Vilka på sporthoj har (nästan) 2012 MY av typ Panigale, GSXR1000 / 750, CBR1000RR...

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Polaren håller på att synka dem, kommer snart upp här
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15


Så där ja! Hoppas ni gillar den :)

Porsche GT2

Mercedes SL65 AMG Black Series

Lamborghini Gallardo Twin-Turbo

Suzuki Hayabusa Turbo (Crazy Skåning)
 
Last edited:

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Hela rullen tack hihihihihih det roliga började precis när filmen tog slut:huvet
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Hela rullen tack hihihihihih det roliga började precis när filmen tog slut:huvet

Inte jag som har redigerat den. Men har hela filerna på datorn. Men de tar ju 500mb per kamera. Hur skickar jag det ?
Kan kanske lägga upp dem på rapidshare eller liknande. Du försvann ju väldigt fort iallafall Andreas :)

/Try
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
jag blev ganska trött på folk att dom inte vill tävla sen var det crusing hemma i byn
 

Lindmarker

Guest
Ni bilputtar som vill rejsa mot sporthojjar med dagens mått, ni måste ha ett psyke av stål för att bli förnedrade varje gång.

Jag har en GSXR 1000-02 med lite lull lull för under 70tusen och med STÖDHJUL dessutom och skulle kunna få till samma resultat som som BMWn, kanske inte lika stora marginaler men ändå:arsele

Men det är kul att se er ändå, gillar snabba fyrhjulingar oxå:yoparty:Bugar:banana
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Lambon kom ju skapligt...

---vilket juh gör hayabusan diReKt galen!!1! :Bugar

EDIT: Skulle vara kul med kamera i bilarna också till nästa gång.
Men då räcker det med en i framrutan. :D
 
Last edited:

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Lambon kom ju skapligt...

---vilket juh gör hayabusan diReKt galen!!1! :Bugar

EDIT: Skulle vara kul med kamera i bilarna också till nästa gång.
Men då räcker det med en i framrutan. :D

Dom filmade i bilarna på varje race. Vet inte när Gustaf får tummen ur och redigerar dem ;) Dom kanske klipper bort oss tvåhjulingar. Men det tror jag iofs inte. Riktigt kul event var det iallafall.

/Try
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Dom filmade i bilarna på varje race. Vet inte när Gustaf får tummen ur och redigerar dem ;) Dom kanske klipper bort oss tvåhjulingar. Men det tror jag iofs inte. Riktigt kul event var det iallafall.

/Try

Du missade ju första växlingen mot Busan, annars hade du tagit honom lätt :krama :D
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Du missade ju första växlingen mot Busan, annars hade du tagit honom lätt :krama :D

Mm, det var första repan iofs. Sen missade jag inte första utan de första 3 växlingarna :) Kollade bara hur han försvann i fjärran, "Oh shit, måste jag växla nu igen?"

:krama /Try
 

Rootofevil

Guru
Gick med
21 Mar 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000RR
Ser inte ut som du använder dig av shiftlighten direkt, du växlade lite tidigare mot bilarna t.ex. (den är ju ställbar när den ska börja blinka/slocka) och med bra växlingar hade du ju tagit busan. Lätt.

Riktigt skoj att se dock men kanske kan lägga till ordningen på racen i beskrivningen? Väntar spänt på de övriga filmerna med bilarna emellan också samt kanske kommentarer inifrån bilarna under racen mot dig :banana
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Inte jag som har redigerat den. Men har hela filerna på datorn. Men de tar ju 500mb per kamera. Hur skickar jag det ?
Kan kanske lägga upp dem på rapidshare eller liknande. Du försvann ju väldigt fort iallafall Andreas :)

/Try

bit-torrent är ganska överlägset för att dela med sig av stora filer
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Ser inte ut som du använder dig av shiftlighten direkt, du växlade lite tidigare mot bilarna t.ex. (den är ju ställbar när den ska börja blinka/slocka) och med bra växlingar hade du ju tagit busan. Lätt.

Riktigt skoj att se dock men kanske kan lägga till ordningen på racen i beskrivningen? Väntar spänt på de övriga filmerna med bilarna emellan också samt kanske kommentarer inifrån bilarna under racen mot dig :banana

Det gör jag inte heller, den är nog ställd på 14000varv, men kan ju iofs ställa den på 13500varv. Sen finns det ju en till inställning på lampan där den står på 14500 varv/min. Men dit kommer man ju aldrig ? Den går bara att ställa på 14000 eller 14500 varv. Så då kanske man ska ställa den första på 13000 varv och den sista på 14000 ?
Äsch, det är sällan man ligger i de regionerna och drar en vanlig söndagstur. Men det är nog bra när man kör på bana.
Jag vill också se och höra vad bilarna pratar om i bilen.

/Try
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top