Vilken 125:a?

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Men fan LUGNA er nu.. Min rs drar ju slangen på 5:an hur lätt som helst .. Sen drog jag ju grannens 1200 kusars Supra i går med.. fråga min kompis brorsas kompis han filma allt!! fan alltså .. sen när jag och grannen [OBS samma kille som äger supran] var ute och körde i söndags, Han har en 08.ans R1:a!! enda exemplaret just nu!! nosgas, turbo och grejer 450 kusar på bakkåpan.. han drog jag ju hur lätt som helst alltså .. fyfan vilket drag det är i min rs !! :yoparty :yoparty :yoparty
EDIT : Jag lovar jag ljuger inte , mamma säger att det är fult att ljuga :rolleyes:

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
BlueNinJa skrev:
Men fan LUGNA er nu.. Min rs drar ju slangen på 5:an hur lätt som helst .. Sen drog jag ju grannens 1200 kusars Supra i går med.. fråga min kompis brorsas kompis han filma allt!! fan alltså .. sen när jag och grannen [OBS samma kille som äger supran] var ute och körde i söndags, Han har en 08.ans R1:a!! enda exemplaret just nu!! nosgas, turbo och grejer 450 kusar på bakkåpan.. han drog jag ju hur lätt som helst alltså .. fyfan vilket drag det är i min rs !! :yoparty :yoparty :yoparty

Din växellåda är en specialversion, 8:växlade triptronix, getrag, smg automat lådan? Som de använder i STCC. Har för mig att du sa det.

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
H4 skrev:
Din växellåda är en specialversion, 8:växlade triptronix, getrag, smg automat lådan? Som de använder i STCC. Har för mig att du sa det.
Jo det är sant.. men jag satte ju på en lastbils turbo på den med.. en anledning varför den går så bra :tummenupp :tummenupp

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
BlueNinJa skrev:
EDIT : Jag lovar jag ljuger inte , mamma säger att det är fult att ljuga :rolleyes:

hahahhahaahahahahha :rofl :rofl :rofl

denna tråden har lätt skönast kommentarer :hihi

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Bramstedt skrev:
Hur ska jag göra det? Bara jag hemma å ingen polare som vill köra hit för att filma i regn.. sorry grabs

Kunde inte du spinna på torrt underlag?

Gör det någon annan dag isåfall.

Bramstedt

GT-R Owner
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
Nissan Skyline R32 GT-R V-Spec
H4 skrev:
Kunde inte du spinna på torrt underlag?

Gör det någon annan dag isåfall.

Joda, men då får jag ju stå å bromsa ju ! :D inte lika roligt.
Men jag lovar att filma dagen innan jag byter däck. då ska jag burna loss på 3an tills däcket sprängs :Rockbanan
Obs! Det är kanske 5% kvar på däcket bak och det har rullat 500mil :)

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Bramstedt skrev:
Men jag lovar att filma dagen innan jag byter däck. då ska jag burna loss på 3an tills däcket sprängs :Rockbanan

Alså snackar du att bara stå och burna och hålla inne handbromsen?

Det är ju inga som helst problem i 3an..

Jag trudde du menade att du kunnde få däcket att spinna på bara gas när du körde, därav det roliga för det klarar du aldrig.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Bramstedt skrev:

Inga problem att börna med 3:an, går tom med 4:an så det tror jag på.

Dock trodde jag att du menade att din började spinna i 3:an, utan broms.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Han är en förvirrad ung liten grabb:

"Haha! När jag byter däck så ska jag filma en burn. 3an e inga problemas att burna på torr asfalt.. men de e rättså äckligt att få ett fett släpp med svansen i 100 km/h, så jag tänker inte göra det. OKej? Vill ha kvar hojen och mig sjävl ett tag till."

Du börnade i fart, i 100 km/h i treans växel. Men så säger du att du gjorde det stillastående, i 3:an :confused:

Last edited:

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
H4 skrev:
Han är en förvirrad ung liten grabb:

"Haha! När jag byter däck så ska jag filma en burn. 3an e inga problemas att burna på torr asfalt.. men de e rättså äckligt att få ett fett släpp med svansen i 100 km/h, så jag tänker inte göra det. OKej? Vill ha kvar hojen och mig sjävl ett tag till."

Du börnade i fart, i 100 km/h i treans växel. Men så säger du att du gjorde det stillastående, i 3:an :confused:

:lol :lol
Nu fattar jag! :rofl
Han menar att bakdäcket snurrar i 100km/h :hihi

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
Detta är utan tvekan den dummaste tråd jag läst sen jag gick med här för 2 år sen. :rofl
Först han som skriver om sin Neos 100cc som han kör utan skylt på gångvägar med extra reflexer fram. :hihi Det skulle ju också vara en "krocksäker" mc.
(VEM FAN KÖPER EN KROCKSÄKER MC?)

Sen till Mannen, Myten och Legenden.
RGF, skapar "villhabegär", så är det bara!
:skrattaåt

EDIT: Jag vill också skratta: :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
SolitudE skrev:
Detta är utan tvekan den dummaste tråd jag läst sen jag gick med här för 2 år sen. :rofl
Först han som skriver om sin Neos 100cc som han kör utan skylt på gångvägar med extra reflexer fram. :hihi Det skulle ju också vara en "krocksäker" mc.
(VEM FAN KÖPER EN KROCKSÄKER MC?)

Sen till Mannen, Myten och Legenden.
RGF, skapar "villhabegär", så är det bara!
:skrattaåt

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...