Mja, det var knappt nån som ville rejsa iaf...
Hade jag vetat det på förhand så hade jag inte orkat släpa mig dom där 10 milen för att stå i depån hela dagen...
Fick du inte köra mot någon? Vore skoj att se din kawa head-to-head med s1000rr.
Mja, det var knappt nån som ville rejsa iaf...
Hade jag vetat det på förhand så hade jag inte orkat släpa mig dom där 10 milen för att stå i depån hela dagen...
Mm, ska väl regga mig på piraten och försöka göra en torrent. Bifogar länken här sen.
/Try
Fick du inte köra mot någon? Vore skoj att se din kawa head-to-head med s1000rr.
Det gjorde vi också i samma race mot hayabusan, men Kawan hängde inte med. Polarn fixade inte split-screens på det racet. Men jag har som sagt alla filer kvar. Får väl slänga upp en torrent då =P
Det gör jag inte heller, den är nog ställd på 14000varv, men kan ju iofs ställa den på 13500varv. Sen finns det ju en till inställning på lampan där den står på 14500 varv/min. Men dit kommer man ju aldrig ? Den går bara att ställa på 14000 eller 14500 varv. Så då kanske man ska ställa den första på 13000 varv och den sista på 14000 ?
Äsch, det är sällan man ligger i de regionerna och drar en vanlig söndagstur. Men det är nog bra när man kör på bana.
Jag vill också se och höra vad bilarna pratar om i bilen.
/Try
Som de har byggt den är det tänkt att du sätter ett värde då den "tänds" och ett värde när den släcks. Tänds är för "gör dig beredd" och när den släcks är det dags att peta upp fort som fan! När jag meckade med den i början så vill jag minnas att man kunde ställa den med 100-varvsintervaller?
Nu blev det lite offtopic här, fler filmer!
Första rejset ja. Gjorde misstaget o starta på 2an så blev lite efter Min Kawa är drevad för 280 i toppfart, på mätaren, så jag slog i varvstoppet 200m från målflaggan typ ( med missade växlingar )
Rejsade nån R1 på slutet oxo, som jag höll på o åka ifatt när jag drog i varvstoppet. Tror jag behöver träna lite fullgasväxlingar Det är lite spännande när man har hjullyft när man petar i 5'an och fet sidvind
Synd att alla bilförare var så sjukt fega så dom inte ville dra mot hojjar...
Kudos till killen med en Z06'a som vågade iaf...
Att inte jag fått min personliga inbjudan tycker jag är snålt
jag blev ganska trött på folk att dom inte vill tävla sen var det crusing hemma i byn
Ni bilputtar som vill rejsa mot sporthojjar med dagens mått, ni måste ha ett psyke av stål för att bli förnedrade varje gång.
Jag har en GSXR 1000-02 med lite lull lull för under 70tusen och med STÖDHJUL dessutom och skulle kunna få till samma resultat som som BMWn, kanske inte lika stora marginaler men ändå
Men det är kul att se er ändå, gillar snabba fyrhjulingar oxå
Lambon kom ju skapligt...
---vilket juh gör hayabusan diReKt galen!!1!
EDIT: Skulle vara kul med kamera i bilarna också till nästa gång.
Men då räcker det med en i framrutan.
Dom filmade i bilarna på varje race. Vet inte när Gustaf får tummen ur och redigerar dem Dom kanske klipper bort oss tvåhjulingar. Men det tror jag iofs inte. Riktigt kul event var det iallafall.
/Try
Mja, det var knappt nån som ville rejsa iaf...
Hade jag vetat det på förhand så hade jag inte orkat släpa mig dom där 10 milen för att stå i depån hela dagen...
Naturligtvis har vi det.
Fanns en hel del fyrhjulsgodis där!
Sjukt svag för Panamera sen jag åkte med i en Turbo S.
Tack CCX för kul evenemang!
Kommer definitivt o kikar nästa gång och tar med en polare, så länge vädret är lika fint. Släng ut en tråd när det är dags igen! Bra event!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |