Vila i frid Slingerbulten väg 257

jetson

Guest
Så passa på nu att skriva nå fint istället för att skriva en massa tråkigheter i början av denna tråd som ska vara nå fint att minnas till.

Jag väntar nog tills vägen är förstörd, just nu är det bara spekulationer.

Bulten will never die.

Nicotin

Guest
det har dom ju pratat om i evigheter att ngt skall göras åt bulten..samma sak åt bogan som det varit mycket tyst om men inget har hänt där heller..bara bomba vidare och njuta:yoparty

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Orkar inte leta upp det, men i en av tjaffstrådarna ang väg 257 skrev en snubbe att hans polare börjat på en avdelning på VV där det redan framkommit att de ska ta kraftiga åter gärder så man inte kan köra slingerbulten som tidigare. Och då kommer inte slingerbulten bli vad den varit tidigare.

Nog för att jag har en poetisk ådra och kan tänka mig att skriva något vackert om bulten... men att läsa på SH om en som läst i nån annan tråd/forum där någon har en polare som hört nåt på VV... nej, det är lite för många led i den informationen för att jag ska börja dikta ihop något. :)

Pabbe

BIKERBOYZ MEDLEM
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
KTM DUKE 690
Orkar inte leta upp det, men i en av tjaffstrådarna ang väg 257 skrev en snubbe att hans polare börjat på en avdelning på VV där det redan framkommit att de ska ta kraftiga åter gärder så man inte kan köra slingerbulten som tidigare. Och då kommer inte slingerbulten bli vad den varit tidigare.

vilken tur att svevia har hand o vägarna nu och inte vv hahaha!!:D

Nicotin

Guest
denna tråd kräver lite frigolithjon film...:D:yoparty

[YOUTUBE-ID]6nGg4Pty2Ss[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]a_YXyPKJFak[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Sn9s_d8UB4g[/YOUTUBE-ID]

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag tror det kommer hända, i alla fall med de politiker som har makten idag och allt som hänt på den vägsträckan.

Men som vanligt, tar man starka tag på ett område flyttar det sig nån annanstans.

ex. rensar de upp knarkarna på plattan så hittar de bara ett nytt ställe:glömdet och då kanske man inte har lika bra kontroll och koll på läget.

Men självklart hoppas jag inte att det händer.

Så passa på nu att skriva nå fint istället för att skriva en massa tråkigheter i början av denna tråd som ska vara nå fint att minnas till.

Ursäkta, men vad har dagens politiker med det att göra? Och vad har de mer gjort för att försämra för oss sporthojsåkare?
Visst, vår nuvarande regering må vara klart mer handelskraftiga än tidigare sittande bestämmande men vad det har att göra med en enkel vägsträcka förstår jag inte.
Fast det är klart du kanske tror på regplåt framtill på MC också...

Jag kommer fan köpa en pansarvagn innan jag ger upp Bulten...nu har jag fan tagt kortet så jag har det hela nästa säsong. Nån som hjälper till att gräva bort väggupp och asfaltera om dom förstör den?

Lugnt PippiT, jag kan visa dig lite sköna(re) svängar på norrsidan istället... blir klart närmre för dig också. :tummenupp

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ursäkta, men vad har dagens politiker med det att göra? Och vad har de mer gjort för att försämra för oss sporthojsåkare?
Visst, vår nuvarande regering må vara klart mer handelskraftiga än tidigare sittande bestämmande men vad det har att göra med en enkel vägsträcka förstår jag inte.
Fast det är klart du kanske tror på regplåt framtill på MC också...

Coola ner dig, vaknat på fel sida eller?

Allt som sker och inte sker i det stora hela har våra politiker påverkat och varit med och bestämt. Svårt o förstå eller?

Edit: och hur har de färbättrat? måste man alltid försämra för nån innan det ska sägas ifrån?

Skuggan

Guest
Precis som Nicotin säger var det ju samma snack om Bogan i våras, det skulle räfflas, sättas upp farthinder etc... Polare som hade polare som var både det ena och det andra inom div myndigheter.. Man gjorde ju även ett tv inslag, men vad hände, det blev ett tillhåll för stadens poliser, men vägen är lika fin som vanligt..

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Coola ner dig, vaknat på fel sida eller?

Allt som sker och inte sker i det stora hela har våra politiker påverkat och varit med och bestämt. Svårt o förstå eller?

Vääänta nu, jag vaknat på fel sida? När det är du som skriver en tråd om en vägsträcka som du inte vet vad som kommer hända med... och du insuinerar att den borde vara i minneslunden. :död

Låter det vara bra där.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jävla skit-tråd.
Jag ska bomba satan på bulten också nästa år och nästa och nästa....:yoparty

Nicotin

Guest
Jävla skit-tråd.
Jag ska bomba satan på bulten också nästa år och nästa och nästa....:yoparty

och så var det rödluvan..:D:yoparty

den enda du kommer att bomba med är väl barnvagn tillsammans med thyg0d..:D:arsele

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...