Vilka på sporthoj har (nästan) 2012 MY av typ Panigale, GSXR1000 / 750, CBR1000RR...

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Mm, ska väl regga mig på piraten och försöka göra en torrent. Bifogar länken här sen.

/Try

behöver inte regga sig nånstans, torrenter gör du enkelt i din BT klient, sen bara slänga in en valfri open tracker och sprida filen på valfritt sätt.

Torrent i sig har inget alls med piratbukten att göra
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Fick du inte köra mot någon? Vore skoj att se din kawa head-to-head med s1000rr.

Det gjorde vi också i samma race mot hayabusan, men Kawan hängde inte med. Polarn fixade inte split-screens på det racet. Men jag har som sagt alla filer kvar. Får väl slänga upp en torrent då =P
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Det gjorde vi också i samma race mot hayabusan, men Kawan hängde inte med. Polarn fixade inte split-screens på det racet. Men jag har som sagt alla filer kvar. Får väl slänga upp en torrent då =P

Första rejset ja. Gjorde misstaget o starta på 2an så blev lite efter ;) Min Kawa är drevad för 280 i toppfart, på mätaren, så jag slog i varvstoppet 200m från målflaggan typ ( med missade växlingar ;) )

Rejsade nån R1 på slutet oxo, som jag höll på o åka ifatt när jag drog i varvstoppet. Tror jag behöver träna lite fullgasväxlingar ;) Det är lite spännande när man har hjullyft när man petar i 5'an och fet sidvind ;)
 

Rootofevil

Guru
Gick med
21 Mar 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW S1000RR
Det gör jag inte heller, den är nog ställd på 14000varv, men kan ju iofs ställa den på 13500varv. Sen finns det ju en till inställning på lampan där den står på 14500 varv/min. Men dit kommer man ju aldrig ? Den går bara att ställa på 14000 eller 14500 varv. Så då kanske man ska ställa den första på 13000 varv och den sista på 14000 ?
Äsch, det är sällan man ligger i de regionerna och drar en vanlig söndagstur. Men det är nog bra när man kör på bana.
Jag vill också se och höra vad bilarna pratar om i bilen.

/Try

Som de har byggt den är det tänkt att du sätter ett värde då den "tänds" och ett värde när den släcks. Tänds är för "gör dig beredd" och när den släcks är det dags att peta upp fort som fan! När jag meckade med den i början så vill jag minnas att man kunde ställa den med 100-varvsintervaller?

Nu blev det lite offtopic här, fler filmer!
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Som de har byggt den är det tänkt att du sätter ett värde då den "tänds" och ett värde när den släcks. Tänds är för "gör dig beredd" och när den släcks är det dags att peta upp fort som fan! När jag meckade med den i början så vill jag minnas att man kunde ställa den med 100-varvsintervaller?

Nu blev det lite offtopic här, fler filmer!

Hej! Det kan du också, men du svarade på min fråga iallafall. Man kan ställa in den på vilket värde som helst när lampan ska tändas, men man kan bara välja 14000/14500 när den ska släckas. :) Tack för du redde ut det för mig.

Hoppas CCX lägger upp filmerna som är tagna i bilarna här med. Annars måste man leta upp dem på zatzy eller liknande, och det är ju jobbigt.

/Try
 

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW S1000RR -15
Första rejset ja. Gjorde misstaget o starta på 2an så blev lite efter ;) Min Kawa är drevad för 280 i toppfart, på mätaren, så jag slog i varvstoppet 200m från målflaggan typ ( med missade växlingar ;) )

Rejsade nån R1 på slutet oxo, som jag höll på o åka ifatt när jag drog i varvstoppet. Tror jag behöver träna lite fullgasväxlingar ;) Det är lite spännande när man har hjullyft när man petar i 5'an och fet sidvind ;)

Tyckte det blåste riktigt mycket hela dagen. Vi hade iallafall lite bollar att köra fast det blåste 12 meter/sek. Bilarna har det ju inte lika jävligt! Jag tyckte det var spännande att man fick hänga ut med halva kroppen i 300 km/t bara för hojen skulle gå rakt.

Qvickshifter is the shit gluffis :)

Cheers!

/Try
 

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
BMW M5
Sådär, första filmen. Tyvärr en relativt sett trött bil, Corvette Z06 med Akrapovic avgasytsem. Jag hade gärna sett den mot tex Mercedes SL65 AMG Black Series eller Ferrari 458 Italia. Nedan filmen ser ni vad en SL65 AMG och 458gör med nya BMW M5 som går jämnt med Z06:

http://www.youtube.com/watch?v=6JL9...tVrxywBO2Nlh6VdSJNBTQ&lch=email&feature=email

http://www.youtube.com/watch?v=R6tV_FOHQpc&list=PLF36B8B79D0942C0C&index=2&feature=plpp_video

http://www.youtube.com/watch?v=9wpicWRCq5s&list=PLF36B8B79D0942C0C&index=10&feature=plpp_video

Jag komemr kontakta de som medverkade individuellt, men framöver så ser man gärna att MC förarna parar ihop sig lite mot de snabbaste bilarna. Tyckte mig ana att bilarna stod sig ngt bättre mot Kawan än tex BMW S1000RR.

http://www.youtube.com/watch?v=6BlDFUcQWHU&feature=plcp
 

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
BMW M5
Dte vore ku latt ses i verkligheten och se om du formulerar dig lika barnsligt som du gär i detta inlägg...

Ni bilputtar som vill rejsa mot sporthojjar med dagens mått, ni måste ha ett psyke av stål för att bli förnedrade varje gång.

Jag har en GSXR 1000-02 med lite lull lull för under 70tusen och med STÖDHJUL dessutom och skulle kunna få till samma resultat som som BMWn, kanske inte lika stora marginaler men ändå:arsele

Men det är kul att se er ändå, gillar snabba fyrhjulingar oxå:yoparty:Bugar:banana
 

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
BMW M5
Kul att höra, tack för att du kom.



Dom filmade i bilarna på varje race. Vet inte när Gustaf får tummen ur och redigerar dem ;) Dom kanske klipper bort oss tvåhjulingar. Men det tror jag iofs inte. Riktigt kul event var det iallafall.

/Try
 

CCX

Sporthojsnörd
Gick med
1 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
BMW M5
Jag får informera bätätre på förarmötet nästa gång-

Det som gäller är att man står i anslutnign till mig eller ta kontakt med mig så ordnar jag ett motstånd. Jag kan itne komam till dig och samtidigt rådda rejsen. Kaos iallafa,, :)

Så lite tätare kontakt med mig på plats så komemr du få gasa hur mycket du vill.

Mja, det var knappt nån som ville rejsa iaf...

Hade jag vetat det på förhand så hade jag inte orkat släpa mig dom där 10 milen för att stå i depån hela dagen...
 

Lynxlynx

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Superduke 990
Kommer definitivt o kikar nästa gång och tar med en polare, så länge vädret är lika fint. Släng ut en tråd när det är dags igen! Bra event!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top