Jävla skit-tråd.
Jag ska bomba satan på bulten också nästa år och nästa och nästa....
Ja, men med vaddå?
Du lär inte bli så snabb om du tänkt använda bäbä-tehn!
Jävla skit-tråd.
Jävla skit-tråd.
Riksangelägenhet.....Är ju trots allt den enda fullängdsbana vi har i Sverige och därmed enda tänkbara stället för ett framtida MotoGP lopp.
Nog för att jag har en poetisk ådra och kan tänka mig att skriva något vackert om bulten... men att läsa på SH om en som läst i nån annan tråd/forum där någon har en polare som hört nåt på VV... nej, det är lite för många led i den informationen för att jag ska börja dikta ihop något.
Köp en skåpbil och åk ner till Mantorp & linköping och träna istället är mitt tips.
Stäng igen väg helvetet.....
3 h ner till Mantorp och sen hyra banan känns lite drygt. Skulle vara underbart om kommunpolitikerna (eller kanske en samlad kraft från sporthojfolket???) satsade pengar på en fin bana här i stockholm som är öppen för allmänheten. Nästan som rörken fast lite större, och tillgång till varje dag! Bättre än att folk kör av sig ute i trafiken.
3 h ner till Mantorp och sen hyra banan känns lite drygt. Skulle vara underbart om kommunpolitikerna (eller kanske en samlad kraft från sporthojfolket???) satsade pengar på en fin bana här i stockholm som är öppen för allmänheten. Nästan som rörken fast lite större, och tillgång till varje dag! Bättre än att folk kör av sig ute i trafiken.
Bullysmile: Om du har något att säga mig om mina åsikter kring den här tråden så ta det här istället för att skriva i min gästbok där alla ändå kan läsa vad du skriver.
Och ja, jag vet mycket väl att detta inlägg gör att det du skrev inte blir så anonymt som du kanske ville att det skulle vara men det är också min avsikt. Tycker det är vidrigt att jämställa en vägsträcka med personer som omkommit i trafiken!
Dig som person har jag inget emot, som jag skrev till dig, jag hade sagt det till dig face-2-face i så fall!
Inte en sekund för tidigt! men vad ska alla kvasiproffsiga fotografer ta vägen?? samhället måste ju ta sitt ansvar...det är det jag är mest orolig över, vi kan ju inte ha massa vilsna fotografer vandrandes utmed Nynäsvägen
Vad är gästboken till annars? orka gå vidare i denna tråd bara för du drygar dig och ska skaffa dig nå rank/status genom att skriva så , kaxiga och genomtänka inlägg som om detta vore nå jäkla käft-battle. Då tar jag det hellre genom gästbok istället för att bajsa ner tråden, och de som är intressearade kan gärna gå in där och läsa själva.
Hur du tolkade de sambandet får stå för dig, vill man missförstå gör man det enkelt också.
men snälla du .. den där diskussionen har ju varit uppe så många gånge förr. vill du ha en bana så får du kämpa för det..det är inget som man bara får sådär. som dr.bike sa . "släpp hörnflaggan"
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|