VIKTIGT! Känner du igen föraren på bilden?

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
På första förstorade bilden är det kabel till en hjälmkamera man ser från väskan eller kan det vara vätsekslang för drickbart?

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Blir intressant att följa detta, och se om det verkligen är samma kille furstenhoff snackar om. Stämmer fotografens ord, ska ju killen åka dit!

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
en liter Honda
Kanske lite svårt då en cross ofta saknar regskylt, men vad vet jag :tungan
CRF450 finns ju i ett par olika smaker, inklusive sådana med regskylt... och ingen har påstått att det var just en cross. Men visst, när jag kollar på förstoringarna syns rätt tydligt att där inte finns någon skylt. :tungan

gear

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2008
Hoj
no one
Den första hojen är med sannolikhet en crf450-r årsmodell -05 eller -06.
Vad som kan vara värt att lägga märke till även om han byter plast, är att det sitter kylarskydd på hojen. (inte så vanligt)

Hoj nr 2 skulle kunna vara en crf250-r Jubileumsmodell -07 .(vit)
Detta är rena crossar inga regplåtar finns här..

För övrigt är det med största sannolikhet deras egna hojar då dom ser riktigt välskötta ut samt att dom har kompletta passande utrustningar.
(Kolla på enduromx.com. Där borde det finnas någon som vet vilka dom är)

:tummenupp

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
1.3 0.75 0.45
Den första hojen är med sannolikhet en crf450-r årsmodell -05 eller -06.
Vad som kan vara värt att lägga märke till även om han byter plast, är att det sitter kylarskydd på hojen. (inte så vanligt)

Hoj nr 2 skulle kunna vara en crf250-r Jubileumsmodell -07 .(vit)
Detta är rena crossar inga regplåtar finns här..

Sluta svamla. Hoj nr 1 är en Honda 450 -02 till -04, hoj nr 2 är en Yamaha -06 eller nyare. 4takt, storlek okänd.

Last edited:

snigen

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Hoj
fjr 1300
honda

första hojen crf 450 05 thorn byxor 2hojen yamaha yzf 250 05-06.detta e några crossåkare som har tränar inför ggn.ryggan e camellbac :gnissla

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Furstenhof var ju allas idol när det gällde att tracka polisen och med alla filmer han släppte så får han lite svårt att försvara hela linjen ut.

Ojoj.. Du underskattar honom våldsamt..

Han har svart bälte (7:e DAN) i dubbelmoral så sitt ner och njut av uppvisningen.

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Furstenhof var ju allas idol när det gällde att tracka polisen och med alla filmer han släppte så får han lite svårt att försvara hela linjen ut.
Jag förstår inte varför folk, du är en av dom, ska ta alla chanser dom kan o hacka/reta o bara allmänt vara otrevlig mot honom?

Har du inget bättre för dig?

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
Jag förstår inte varför folk, du är en av dom, ska ta alla chanser dom kan o hacka/reta o bara allmänt vara otrevlig mot honom?

Har du inget bättre för dig?
Det kallas avundsjuka!

On topic: kan inte läsa den andra tråden här på jobbet :( Men kör man 300, i naturreservat eller över gamla tanter så får man räkna med att nån ringer snuten på en. Jag hade lätt gjort det i dom två senare fallen och dom hade gärna fått försöka ta kameran mig :D

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 2003

Försvara linjen ut?
I det här fallet har jag svårt att se vad han inte kan försvara linjen ut.
Jag tycker det är ok att han ger tips ang 2 st cross/enduro åkare som misshandlat en man pga att han fotat dom.
Förstår inte vad som är fel med det :va
Det andra du skriver om hör inte hit... definitivt inte i den här tråden!

Noll-Koll

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
450 exc
Låter konstigt, crossåkarna på bilderna ser rätt seriösa ut. Varför fotades crossåkarna? För "bevis" eller? Var det inget "samtal" mellan fotografen och crossåkarna innan revbenet gick av? Vill höra crossåkarens verson innan någon stämplas som någon galning!
Så jävla kul att ju mer åren går här på S-h så blir det bara mer och mer dubbelmoral... Typ som om nån retar sig på någon arg gubbe på favoritvägen och skriver om det här, så är det direkt -"Spöa gubbfan" från höger till vänster. Nu var det någon som tröttnade på någon viktigpetter ute i skogen och det var kanske inte meningen att något revben skulle gå av i t.ex. en putt...
Ni fattar säkert vad jag menar, och ja jag vet att man inte får köra i skogen, men va fan alla här inne kör olagligt titt som tätt med hojar och bilar på olika sätt!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati