Det är viktigt att vi får så stora startfält som möjligt! Glädjande att se att en hel del redan har anmält sej!
Bra idé, ska se om jag kan få Svemo att göra ett sånt utskick till de som finns i deras register. Vi har ju adresser till alla som körde i våras.Kanske läge att göra så som man gjorde förr här hemma och som fortfarande många utlänska racearrangörer gör: att skicka ut en inbjudan till förarna.
Numera här hemma förväntas det att förarna själv ska hitta allt själva på internet. Men jag tror det i detta läget hade varit bättre om man skickar ut ett välkomstmail till alla som kört SM i år och förra året. Eller alla som har tagit ut licens i år. Det för att det är en ändring av schemat. Ett personligt brev där man får reda på att Anderstorp tagit över deltävlingen och att föraren är hjärtligt välkommen dit istället gör nog att fler känner sig manade att köra då dom ju fått en personlig inbjudan och dom då känner sig lite extra välkommen och viktig. Ett mail kostar inga pengar att skicka.
Det ska gå att lösa tillfällig licens och numret är ditt personnummer, minus fyra sista.jag har bara baslicens och ser inte på svemos hemsida om de går köpa tillfällig licens,
måste man lösa seniorlicens för det då?
och hur får jag ett nummer?
jag har bara baslicens och ser inte på svemos hemsida om de går köpa tillfällig licens,
jag har bara baslicens och ser inte på svemos hemsida om de går köpa tillfällig licens,
Engångslicens löses antingen på svemos hemsida eller på plats på banan.
ok. går det bra att få ett nummer på plats med?
Tror du att dom bedriver bordellverksamhet
ok. går det bra att få ett nummer på plats med?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|