ZtreetFajter skrev:2314896Såg häftigt ut men häftigare än Spökis?..näää GR5 kommer nog med många uppställ innan kurvor och kanske en lika galen kamrat därefter? (om d finns dvs)..
Fürstenhoff skrev:2315948
Men man kanske skall dela upp alla som kör ihjäl sig trafiken efter hur dom kört ihjäl sig - dom som kör lagligt och avlider får en himmelsk begravning med många närvarande medans dom som avlider när dom kör för fort dumpas på en stor soptipp i en plastpåse åt råttorna??
/Fürstenhoff.
Ja hade det vart en lastbil han mött där så hade han garanterat lega i träfrack nu..Dee_cati skrev:2315469Hmmm, vad ska man säga!? Sjuk körning, att de är duktiga är ju inte ens värt att diskutera. Smarta, nej. Duktiga, ja.
2.24 in i första filmen, jävlar vad när han är bilen i innerkurvan, tur han hann med att resa upp den litegrann iaf
Jag skulle vara nöjd om jag bara kunde åka på bakhjulet som han med duccen gör, att ens försöka sladda så där skulle jag nog inte ens göra på bana ens efter 10 års nötande....
Det är ett efternamn han kanske sponsras med torsk efter körningen.sven666 skrev:2317186vad betyder papastavrous?
på svenska låter dte ju som en fiskaffär med dåligt rykte.. typ..
cool film iaf, sladda är ballt
Sett den förr. Den där är riktigt galen. Snacka om att tigga efter att på påkörd m m.GL skrev:
amullo skrev:2314839Snacka om galna människor.
Detta måste vara den mest extrema gatåkning jag sett.. inkl han spökis.
Agios Ioannis 1
http://www.youtube.com/watch?v=GQF6L4qvAsE
Agios Ioannis 2
http://www.youtube.com/watch?v=ZtM9grPU6Jc
BostonGurka skrev:2318470BRA TIPS:
Åker man hemmifrån en halvtimme tidigare så behöver man inte ha så bråttom!
M:et skrev:2318716Tråkigt tips... Det är kul att ha bråttom Iofs, åker man en halvtimme tidigare så hinner man köra en längre sväng
Thoraby skrev:2317147vad är modellen på duccen?
BostonGurka skrev:2318470BRA TIPS:
Åker man hemmifrån en halvtimme tidigare så behöver man inte ha så bråttom!
ZtreetFajter skrev:2314896Såg häftigt ut men häftigare än Spökis?..näää GR5 kommer nog med många uppställ innan kurvor och kanske en lika galen kamrat därefter? (om d finns dvs)..
R2 skrev:2315842seså efterapare, ut och försök nu
så ska jag skratta i era RIP trådar sen
EDIT
osmaklig ironi som tydligen ingen fattar syftet med.
lättare att försvara sitt beteénde än rannsaka det.
Snackas en del om hur duktiga de är. Vill ju inte vara en moralis men själv grundar jag körskicklighet på omdömme. Detta är inget vi behöver på våra vägar i sverige. Jag förordar att fler lägger mer jobb på att få våra banor att vara öppna för mer åkning.Sydney skrev:2315587En positiv sak med filmen är att man ser vad en hoj klarar om föraren är skicklig och i alla lägen kan hålla huvudet kallt och inte börja krampa bakom styret eller sprattla med benen. Ser för övrigt ut att vara rutinerade tävlingsförare som går på droger...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|