Svanen
Psykos Pilot
![Freak :3freak :3freak](/img/smilies/freak3.gif)
Last edited:
BlueNinJa skrev:Men fan LUGNA er nu.. Min rs drar ju slangen på 5:an hur lätt som helst .. Sen drog jag ju grannens 1200 kusars Supra i går med.. fråga min kompis brorsas kompis han filma allt!! fan alltså .. sen när jag och grannen [OBS samma kille som äger supran] var ute och körde i söndags, Han har en 08.ans R1:a!! enda exemplaret just nu!! nosgas, turbo och grejer 450 kusar på bakkåpan.. han drog jag ju hur lätt som helst alltså .. fyfan vilket drag det är i min rs !!![]()
![]()
![]()
Jo det är sant.. men jag satte ju på en lastbils turbo på den med.. en anledning varför den går så braH4 skrev:Din växellåda är en specialversion, 8:växlade triptronix, getrag, smg automat lådan? Som de använder i STCC. Har för mig att du sa det.
H4 skrev:Nemas problemas... spinn i 80 eller 60 istället.
![]()
Solid snake skrev:Nej jag kör inte om bill om jag ser honom på vägen, men bilar kör jag om.
Har du inget vettigare för dig än att sitta och svara på alla mina inlägg?
BlueNinJa skrev:Men fan LUGNA er nu.. Min rs drar ju slangen på 5:an hur lätt som helst .. Sen drog jag ju grannens 1200 kusars Supra i går med.. fråga min kompis brorsas kompis han filma allt!! fan alltså .. sen när jag och grannen [OBS samma kille som äger supran] var ute och körde i söndags, Han har en 08.ans R1:a!! enda exemplaret just nu!! nosgas, turbo och grejer 450 kusar på bakkåpan.. han drog jag ju hur lätt som helst alltså .. fyfan vilket drag det är i min rs !!![]()
![]()
EDIT : Jag lovar jag ljuger inte , mamma säger att det är fult att ljuga![]()
Bramstedt skrev:Hur ska jag göra det? Bara jag hemma å ingen polare som vill köra hit för att filma i regn.. sorry grabs
H4 skrev:Kunde inte du spinna på torrt underlag?
Gör det någon annan dag isåfall.
Bramstedt skrev:Joda, men då får jag ju stå å bromsa ju !inte lika roligt.
Men jag lovar att filma dagen innan jag byter däck. då ska jag burna loss på 3an tills däcket sprängs![]()
Obs! Det är kanske 5% kvar på däcket bak och det har rullat 500mil![]()
Bramstedt skrev:Joda, men då får jag ju stå å bromsa ju !inte lika roligt.
Men jag lovar att filma dagen innan jag byter däck. då ska jag burna loss på 3an tills däcket sprängs![]()
Obs! Det är kanske 5% kvar på däcket bak och det har rullat 500mil![]()
H4 skrev:Han är en förvirrad ung liten grabb:
"Haha! När jag byter däck så ska jag filma en burn. 3an e inga problemas att burna på torr asfalt.. men de e rättså äckligt att få ett fett släpp med svansen i 100 km/h, så jag tänker inte göra det. OKej? Vill ha kvar hojen och mig sjävl ett tag till."
Du börnade i fart, i 100 km/h i treans växel. Men så säger du att du gjorde det stillastående, i 3:an![]()
Svanen skrev:![]()
![]()
Nu fattar jag!![]()
Han menar att bakdäcket snurrar i 100km/h![]()
Bramstedt skrev::kocko Puckon !![]()
Att bakdäcket snurrar betydligt fortare än framdäcket i 100km/h.
DJM skrev:vadå har du större framdäck än bakdäck?![]()
SolitudE skrev:Detta är utan tvekan den dummaste tråd jag läst sen jag gick med här för 2 år sen.![]()
Först han som skriver om sin Neos 100cc som han kör utan skylt på gångvägar med extra reflexer fram.Det skulle ju också vara en "krocksäker" mc.
(VEM FAN KÖPER EN KROCKSÄKER MC?)
Sen till Mannen, Myten och Legenden.
RGF, skapar "villhabegär", så är det bara!
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy