ething
Med lem
www.enduromx.com har ett forum. Vet ej om de är särskilt aktiva men det är i alla fall rätt målgrupp.
Jag ser också fram mot bakgrunden. OM det är så att dispyten handlade om att TS idkade civilkurage och påpekade olämpligheten i att köra hoj där killen gjorde, så kan diskussionen här på SH bli rätt intressant och underhållande. Civilkurage är ju något som genomgående, och rättmätigt, brukar hyllas medan det är fullkomligt tabu att tycka något om hur och var någon bör eller inte bör köra hoj...
Fast det där var en extremt långtgående spekulation till och med för att vara på SH...Tror nog denna fotograf blev sur, ryckte tag eller alternativt försökte stoppa dom och då fick revbenet knosat pga av farten motocrossåkaren hade.
varför pucklade han på dig?
Tyresta är en nationalpark..
Att köra hoj där är värre än att svära i kyrkan..
Var i Tyresta hände detta? Haninge eller Tyresö sidan? Jag bor på Tyresösidan och kan om inte annat hålla ett öga efter dom...
Undrar samma sak, TS berätta varför du kom i dispyt med personen i fråga. Hoppade han bara på dig eller
Det ser ut som om det står "Metal Mulisha" på sidoskärmen och "FMX" under HONDA på kylarvingen. Det är iallafall vad jag tror.. Byxorna är EVS eller SHIFT.
Låter ju riktigt intressant, och skulle verkligen vilja höra båda sidorna av myntet.
Tror nog denna fotograf blev sur, ryckte tag eller alternativt försökte stoppa dom och då fick revbenet knosat pga av farten motocrossåkaren hade.
Fast varför skulle dom snott hans utrsustning... hm. Nä, jag vill höra crossåkarns åsikt!
Saken är följande:
-Det rullar en STULEN CRF450 (tror det är rätt betäckning) med dessa färger i stort sett varje dag ioch runt Brandbergens centrum (har själv sett den med egna ögon & tillkallat Sveriges långsammaste poliser).
-Personen som framför just denna stulna CRF450 är av utlänskt ursprung.
-Personen är i åldern 25-30år gammal.
-När den framförst så har den vad jag sett endast framförts en gång med sk cross mundering - dock kan jag ej säga om det är den samma som på dessa bilder i från skogen.
Kontentan är till trotts att det med stor sannolikhet går att få grepp om denna CRF450 i Brandbergens centrum om man bara anstränger sig lite.
Ett sms till Vägverket brukar ta sådär 15 sekunder att få svar på.Får man fråga hur du vet att den är stulen???
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|