icko
Ny medlem
Det gjorde jag faktiskt.
Men lille Henrik berättade inte att alp-raketen funkar lika bra som plog.
Vikken då??
Havremoppen!!???
Det gjorde jag faktiskt.
Men lille Henrik berättade inte att alp-raketen funkar lika bra som plog.
Vikken då??
Havremoppen!!???
Vill inte vara någon glädjedödare men det är på gång.
En bekant till mig blev tidigare i år tilsatt ansvarig hos vägverket för att hastigheten sänks på bulten. Just nu är det i planeringsstadiet då de ser över vilka möjliga alternativ det finns för denna åtgärd. Han pratade om väghinder/vägsten under delar av vägen. Som jag förstod det så kommer detta ske under nästa år. Samma sak planeras på bogesund men där var han inte så insatt.
Tråkigt att det ska bli på det här viset men det är rätt motiverat då det är mer regel än undantag att det händer olyckor med hojar inblandade på bulten. De boende är också en bidragande orsak då det stundvis måste vara jobbigt att ens komma ut från sin utfart, utan att riskera att klippa någon hoj. Tycker nog som de flesta hojförarna att det suger då jag själv ofta kör där. Kanske sparar det någons liv och det är ändå positivt.
Det va havre kvar på den när vi lämna in skiten
har ducati börjat tillverka jordfräsar ??
Skrivet av Kricke
I denna tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=214080 sidan 7 inlägg 2
alp-raketen
Havremoppen!!???
skiten
Kanske funkar som pistmaskin??
Kan Tydligen Massor!
Neee...KTM hajjar du väl.
Kan Tydligen Massor!
För er skull hoppas jag verkligen att dom stänger Bulten! Kan bli svårt för er att svara upp till all den här attityden annars :fyra&tjusex
Skrivet av Kricke
I denna tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=214080 sidan 7 inlägg 2
För er skull hoppas jag verkligen att dom stänger Bulten! Kan bli svårt för er att svara upp till all den här attityden annars :fyra&tjusex
Flytta den här tråden till sthlmsforumet så får vi bort en del av gnället här på SH
Nu kommer du nog ta det här som något personligt påhopp igen, men jag lever i en värld där källkritik är vardagsmat.
T.ex. så var det nån tidning i USA som skrev att Steve Jobs hade gått bort pga hans leversjukdom... likfan så stod han och presenterade nya ipods häromdagen.
Kontenta, jag tror det inte förräns de faktiskt gjort något... likaväl som jag inte anser att en affär är klar förräns pengarna finns på kontot.
Säg "please"
Please!!!
så vi slipper alla surkukar åk bonlurkar som inte har nåt gemensamt med de andra 10 mc förare i sin håla.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|