Vilken 125:a?

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Bramstedt skrev:
Haha! När jag byter däck så ska jag filma en burn. 3an e inga problemas att burna på torr asfalt.. men de e rättså äckligt att få ett fett släpp med svansen i 100 km/h, så jag tänker inte göra det. OKej? Vill ha kvar hojen och mig sjävl ett tag till.

min släpper också i 100 å mer för den delen också har gjort det flera gånger senast för ett tag sen i 140 :tummenupp så det går! :)

edit oj glömde då får jag låsa bakhjulet :hihi :rofl :hihi :rofl

Last edited:

Bramstedt

GT-R Owner
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
Nissan Skyline R32 GT-R V-Spec
RS "Alex" skrev:
min släpper också i 100 å mer för den delen också har gjort det flera gånger senast för ett tag sen i 140 :tummenupp så det går! :)

edit oj glömde då får jag låsa bakhjulet :hihi :rofl :hihi :rofl

Wiee, äntligen en med tillräckligt stark hoj!

Tilla alla de andra med slöa å klena hojar: :FU

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Bramstedt skrev:
Men du...... På med ett blankt bakdäck å ut å prova!
Jag lovar att du lyckas..

om du menar att jag ska få bakhjulet på min cykel att släppa i 100km/h så får du inte ens en r1 med 180hk att släppa i 100km/h :tummenupp

Bramstedt

GT-R Owner
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
Nissan Skyline R32 GT-R V-Spec
RS "Alex" skrev:
om du menar att jag ska få bakhjulet på min cykel att släppa i 100km/h så får du inte ens en r1 med 180hk att släppa i 100km/h :tummenupp

Nänä, Men det var inte jag som sa att den skulle släppa i 100 blås.
Jag sa att den släppte på 1an 2an och 3an när det va blött. 1an i kanske 40-50. sen matar jag på 2an i kanske 55 och snabbt i med 3an i 60. woila. ett bakhjulssläpp i på 3an.

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
Haha fyfan jag skrattar njuren ur led :rofl :rofl :rofl

Sen skriver han att bakdäcket snurrar fortare än framdäcket i 100km/h :lol

Bakdäcket och framdäcket snurrar exakt lika fort om du inte spinner på något av dom :hihi
Men det gör du ju iof i 100km/h så whatevva

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Tjo
var tvungen att uppdatera lite!!
var ute och körde lite igår och när jag låg på en hygglig fart så kom det En Lamborghini Och körde om mig, och race sugen som jag var så växla jag ner till 2an [Obs obs jag körde lugnt på 3:an då jag dragit snuten bara nån minut innan, blev jagad av 3 bilar och 1 helikopter men det var ju inga problem körde ju ifrån dom som skit!!] men iallafall och som ni alla vet så gör ju min Rs 150 på 2:an så den bara drog upp och spann på slangen mäktig känsla det var alltså!! och jag kan ju nämna att däcken nästan är nya! Men som sagt lamborghini:n måste hållt en hastighet på en bra bit över 200km/h!! För Min hastighets mätare snurra 2 varv!! MenMen Inga problem detta får se om jag gör nå nya äventyr ikväll :yoparty :tungan :rolleyes:

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
BlueNinJa skrev:
Tjo
var ute och körde lite igår och när jag låg på en hygglig fart så kom det En Lamborghini Och körde om mig, och race sugen som jag var så växla jag ner till 2an [Obs obs jag körde lugnt på 3:an då jag dragit snuten bara nån minut innan, blev jagad av 3 bilar och 1 helikopter men det var ju inga problem körde ju ifrån dom som skit!!] men iallafall och som ni alla vet så gör ju min Rs 150 på 2:an så den bara drog upp och spann på slangen mäktig känsla det var alltså!! och jag kan ju nämna att däcken nästan är nya! Men som sagt lamborghini:n måste hållt en hastighet på en bra bit över 200km/h!! För Min hastighets mätare snurra 2 varv!! MenMen Inga problem detta får se om jag gör nå nya äventyr ikväll :yoparty :tungan :rolleyes:

Fan, det är om man ska byta MXen till en RS.. Dom verkar ju överjävliga

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
BlueNinJa skrev:
Tjo

Och sen vaknade du ur din dröm när din mamma kom in och sa: Gomorron! :banana

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Ahh me, cbrrren 125:an spinner bara me första växeln utan broms, vilken skithoj egentligen :kocko

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
BlueNinJa skrev:
Tjo

dU é Ju riKti OutLaW :yoparty :3freak

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
BlueNinJa skrev:
Tjo
och de gör inte ens min 250... varför körde man ens upp!.. :huvet men 120 på 2an är inte omöjligt.. :) kan kolla imorn. :yoparty

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
philsson skrev:
och de gör inte ens min 250... varför körde man ens upp!.. :huvet men 120 på 2an är inte omöjligt.. :) kan kolla imorn. :yoparty

gammla r1 gör 180 på 2:an tror den nya är ännu närmare 200 :yoparty

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Bramstedt skrev:
Haha! När jag byter däck så ska jag filma en burn. 3an e inga problemas att burna på torr asfalt.. men de e rättså äckligt att få ett fett släpp med svansen i 100 km/h, så jag tänker inte göra det. OKej? Vill ha kvar hojen och mig sjävl ett tag till.

Bramstedt skrev:
Nänä, Men det var inte jag som sa att den skulle släppa i 100 blås.
Jag sa att den släppte på 1an 2an och 3an när det va blött. 1an i kanske 40-50. sen matar jag på 2an i kanske 55 och snabbt i med 3an i 60. woila. ett bakhjulssläpp i på 3an.

:va Pratar han inte liiite emot sig själv...

btw, RGF gör 90 på mätaren på 3:an, MAX... Med orginaldrevning.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!