Maxout
Mr
Så här mkt har jag lyckats samlat ihop.
fattas bara en caravelle, transporter eller transit i vettigt skick. Hoppas att kunna dela med R1knightrider.
Last edited:
MostWanted skrev:Så här mkt har jag lyckats samlat ihop.
fattas bara en caravelle, transporter eller transit i vettigt skick. Hoppas att kunna dela med R1knightrider.
Neutral skrev:Vilka prylar ska en rookie ha?
Medin skrev:ÖÖööö, folköl och hotdogs
(jag vet att det är oseriös men jag kunde inte hålla mig)
Gustav O skrev:Var är era väderstationer och TrackTimer licenser?
Ingen riktig racing utan dessa attiraljer!
Om duu kan få exakt temperatur, luftfuktighet och lufttryck där du är så funkar det.Gottis skrev:Jag har en 3G telefon som är uppkopplad mot SMHI duger det
Gustav O skrev:Om duu kan få exakt temperatur, luftfuktighet och lufttryck där du är så funkar det.
Gustav O skrev:TrackTimer är seriöst något som många skulle ha nytta av, de vet inte om det ännu bara.
Gustav O skrev:TrackTimer är seriöst något som många skulle ha nytta av, de vet inte om det ännu bara.
Gå in på www.tracktimer.com och kika lite på de tutorials som Torkel har gjort.Magnus skrev:Kan du förklara för en oinvigd vad den är bra för?
norrlansguld skrev:Har sett att tvåtakt killarna (och tjejerna) har det för att kunna bestycka förgasarna efter vädret.
Då startar vi grillen i stället
Magnus skrev:Kan du förklara för en oinvigd vad den är bra för?
Axxexs skrev:Du kan anteckna ALLT som har med inställningar mm som man anväder/använt under träning/tävling. Är ett hjälpmedel för att bokföra vad man håller på med på racingen. Vilka däck, hur långt man kört, vilken utväxling man haft på olika banor osv. Finns även så att den kan kalkylera bensinförbrukning, RAD mm. Programmet är mycket bättre än att försöka komma ihåg allt i minnet eller ha på lösa papper som har en förmåga att försvinna...
www.tracktimer.com
norrlansguld skrev:Hade nog fel förut.
Jörgen Player Special skrev:Mitt bidrag till listan på nödvändigheter är en grill
/Jörgen
Webspy skrev:Grabber, Ni faur inte grille i depåun, taekk!
Jörgen Player Special skrev:Wow! En kille med koll..
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|