VIKTIGT! Känner du igen föraren på bilden?

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
Jag ser också fram mot bakgrunden. OM det är så att dispyten handlade om att TS idkade civilkurage och påpekade olämpligheten i att köra hoj där killen gjorde, så kan diskussionen här på SH bli rätt intressant och underhållande. Civilkurage är ju något som genomgående, och rättmätigt, brukar hyllas medan det är fullkomligt tabu att tycka något om hur och var någon bör eller inte bör köra hoj... :rolleyes:

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Jag ser också fram mot bakgrunden. OM det är så att dispyten handlade om att TS idkade civilkurage och påpekade olämpligheten i att köra hoj där killen gjorde, så kan diskussionen här på SH bli rätt intressant och underhållande. Civilkurage är ju något som genomgående, och rättmätigt, brukar hyllas medan det är fullkomligt tabu att tycka något om hur och var någon bör eller inte bör köra hoj... :rolleyes:

Haha ja du, påpeka inte att det är olagligt med saker osv för då jävlar hugger dom huvudet av dig, hur rätt du än har och hur fel andra än har :D

Har själv vid ett par tillfällen fotat folk som direkt efter blivit riktigt upphetsade över att jag fotade dom, obs! kort tagna rätt upp och ner på stan och inget särkilt mot dessa individer utan dom helt enkelt gick förbi nä rkortet togs, men dom skulle minsann döda mig och en massa annat.....
Jepp dom visste var min postlåda bodde så dom skulle skicka dit nåt kille o döda den med!

Finns alltid idioter och om man dessutom råkar fota dessa idioter utföra alldagliga eller olagliga saker finns ju en väldigt stor risk att dom försöker sig på nåt....

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Låter ju riktigt intressant, och skulle verkligen vilja höra båda sidorna av myntet.
Tror nog denna fotograf blev sur, ryckte tag eller alternativt försökte stoppa dom och då fick revbenet knosat pga av farten motocrossåkaren hade.

Fast varför skulle dom snott hans utrsustning... hm. Nä, jag vill höra crossåkarns åsikt! :)

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
Tror nog denna fotograf blev sur, ryckte tag eller alternativt försökte stoppa dom och då fick revbenet knosat pga av farten motocrossåkaren hade.
Fast det där var en extremt långtgående spekulation till och med för att vara på SH... :tungan

Moto-XXX

Industrial strength
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Kawasaki KX450F, Yamaha R1
Det är inte jag som råkat illa ut utan en kompis till mig. Jag vet inte exakt vad som hände men jag vet att det inte förekom någon provokation från min kompis.

/ Andreas

Mc_killen

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Suzuki GSXR 600
Hur kan han bara liksom angripa dig? Menar det måste vara något för att kunna knäcka revben!skummt

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Killen ville kanske inte vara med på bild när han kör där. Behövs inte mer för att en dåre ska flippa ur. Det finns mkt sjuka människor.

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Tyresta är en nationalpark..
Att köra hoj där är värre än att svära i kyrkan..

Ja precis, och just därför tror jag denne fotograf framfört sig hotande mot crossåkaren eller kanske till och med hållit fast honom. Fast visst kan det stämma att crossåkaren gått till angrepp, men varför??? För att ta bilderna?

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Var i Tyresta hände detta? Haninge eller Tyresö sidan? Jag bor på Tyresösidan och kan om inte annat hålla ett öga efter dom...

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Håll stenkoll på offroadområdena, parken.

Ett långsökt tips kan vara att kolla med VV efter enduroreggade (va heter den ; Honda CRE450, CRF450e ? ) hur många kan det finnas i området.
Dock ser det ut som en motocrossljuddämpare.

Str3 R

Guest
Var i Tyresta hände detta? Haninge eller Tyresö sidan? Jag bor på Tyresösidan och kan om inte annat hålla ett öga efter dom...

Och jag bor i Haninge så jag kan hålla ett öga här.
Tips: efterlysa i Mitt i Haninge? Då kanske självaste släkten känner igen honom.

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Det ser ut som om det står "Metal Mulisha" på sidoskärmen och "FMX" under HONDA på kylarvingen. Det är iallafall vad jag tror.. Byxorna är EVS eller SHIFT.

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Undrar samma sak, TS berätta varför du kom i dispyt med personen i fråga. Hoppade han bara på dig eller:confused:

Jag tycker att föraren verkar vara en jävla idiot, kör man på ett naturreservat får man räkna med att nån kan anmäla en.

Däremot så verkar dom ju ha haft en konversation eftersom fotografen nu längst ner beskriver dom som de-gubbade med rakat hår så kanske dom stannade, tog av sig hjälmarna och fotografen ifråga uttryckte att han minsann hade dom på kort och skulle anmäla dom. Förarna har diskuterat och fotograden tjurade med bilderna tills det rann över för dom och dom tog hans prylar och pryglade honom. :va

Allt detta är vilda fantasier och det är inte han som skrivit brevet som är med i filmen.

Hårn1

BikerBoyz
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
eldstorm
Låter ju riktigt intressant, och skulle verkligen vilja höra båda sidorna av myntet.

Fast varför skulle dom snott hans utrsustning... hm. Nä, jag vill höra crossåkarns åsikt! :)

Inte helt omöjligt, kanske även va så skadorna på GPSen o objektivet uppkomm

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Saken är följande:
-Det rullar en STULEN CRF450 (tror det är rätt betäckning) med dessa färger i stort sett varje dag ioch runt Brandbergens centrum (har själv sett den med egna ögon & tillkallat Sveriges långsammaste poliser).
-Personen som framför just denna stulna CRF450 är av utlänskt ursprung.
-Personen är i åldern 25-30år gammal.
-När den framförst så har den vad jag sett endast framförts en gång med sk cross mundering - dock kan jag ej säga om det är den samma som på dessa bilder i från skogen.

Kontentan är till trotts att det med stor sannolikhet går att få grepp om denna CRF450 i Brandbergens centrum om man bara anstränger sig lite.

Får man fråga hur du vet att den är stulen???:va

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...