VIKTIGT!!! Ang: gemensamt Garage LÄS!!!

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Ort
IGöteborg
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Låter absolutans lysande.
350 spänn är helt ok!
Hjälper gärna till att "ta upp" port.
Möte låter bra!

/H
Miss Blomma: :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
En liten YZF
Jag är gärna med. 350 låter helt ok.
Hjälper gärna till med jobb om det skulle vara något att göra med fastigheten.

Har lite frågor dock...
Hur är det med bilparkering utanför?
Värme?
Vem står för verktygen?
Vad för verktyg? Svets, kompressor?

Kanonjobb blomman! :tummenupp
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Empa skrev:
Jag är gärna med. 350 låter helt ok.
Hjälper gärna till med jobb om det skulle vara något att göra med fastigheten.

Har lite frågor dock...
Hur är det med bilparkering utanför?
Värme?
Vem står för verktygen?
Vad för verktyg? Svets, kompressor?

Kanonjobb blomman! :tummenupp
Det var just dessa frågor jag ville att vi skulle ta i sammlat gäng så att ja slipper dra allting 20 ggr om för att alla "inte orkar läsa tråden"....

Möte på Söndag? Låter det bra för alla parter? Kl 20.oo på Bistro Callanthe NU på söndag, alltså den 8/5

Jag tar med mig info dit!


EDIT: menar givetvis den 8:eek:nde
 
Last edited:

janoshki-jonaz

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Det var just dessa frågor jag ville att vi skulle ta i sammlat gäng så att ja slipper dra allting 20 ggr om för att alla "inte orkar läsa tråden"....

Möte på Söndag? Låter det bra för alla parter? Kl 20.oo på Bistro Callanthe NU på söndag, alltså den 3/5

Jag tar med mig info dit!
HOPPAS DU MENAR 8:E
 

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Ort
IGöteborg
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Miss_Orchidee skrev:
Det var just dessa frågor jag ville att vi skulle ta i sammlat gäng så att ja slipper dra allting 20 ggr om för att alla "inte orkar läsa tråden"....

Möte på Söndag? Låter det bra för alla parter? Kl 20.oo på Bistro Callanthe NU på söndag, alltså den 8/5

Jag tar med mig info dit!


EDIT: menar givetvis den 8:eek:nde

Jag kommer att vara där. Börjar dock jobba vid 20.45 - 21.00. Rusar jag iväg har detta inget att göra med sällskapet eller mötet som sådant utan med min "hårda" arbetsgivare...

/H
 

Frost

Mera bärs!
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6-02
Miss_Orchidee skrev:
Det var just dessa frågor jag ville att vi skulle ta i sammlat gäng så att ja slipper dra allting 20 ggr om för att alla "inte orkar läsa tråden"....

Möte på Söndag? Låter det bra för alla parter? Kl 20.oo på Bistro Callanthe NU på söndag, alltså den 8/5

Jag tar med mig info dit!


EDIT: menar givetvis den 8:eek:nde

Nu är det såhär: jag har tyvärr ingen möjlighet att dyka upp på fikan imorgon.
Någon snäll själ som kan meddela i tråden vad som sades, kanske? :)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
ja ser till att du får informationen med!

Men ni andra, snälla dyk upp, annars får ja sitta och skicka 20 Pm med info till alla... och det har ja INGEN lust med....
 

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Ort
IGöteborg
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Missar icke detta!
(Kan hjälpa till att sprida (PMa) info om det så önskas...)

/H
 

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Ort
Ålesund I Norge
Hoj
Nada at the moment
Låter som ett bra ställe att ha hojarna på detta:)
Tyvär kan jag inte medverkar vid mötet. Är i Ängelholm där jag bodde innan o hälsar på familjen så jag kommer inte hem förän inatt. :(
Men skriv gärna lite info här på forumet så folk kan läsa. Så slipper du skriva pm till alla som vill ha info o inte kan medverka.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Joshi skrev:
Låter som ett bra ställe att ha hojarna på detta:)
Tyvär kan jag inte medverkar vid mötet. Är i Ängelholm där jag bodde innan o hälsar på familjen så jag kommer inte hem förän inatt. :(
Men skriv gärna lite info här på forumet så folk kan läsa. Så slipper du skriva pm till alla som vill ha info o inte kan medverka.
Alla kollar tyvärr inte här och får då inte informationen!


Det verkar bara vara jag och två pers till ikväll, jag hoppas att det kommer fler...... annars får ni rätta er efter det som ev beslutas och disskuteras fram som förslag. Nu har ja tjatat på er om ett möte skitlänge och det händer aldrig nått.... Jag är lite less på det. Jag lägger ner jobb på detta för att få det att gå ihop och ändå är folk inte speciellt engagerade av att få veta hur det går.

Jag PMar dom som inte kommer, vi andra ses ikväll
 

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Upps!!.. Kom hem från London idag.. läste detta nu.. kanske kan få info senare om vad som sas osv.

:)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hej igen alla! Igår hade vi som väntat ett trevligt litet möte där vi disskuterade alla möjliga frågor som kunde uppkomma. medverkande på mötet var, jag, OverTheTop, duke_gbg, Empa och Hassethehen....

Jag ska sätta mig och ringa lite samtal och stämma av det som sades och prata med mäklaren nu, så jag kan sammanställa informationen så snabbt som möjligt! Infon borde ligga här innan jag går och lägger mig ikväll.

Min "garage-lista" är dessvärre inte komplett ännu. Det är flera som inte skickat in Namn, Mail och tel. Skicka PM om detta GENAST. Kommer inte era uppgifter in, utgår jag från att ni inte är intresserade.

Hassethehen (vet att du är intresserad, men ja behöver uppgifterna...)
Hornet Oskar
Em
Bebbe
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
NU så har jag sammanställt all faktan och allt som sades på mötet i söndags. Detta kommer att skickas till alla på listan som skrivit gett mig sin e-Mail, skickas via e-mail då givetvis.

Den 13/5 alltså på fredag har alla som vill möjlighet att komma och kolla på lokalen kl 11:00

Adressen är Ebbe Lieberathsgatan, Mölndal
(Ligger mittemot Willys huvud ingång i en byggnad av gult tegel.)

Kontrakt kommer att tillhandahållas under visningen, dedline för inlämning av kontrakt till mig är onsdag den 18/5

(under visningen kommer det att fotograferas, för er som är strängt upptagna med annat. Bilderna kommer att läggas upp här i tråden senare. Vill ni ha kontrakt så får ni kontakta mig SNARAST angående detta)

Jag ber återigen Bebbe, Hassethehen och Em att skicka sina uppgifter till mig omgående

Jag ser fram emot att träffa alla i sammlad trupp på fredag! :)
Ses på Fredag allihopa :tummenupp
 
Last edited:

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Ort
Ålesund I Norge
Hoj
Nada at the moment
Ville bara informera om att gatu namnet stavas Ebbe Lieberathsgatan
blir lättare att kolla upp det på eniros kart grej o liknande:) :D
 

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Miss_Orchidee skrev:
NU så har jag sammanställt all faktan och allt som sades på mötet i söndags. Detta kommer att skickas till alla på listan som skrivit gett mig sin e-Mail, skickas via e-mail då givetvis.

Den 13/5 alltså på fredag har alla som vill möjlighet att komma och kolla på lokalen kl 11:00

Adressen är Ebbe Liberathsgatan, Mölndal
(Ligger mittemot Willys huvud ingång i en byggnad av gult tegel.)

Kontrakt kommer att tillhandahållas under visningen, dedline för inlämning av kontrakt till mig är onsdag den 18/5

(under visningen kommer det att fotograferas, för er som är strängt upptagna med annat. Bilderna kommer att läggas upp här i tråden senare. Vill ni ha kontrakt så får ni kontakta mig SNARAST angående detta)

Jag ber återigen Bebbe, Hassethehen och Em att skicka sina uppgifter till mig omgående

Jag ser fram emot att träffa alla i sammlad trupp på fredag! :)
Ses på Fredag allihopa :tummenupp


Jo man jobbar ju som alla andra? :tungan Eller gör inte alla andra det?

Jag ser i alla fall fram emot bilderna då :)

/N
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Nisse977 skrev:
Jo man jobbar ju som alla andra? :tungan Eller gör inte alla andra det?

Jag ser i alla fall fram emot bilderna då :)

/N
Jo jag vet att dom flesta jobbar vid den tiden, men om ni har möjlighet att smita ifrån en halvtimme timme så hade det vart super :tummenupp kan ni inte så får ni vänta på bilderna. men ja rekomenderar er att åka ner och titta nu när tillfälle ges.

Mäklaren hade inte nån annan tid så vi får ta det då helt enkelt. Jag vill inte dividera om en kvällstid med honom då han inte verkar vara nån speciellt "impulsiv" person. han har sitt schema, sin kostym och portfölj, working 9 to 5 stilen....

Kom om ni kan!!!!
 

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Ort
IGöteborg
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Miss_Orchidee skrev:
Jo jag vet att dom flesta jobbar vid den tiden, men om ni har möjlighet att smita ifrån en halvtimme timme så hade det vart super :tummenupp kan ni inte så får ni vänta på bilderna. men ja rekomenderar er att åka ner och titta nu när tillfälle ges.

Mäklaren hade inte nån annan tid så vi får ta det då helt enkelt. Jag vill inte dividera om en kvällstid med honom då han inte verkar vara nån speciellt "impulsiv" person. han har sitt schema, sin kostym och portfölj, working 9 to 5 stilen....

Kom om ni kan!!!!

Tyvärr, tyvärr!
Jag är i Jennylund och utbildar då. Det är moppeförare som inser att de pysslar med livsfarliga grejor och vill ha lite första hjälpen kunskap på benen...
Moppemodell? Det är HavreMoppeModellen, de som bits där fram, sparkar där bak, trampar om man är under och kastar ner en från ovan. LIVSFARLIGA!!! :4skrika :näsblod
(I motsats till "vår" sport, då...)

Jag kommer inte att vara där utan skall försöka delta på lite fika istället. Skall försöka att vara med på TVÅ fikor i rad! Världsrekord! :rolleyes:

Ser fram emot bilder. Och Blomman, ursäkta spammet. Är på gott humör idag bara... :banana

/H
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top