VIKTIGT! SM i roadracing 7-8 augusti flyttas till Anderstorp Raceway!

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Stefan for President!

Tack för ett snabbt agerande och ett (antar jag) hästjobb för att få till detta. Nästa år byter vi fan klubb till Anderstorp!:banana

/Pelle
 

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
Extrems kul att detta gick att lösa. Trist bara för Anderstorp att racelegends tydligen blir inställt, men jag antar att det sålts för lite biljetter.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Det är viktigt att vi får så stora startfält som möjligt! Glädjande att se att en hel del redan har anmält sej!
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Det är viktigt att vi får så stora startfält som möjligt! Glädjande att se att en hel del redan har anmält sej!

Kanske läge att göra så som man gjorde förr här hemma och som fortfarande många utlänska racearrangörer gör: att skicka ut en inbjudan till förarna.

Numera här hemma förväntas det att förarna själv ska hitta allt själva på internet. Men jag tror det i detta läget hade varit bättre om man skickar ut ett välkomstmail till alla som kört SM i år och förra året. Eller alla som har tagit ut licens i år. Det för att det är en ändring av schemat. Ett personligt brev där man får reda på att Anderstorp tagit över deltävlingen och att föraren är hjärtligt välkommen dit istället gör nog att fler känner sig manade att köra då dom ju fått en personlig inbjudan och dom då känner sig lite extra välkommen och viktig. Ett mail kostar inga pengar att skicka. :)
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Kanske läge att göra så som man gjorde förr här hemma och som fortfarande många utlänska racearrangörer gör: att skicka ut en inbjudan till förarna.

Numera här hemma förväntas det att förarna själv ska hitta allt själva på internet. Men jag tror det i detta läget hade varit bättre om man skickar ut ett välkomstmail till alla som kört SM i år och förra året. Eller alla som har tagit ut licens i år. Det för att det är en ändring av schemat. Ett personligt brev där man får reda på att Anderstorp tagit över deltävlingen och att föraren är hjärtligt välkommen dit istället gör nog att fler känner sig manade att köra då dom ju fått en personlig inbjudan och dom då känner sig lite extra välkommen och viktig. Ett mail kostar inga pengar att skicka. :)
Bra idé, ska se om jag kan få Svemo att göra ett sånt utskick till de som finns i deras register. Vi har ju adresser till alla som körde i våras.
 

M:aRacing

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia rsv4 Factory
jag har bara baslicens och ser inte på svemos hemsida om de går köpa tillfällig licens,
måste man lösa seniorlicens för det då?
och hur får jag ett nummer?
 
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
jag har bara baslicens och ser inte på svemos hemsida om de går köpa tillfällig licens,
måste man lösa seniorlicens för det då?
och hur får jag ett nummer?
Det ska gå att lösa tillfällig licens och numret är ditt personnummer, minus fyra sista.
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
jag har bara baslicens och ser inte på svemos hemsida om de går köpa tillfällig licens,
måste man lösa seniorlicens för det då?
och hur får jag ett nummer?

Är det fast startnummer du menar så mailar du Tony i Karlskoga, mail finns på KMF:s hemsida och Svemos hemsida.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Vore kul om lite fler anmälde sej! Vi har 58 anmälda totalt, med endast 2 anmälda i SST 1000! Hur kommer detta sej? Har alla gjort slut på slantarna redan? Ingen som vill köra race? Största klass än så länge är 125GP med 14 deltagare.
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Kanske kan vara semestertiderna som gör att alla inte hunnit anmäla sig ännu.

I värsta fall får ni väl slå ihop SST1000 och Rookie 1000 :D
 
Nyheter
Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Top