VIKTIGT!!! Ang: gemensamt Garage LÄS!!!

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
Miss_Orchidee skrev:
Hej igen... dags för trådlyftning tror jag...

Sorry att ni inte fick nån info igår om garaget, tyvärr viste jag inte mer än ni igår, mäklaren hade inte ringt...och det hade hänt en massa tråkiga saker igår, så jag orkade inte sätta mig och prata om detta inför allihopa just då. behövde lite lung och avkopplande samtal......

Jag pratade med mäklaren idag, hon sa att dom andra som va intreserade av garaget har inte hört av sig, men hon tänkte ge dom förmiddagen på sig att göra det. Hör dom inte av sig så är lokalen våran... så håll tummarna med mig nu allihopa att dom inte ringer!!!

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp HÅLLER ALLA TUMMARNA JAG HAR!!!!! inklusive tårna!!!
Hoppas verkligen inte att de andra intressenterna ringer!
:fyllisar invigningsfest snart då eller hehe.
Aloha

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:
Hej igen... dags för trådlyftning tror jag...

Sorry att ni inte fick nån info igår om garaget, tyvärr viste jag inte mer än ni igår, mäklaren hade inte ringt...och det hade hänt en massa tråkiga saker igår, så jag orkade inte sätta mig och prata om detta inför allihopa just då. behövde lite lung och avkopplande samtal......

Jag pratade med mäklaren idag, hon sa att dom andra som va intreserade av garaget har inte hört av sig, men hon tänkte ge dom förmiddagen på sig att göra det. Hör dom inte av sig så är lokalen våran... så håll tummarna med mig nu allihopa att dom inte ringer!!!

Hade det inte varit en bra idé att fixa bilder och lite annat innan vi skriver på något? Jag skulle kunna ta bilder med min kamera :)

RonJeremy

Guest
Bli det nån bar då??? :tuttar :banana

Har redan ett garage men hade varit kul att åka förbi och ljuga lite ngn gång.... :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
bebbe skrev:
Hade det inte varit en bra idé att fixa bilder och lite annat innan vi skriver på något? Jag skulle kunna ta bilder med min kamera :)
jag har lite bilder men min halvdanna mobil, kunde inte få fram en digitalkamera då... men man ser ganska bra hur brant det är upp.... men ja ska se om ja kan få ut dom på papper så alla kan se dom, annars kanske du har tid att åka dit nån dag och fota??

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
vårat eller inte än

Miss_Orchidee skrev:
jag har lite bilder men min halvdanna mobil, kunde inte få fram en digitalkamera då... men man ser ganska bra hur brant det är upp.... men ja ska se om ja kan få ut dom på papper så alla kan se dom, annars kanske du har tid att åka dit nån dag och fota??

Så de andra intressenterna hörde aldrig av sig eller? Är garaget vårat om vi vill ha det nu då ?

Ha det!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
OverTheTop skrev:
Så de andra intressenterna hörde aldrig av sig eller? Är garaget vårat om vi vill ha det nu då ?

Ha det!
Sorry boys... hemskt ledsen men dom andra fick det....

Har en annan på g, nästan på samma ställe... men ja måste klura lite med det först, mer info kommer om ett tag

Ha det sålänge :hej

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Miss_Orchidee skrev:

Ja, säg du till så kanske jag skulle kunna åka och fota det där nya stället när/om det blir dags

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Miss_Orchidee skrev:
Nej nej, blomman flirtar snällt med mäklarna.... nån klanske kan visa lite hud med?? :va
Visa hud gör jag gärna. :tummenupp
Problemet är att då får vi ALDRIG ngt garage... :huvet
Imponerande jobb, Blomman! Kör på! :Bugar
/H

BiB

En gång, ingen gång, två...
Gick med
15 Apr 2005
Hoj
Yamaha MT-09
Efter ha läst denna tråden ett tag, Puh. grymt jobbat blomman. hur orkar du...heder iaf. :yoparty :yoparty

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Miss_Orchidee skrev:
Nej nej, blomman flirtar snällt med mäklarn...

Jag och min tjej har varsin hoj... men bara EN plats i huset där vi bor (än så länge)..... Just nu står brudens hoj hos en gammal polare... Skulle vara kul att få hit den....

Hör av dig när du vet mer! så får vi se! :tummenupp

DrGonzo

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
SV650s
Aha det här var intressant! Jag och min rumskamrat (mowm) blir snart utslängda ur min studentlägenhet eftersom jag e färdig med pluggandet. Detta innebär att våra hojar (2 st) förvisas ut i kylan... no way att jag ställer hojen på gatan, så därför undrar jag om man fortfarande kan anmäla sitt intresse för 2 platser i det här garaget?

1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
3. Gottis iaf intresserad
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
12. Lion, inte helt säkert men intresse finns!
13. Frost (numrena bådar inte gott... )
14. OverTheTop (Peter, helt klart intresserad till sommaren kanske även tidigare)
15. DrGonzo
16. Mowm

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
DrGonzo skrev:
Aha det här var intressant! Jag och min rumskamrat (mowm) blir snart utslängda ur min studentlägenhet eftersom jag e färdig med pluggandet. Detta innebär att våra hojar (2 st) förvisas ut i kylan... no way att jag ställer hojen på gatan, så därför undrar jag om man fortfarande kan anmäla sitt intresse för 2 platser i det här garaget?

1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
14. OverTheTop (Peter, helt klart intresserad till sommaren kanske även tidigare)
15. DrGonzo
16. Mowm
Självklart, just nu kollar ja bara runt lite, det har vart mycket hemma och sådär... så ja har inte orkat. Men jag tar tag i det imorgon igen! Så ta mig fan att vi ska ha ett garage innan maj månad är slut så det så... :banana

Dingman

Fast M-F
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
Speed Triple
Garage plats...

Hoj!
Är satans intresserad i en garageplats!!! Skriv in mig på listan om det finns plats kvar!!
/D

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
Miss_Orchidee skrev:
Självklart, just nu kollar ja bara runt lite, det har vart mycket hemma och sådär... så ja har inte orkat. Men jag tar tag i det imorgon igen! Så ta mig fan att vi ska ha ett garage innan maj månad är slut så det så... :banana

Det är gött blomman. Du gör ett grymmt jobb verkligen!
:fyllisar

Dingman

Fast M-F
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
Speed Triple
:kocko Jag skrev in mig själv, he he Hoppas det är OK!

1. Miss_Orchidee
2. Rejvis
4. Blue_F
5 Jonaz
6. Farfar
7.Joshi
8. hassethehen
9. JoJoman
10. Hornet Oskar
11. em
15. DrGonzo
16. Mowm[/QUOTE]
17. Dingman

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...