bullysmile
Killing time? time kills you!
Ok,done.
Merci!
så fortsätter dessa bondlurkar klaga så är de retarded!
Ok,done.
Please!!!
så vi slipper alla surkukar åk bonlurkar som inte har nåt gemensamt med de andra 10 mc förare i sin håla.
Please!!!
så vi slipper alla surkukar åk bonlurkar som inte har nåt gemensamt med de andra 10 mc förare i sin håla.
hahahahah 10 låter mycket..vissa hålor har dom ju knappt rinnande vatten..
tack sportbike för flytten..
Det är ju inte direkt billigt att förstöra en väg. Man kanske kan förvänta sig hastighetssänkning till 50 och mjuka pucklar vid utsatta ställen. Men det kan man ju leva med .
Det är ju inte direkt billigt att förstöra en väg. Man kanske kan förvänta sig hastighetssänkning till 50 och mjuka pucklar vid utsatta ställen. Men det kan man ju leva med .
sant..förresten jag har en cognac och en whiskey till dig...som jag glömt bort..vilken ville du ha el kanske båda så slipper jag dricka upp dom..
Haha...Cognac tack. Kul som omväxling till all whisky man häller i sig
En sak är i af säker.
Gamla södertäljevägen aka bulten är en knut mellan nynäshamn och södertälje.
Den vägen ska göras om i helt ny vägsträckning och när den är klar så försvinner "samhälls nyttan" av bulten.
Vad som händer med den efteråt får vi se.
Två saker kan ske så som jag ser det.
Fördelen är om dom låter den vara kvar i nuvarande form för då kommer majoriteten av trafik försvinna ifrån den. Speciellt den tunga.
Nackdelen för hojåkare är om den då görs om för att bli en transportsträcka för alla som bor efter vägen och dom tex tar bort asfalten. Vilket jag känner som osannorlikt.
sant..förresten jag har en cognac och en whiskey till dig...som jag glömt bort..vilken ville du ha el kanske båda så slipper jag dricka upp dom..
I och med att Vägverket fräser sönder massvis med mil av fina vägar så är priset inget problem. Fräsning av väg 257 och bogesund är det tal om. Sedan lite farthinder här och där. Jag har svårt att tro att sporthojarna kommer att njuta av vägen när den väl är fräst. Supermotard- och offroadförare kommer däremot att stormysa på den
mig spelar det ingen roll, fränt med lite mer hinder
fräs på ba ja gillart
blir lätt en plast ktm då sen ba påt igen
Vafaaan.. Du får säga till när överlämnadet skall ske så man kan hjälpa Lasse att drick ur
Jävla skit-tråd.
Jag ska bomba satan på bulten också nästa år och nästa och nästa....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|