Den kan visserligen mycket riktigt vara värst, men tror inte att hojen som satte varvrekord var riktigt standard.
Tror inte det var en standard SH pilot heller.
Henrik
Den kan visserligen mycket riktigt vara värst, men tror inte att hojen som satte varvrekord var riktigt standard.
Tog mitt kort när jag var 24, men vad vet jag. är kanske inte så intresserad trotts allt
Jo då jag finns kvar...
Och jag kommer fortfarande köra ifrån dig på vilken bana du vill.
Jo då jag finns kvar...
Och jag kommer fortfarande köra ifrån dig på vilken bana du vill.
Jag var riktigt stek på att köra Honda MT-50 blir omkörd ändå??????
Jag ska börja med base jumping, jag är en jävel på kullerbytta...
Min MT-50 hade 70cc cylinder, därav steker jag dig!
Jag är faktist 22 år. Har tävlat på SM nivå i cross 125 cc och kört hoj sen jag var 9 år. Jag kan hantera en hoj.
Denna tråd har potential för årets moppefucko!
Haha... ja. Det finns sådana här människor. Det är bara att titta på inläggen på Youtube. Det är så man blir mörkrädd.Kan du på heder och samvete säga att du inte betalt någon för skriva den här typen av inlägg för att höja stämningen på forumet under den mörka årstiden?
Min MT-50 hade 70cc cylinder, därav steker jag dig!
Tror också många har svårt att förstå det där med hur bra man känner sig själv. JAG känner mig och vet vad jag vill ha. Och med lite tid för att lära känna hojen så kommer det gå fort.
Kan ju tala om för pojken att jag har minsann också kört cross i flera år och tävlat på hög nivå.
Ibland tror även jag att jag kan sätta mig på en sporthoj och dra ifrån varenda kotte, men jag har något du verkligen saknar och det är att veta att det finns tusentals personer som kör bättre än mig.
Du saknar kraftigt självbevarelsedrift. Kan garantera att minst 80% av alla på detta forum skulle köra ifrån dig på bana.
Väx upp för fan, börja jobba eller nått och skaffa dig hår på bröstet, du kommer nog vakna upp en vacker dag "om du lever så länge" och inse vilken jävla nolla du är.
Som instruktör på smcs kurser så är jag inte fullt så säker på att hela 80% här på forumet kommer vara snabbare..
Tyvärr är det MÅNGA här som verkligen behöver lära sig köra hoj. Speciellt när det gäller bromsning och kurvtagning.
80% av medlemmarna här har mycket kvar att lära där.
Faktum är att någon som kört cross på hög nivå tidigare har betydligt lättare att lära sig pga att de har körvana från att leka runt med en mc.
Men visst verkar killen ha lite konstig attityd.
Jag har kört cross till och från, fast mest till, sen jag var fyra år gammal. Jag är ändå rätt risig på att köra gathoj
Jag får la gå en sån däringa kurs i sommar så kan du lära mig lite
Du är välkommen... Om du sen får mig som instruktör är ju inte så säkert.
Tröstar dig dock med att det finns fler duktiga instruktörer.
Det jag menar är att om du tävlar i 125cc på sm nivå. Så tävlar du i en av de klasser med störst antal konkurrenter. Jmf med klasser med ´större cc. (enligt vad jag hört sägas) Ska man ligga i topp där så krävs det att man har talang på en mc. Och jag är fullständigt övertygad om att en sådan person får det betydligt lättare att bli duktig på att köra även en sporthoj.
För att ge ett ex. Jimmy Lindström Kille som började sin karriär på cross.
Han har varit bland de snabbaste i Sverige under nästan hela 2000 talet.
Och han saknar fortfarande körkort..
Du är välkommen... Om du sen får mig som instruktör är ju inte så säkert.
Tröstar dig dock med att det finns fler duktiga instruktörer.
Det jag menar är att om du tävlar i 125cc på sm nivå. Så tävlar du i en av de klasser med störst antal konkurrenter. Jmf med klasser med ´större cc. (enligt vad jag hört sägas) Ska man ligga i topp där så krävs det att man har talang på en mc. Och jag är fullständigt övertygad om att en sådan person får det betydligt lättare att bli duktig på att köra även en sporthoj.
För att ge ett ex. Jimmy Lindström Kille som började sin karriär på cross.
Han har varit bland de snabbaste i Sverige under nästan hela 2000 talet.
Och han saknar fortfarande körkort..
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |