Vilka motardfälgar passar min 00a Husaberg.

<Anton>

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM
philsson skrev:
och det känns ju väldigt skönt, spec när han inte vill ta det via paypal heller.

HOHOHO :tomten
iofs har han ju ganska mycket andra saker med, men att dyka upp sådär bara o ha allt till ktm o sen inte ta paypal utan bara cash upfront....

ja röstar på att avstå...

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
<Anton> skrev:
HOHOHO :tomten
iofs har han ju ganska mycket andra saker med, men att dyka upp sådär bara o ha allt till ktm o sen inte ta paypal utan bara cash upfront....

ja röstar på att avstå...
Jo precis, det verkar ju inte bättra än så men man kan ju alltid drömma. Bra affärer finns tydligen inte. :huvet
Aja.. bara bita sig i stortån och gå vidare med det, får väl bli ett par dyra fälgar här i svea då med 0 mm mönsterdjup. :D

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
<Anton> skrev:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=29939
Köp den här killens fälgar, skiljer lite i pengar men känns ju lite säkrare...
Jo jag har kikat på dem men det blir en del mer pengar när man ska ha på fräsha däck. Får se vad det blir, hört att man kan köpa helt nytt motardkitt från tyskland med skivbromsar och ok för runt tio tusen men jag har inte hittat nåt.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
ångest!!. :4skrika
Vad händer om jag bjuder och vinner aktionen, vi kommer inte överäns om något betalsätt jag vill gå med på. Är det bara att sumpa köpet då?.. :va

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
philsson skrev:
ångest!!. :4skrika
Vad händer om jag bjuder och vinner aktionen, vi kommer inte överäns om något betalsätt jag vill gå med på. Är det bara att sumpa köpet då?.. :va

Bita i de sura äpplet...

Har själv gjort felet men haft turen i de sista sek att någon annan bjudit över!
:näsblod

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
motardnisse skrev:
Bita i de sura äpplet...

Har själv gjort felet men haft turen i de sista sek att någon annan bjudit över!
:näsblod
men vad händer om jag inte vill gå med på betalningen?. :va

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
philsson skrev:
men vad händer om jag inte vill gå med på betalningen?. :va

Ja du. så långt har jag inte kommit, men du får ju knappast bra betyg från killen och Ebay kommer nog på nåt sätt kontakta dig säkert!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
motardnisse skrev:
Ja du. så långt har jag inte kommit, men du får ju knappast bra betyg från killen och Ebay kommer nog på nåt sätt kontakta dig säkert!
aja.. nu blev det inget köp. De landade slutligen på 5 tusen så då var det inte att fundera på att bjuda med tanke på snubben. Får köpa nåt här hemma istället.

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Hej!

Eftersom min hastighetsmätare lagt av blir man sugen på nån form av hastighetsmätare med timräknare i. Har fått för mig att husabergs nyare modell inte passar på min 02:a..? Detta pga tändningssystemet av äldre modell.

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
philsson skrev:
ok, så jag kan köpa de fälgarna som faller mig in bäst så kostar det mig 189kr att få dom att passa om det är 03 och frammåt. Låter ju kanon. :tummenupp
Ah just det, sen har vi problemet med hastighetsmätaren om jag nu skulle vilja ha den, funkar inte till 03 kom vi ju nyss fram till? :huvet
Som sagt inte aktuellt med köp just nu men jag ville höra mig för nu lite innan.
Är de någon som har missat att annonsera kan ni ju alltid skicka ett PM.
Tack för infon grabbar.
ett tips annars är ju att köpa en cykelator på biltema för ett par hundra så slipper du krånglet med snäckväxeln till vajern,dessutom så har vajern en tendens att gå av om man jag slangar mycket.(och det händer ju :) på 03:ans axel sitter det en fläns på axeln så det passar i navet istället för snäck växeln. finns ju cykeldator med klocka och lite finnesser är ju klart lite smidigare. lycka till. husabergrobin

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
husabergrobin skrev:
ett tips annars är ju att köpa en cykelator på biltema för ett par hundra så slipper du krånglet med snäckväxeln till vajern,dessutom så har vajern en tendens att gå av om man jag slangar mycket.(och det händer ju :) på 03:ans axel sitter det en fläns på axeln så det passar i navet istället för snäck växeln. finns ju cykeldator med klocka och lite finnesser är ju klart lite smidigare. lycka till. husabergrobin
Jo tack för tipset jag har redan en cykeldator men jag behöver en godkänd instrumentering inför registreringsbesiktningen som dessutom är upplyst. Köpte mig en Husaberg 04 instrumentering, ska bara lyckas ändra till 21" hjulet så den inte visar 14% fel. :gnissla

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning