philsson skrev:Tack så mycket grabbar.. Fick tag på en schysst instrumentering CE godkänd hoppas jag för 600kr inkl allt jag behöver. Toppen att jag har er.
David P. skrev:
philsson skrev:
Föresten är det någon som vet vad det är för årsmodell på dendär rackarn? Hade suttit fint med ett fäste också så den inte ligger i lycktkåpan och skramlar.
Busaberg skrev:Kommer inte att funka.
David P. skrev:2004, #583.14.060.100 SPEEDOM. BRACKET
/Dave
philsson skrev:Tack, vad gullig du är. Beställer imorn.
Nja.. känns som att jag också har det, hemma 6 veckor i rad nu. detta bådar inte braDavid P. skrev:Äsch då, det är du värd...
Fan, jag har för mkt fritid, det är uppenbart!
/Dave
Det är klart att det går att stoppa i dom i navet,men har du kollat vad som händer när du skruvar dit hjulet i gaffeln? Hur mycket stödyta det blir åt sidorna när du ska dra åt tex.Jag skulle inte åka omkring med lösa rörhylsor i vilket fall.David P. skrev:Provade in kitet på hjulen precis o det funkar finfint. Dom passade som hand i handske i nyare navet.
/Dave
Räcker det inte med ett svar....philsson skrev:Verkade inte som om någon visste om distanserna, annars hade det vart soft att veta om 03ans fälgar eller frammåt passade.
sorry, läste tråden igen och jag fattade, förstod tidigare bara att det fanns möjligheter att använda äldre hjul till de nyare hojarna.Busaberg skrev:Det är klart att det går att stoppa i dom i navet,men har du kollat vad som händer när du skruvar dit hjulet i gaffeln? Hur mycket stödyta det blir åt sidorna när du ska dra åt tex.Jag skulle inte åka omkring med lösa rörhylsor i vilket fall.
Räcker det inte med ett svar....
philsson skrev:Angående hastighetsmätaren, vad är det för knapp man har på styret kopplad till instrumenteringen?
David P. skrev:Fan, jag har för mkt fritid, det är uppenbart!
Säljaren nämnde någon om någon knapp som saknades, den skulle sitta vid styret vad jag förstod vid handtaget, man skulle kunna nonställa nån tripp eller nåt på nåt på så vis väldigt enkelt.kiko skrev:Antar att du menar knapparna för å bläddra i menyerna/välja de olika funktionerna på instrumentet?
Något du verkar dela med 90% av folket på SH så här på vintern så välkommen i klubben
Busaberg skrev:Det är klart att det går att stoppa i dom i navet,men har du kollat vad som händer när du skruvar dit hjulet i gaffeln? Hur mycket stödyta det blir åt sidorna när du ska dra åt tex.Jag skulle inte åka omkring med lösa rörhylsor i vilket fall.
Räcker det inte med ett svar....
Supermoto skrev:Kolla bilden som JAG () la upp så ser du vad han menar
Ursäkta om jag kommer lite med en "off-topic" fråga. Finns det även digitala mätare till cross tex en Honda CRF?David P. skrev:Jag förstår vad han menar, men hursomhelst passade polarns kit finfint på nyare navet. Bolt-on så att säga...
/Dave
draccatryck skrev:Ursäkta om jag kommer lite med en "off-topic" fråga. Finns det även digitala mätare till cross tex en Honda CRF?
Husaberginstrumenteringen verkar vara väldigt populär bland andra hojar vad jag förstod det på ebay och denhär tråden.draccatryck skrev:Ursäkta om jag kommer lite med en "off-topic" fråga. Finns det även digitala mätare till cross tex en Honda CRF?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|