Jag tjänar rätt bra men med familj så ska ju pengarna gå till annat också.
ethno skrev:Var det skryt? eller vad ville du komma till. Tråden var väll till att visa vad man äger utan lån.
Själv ägde jag bara bilen utan lån, har visat bild.
Absolut inte, det var som svar på ett annat inlägg om att när man har en normal inkomst och familj så kan det vara nästan omöjligt att spara ihop till en hoj inom rimlig tid.ethno skrev:Var det skryt? eller vad ville du komma till. Tråden var väll till att visa vad man äger utan lån.
De ökades till 919 cc 1996 men kallades fortfarande 900. 2000 blev det 929 och 2002 954.Firefly skrev:CBR 919RR??? Vad är det för nån? Jag har sett 900 och 929, men inte 919. Hemmabygge eller? Visa bild.
ethno skrev:Var det skryt? eller vad ville du komma till. Tråden var väll till att visa vad man äger utan lån.
Själv ägde jag bara bilen utan lån, har visat bild.
Chronic skrev:Hela tråden är ju en patetisk skryttråd där sanningen fått stryka på foten till förmån för att skryta om sin påstådda vagnpark inför kompletta främlingar på ett internetforum. Jag får mina kickar elsewhere iaf..
Chronic skrev:Hela tråden är ju en patetisk skryttråd där sanningen fått stryka på foten till förmån för att skryta om sin påstådda vagnpark inför kompletta främlingar på ett internetforum. Jag får mina kickar elsewhere iaf..
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |