel mm. Larm finns inte idag, men det skulle disskuteras hurvida det ska installeras då det önskats av fler mig...

Det finns en port som idag är igen satt, den får tas upp men vi får stå för kostnaden, frågan är hur stor kostnad det blir, om vi måste anlita en firma eller om vi kan ta upp den själva?

Det finns en liten bardisk, diskho och diverse skåp och lådor....


Så nu är min fråga:

Är ni villiga att betala 350 kr i månaden för ett garage med verktyg och allt i? Jag är villig att göra det för jag tycker att det skulle vara himla trevligt att ha folket sammlat och kunna ha folk att meka med, och umgås med i garaget.
jag skulle vilja träffa folk och prata med er för det blir så jobbigt via PM och grejer.

Japp, det skulle jag lät kunna tänka mig!!!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Japp, det skulle jag lät kunna tänka mig!!!
Alltså, garaget ligger i den gamla skolan på Ebbe Liberats Gatan mitt emot Willys i mölndal.

Då pratar jag med mäklaren och säger att vi är intresserade, så han inte ger bort den till nån annan som den andra bitchen gjorde....

Vill nån veta hur garaget kommer fungera så får ni läsa i den andra garage tråden som finns i GBG forumet, där står precis hur saker kommer gå till, jag orkar inte skriva allt här i tråden för det blir iallafall folk som inte förstår, så jag sammansätter all info i ett häfte som vi får dela ut till alla, så alla får samma info!

Jag föreslår då återigen det gamla utslitna fika förslaget som aldrig fungerar.... Så ett Informations möte hade väl kanske vart en ide så kan alla få informationen sammtidigt och alla eventuelle frågor kan korregeras tillsammans så alla får det som dom vill....

(sitter här på släktkalas med hela tjocka släckten så ja hinner inte skriva mer nu för då kommer skåuningerne skälla ut mi på dänske...... :3freak )
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top