Ett sms till Vägverket brukar ta sådär 15 sekunder att få svar på.
Ett sms till Vägverket brukar ta sådär 15 sekunder att få svar på.
Har en sierska från Montenegro som hjälpte mig!!
Eller så var det det om stansade ramnumret som jag redogjorde för polisen när jag ringde dem denna CRF450!!
CRF450 finns ju i ett par olika smaker, inklusive sådana med regskylt... och ingen har påstått att det var just en cross. Men visst, när jag kollar på förstoringarna syns rätt tydligt att där inte finns någon skylt.Kanske lite svårt då en cross ofta saknar regskylt, men vad vet jag
Den första hojen är med sannolikhet en crf450-r årsmodell -05 eller -06.
Vad som kan vara värt att lägga märke till även om han byter plast, är att det sitter kylarskydd på hojen. (inte så vanligt)
Hoj nr 2 skulle kunna vara en crf250-r Jubileumsmodell -07 .(vit)
Detta är rena crossar inga regplåtar finns här..
He he he....
Handen polisen, Stockholms mest inkompetenta kör man ifrån - om man så vill - med en 50cc fyrhjuling med 4 punkterade däck!!
Helt OK - jag menar, har inte denna stolta yrkesgrupp bättre saker för sig så är det helt välkommet då det lätt kan komma att klassas som ren inkompetens!!
Dom är inte helt inkompententa, dom vet vem du är och prioterar andra saker just nu och du kommer i andra hand.
Hey nu ska vi vara snälla här!
Furstenhof var ju allas idol när det gällde att tracka polisen och med alla filmer han släppte så får han lite svårt att försvara hela linjen ut.
Jag förstår inte varför folk, du är en av dom, ska ta alla chanser dom kan o hacka/reta o bara allmänt vara otrevlig mot honom?Furstenhof var ju allas idol när det gällde att tracka polisen och med alla filmer han släppte så får han lite svårt att försvara hela linjen ut.
Det kallas avundsjuka!Jag förstår inte varför folk, du är en av dom, ska ta alla chanser dom kan o hacka/reta o bara allmänt vara otrevlig mot honom?
Har du inget bättre för dig?
Furstenhof var ju allas idol när det gällde att tracka polisen och med alla filmer han släppte så får han lite svårt att försvara hela linjen ut.
Sluta svamla. Hoj nr 1 är en Honda 450 -02 till -04, hoj nr 2 är en Yamaha -06 eller nyare. 4takt, storlek okänd.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|