Axxexs skrev:Från början så var bara dunkar med skruvlock godkända men det ändrades så att även JEEP-dunk med låssprint fick användas..
Victor skrev:Varför det? Det finns en tiltswitch och den brukar ju fungera.
Det är din uppgift som hojägare att se till att den fungerar.AleX skrev:Du sa det perfekt själv.. "brukar ju fungera"
Tråkigt att veta efteråt att den inte gjorde de med en kass motor som följd..
Gustav O skrev:Det är din uppgift som hojägare att se till att den fungerar.
www.jula.seGottis skrev:är det någon som vet vart man kan få tag i 20 liters plast dunkar antar att mina Jeep dunkar av modell armens plåt inte är godkända i depån
Jag har sju stycken 25 liters dunkar i garaget. Bara att hämta.Gottis skrev:är det någon som vet vart man kan få tag i 20 liters plast dunkar antar att mina Jeep dunkar av modell armens plåt inte är godkända i depån
Gustav O skrev:Jag har sju stycken 25 liters dunkar i garaget. Bara att hämta.
Gustav O skrev:Alla dunkarna är nu bortskänkta.
Jo så sant men dödmansgrepp funkar...bättre safe....Gustav O skrev:Det är din uppgift som hojägare att se till att den fungerar.
bivven skrev:tänkte bara ang. bensindunkar.
DEssa måste ha skruvlock för att vara godkända.
inte jeepdunkar mao.
Anneli skrev:Var på besiktningskurs med SVEMO i mars i år och där nämndes det (om jag inte minns fel) att även de jeepdunkarna med sprint EJ var godkända. Brandsäkerhetssynpunkt eller nåt.
Bj.O.rn skrev:verkar galet, helt galet.. jeepdunk med spärr mot ofrivillig öppning (läs sprint) är nog det bästa transportkärlet som finns. Vad man kan ha för invändningar mot det har jag sfårt att förstå.
/B
Macke skrev:Jeepdunken faller väl på att man inte får använda dunkar av plåt oxå...
Webspy skrev:IF har kravet att man inte får mer sponsorpengar än ett halft basbelopp per år. (19.700
//Anders
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |