Vilken 125:a?

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
KalleNorton skrev:
Sååå otroligt är det inte att den klarar 0-100 på 6,5 sekunder, såg nåt gammalt biketest med bla RS125, den gjorde 0-100 på 6,53 sekunder! Då var ju den iof snabbast, men runt 7 sekunder för en småtrimmad RGF är nog inte otroligt.

vad går en rs på?? bara undrar

den kan säkert vara snabb men skrivadet om hur trimmade alla billarna va åå bla bla bla

Anton_Ljunghusen skrev:
Håller med solid, de är lönlöst att diskutera nåt för ni har er egna lilla inställning; "jag har rätt"

:banana

men man kan ju känna att vet väldigt bra om något men det kan ju bevisas mottsats bara man inte gillar erkänna det då kanske

skillnaden på 125 delen och resten av sporthoj är ju att här är det jävligt lätt att bli påflugen! visst vissa personer kan kläcka ur sig så jävla idiotiska saker, å dom kan man kan driva lite med men men:D

Bramstedt skrev:
Kul kille du.
Ja, GPS e för dyrt för mig. Så jag satte fast en videokamera på hojen, gasade iväg, sen satte jag på filmen och klockade med tidtagarur.
Tattigt? Japp! :D

Visst visst, det kanske var 0-95. Men ärligt talat så skiter jag i det.

om du har filmat som du säger, lägg upp rullen så kommer ju alla tro på dig :tummenupp om det nu stämmer :hihi nemen det vore väll kul med en film :)

Bramstedt

GT-R Owner
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
Nissan Skyline R32 GT-R V-Spec
RS "Alex" skrev:
vad går en rs på?? bara undrar

den kan säkert vara snabb men skrivadet om hur trimmade alla billarna va åå bla bla bla

men man kan ju känna att vet väldigt bra om något men det kan ju bevisas mottsats bara man inte gillar erkänna det då kanske

skillnaden på 125 delen och resten av sporthoj är ju att här är det jävligt lätt att bli påflugen! visst vissa personer kan kläcka ur sig så jävla idiotiska saker, å dom kan man kan driva lite med men men:D

om du har filmat som du säger, lägg upp rullen så kommer ju alla tro på dig :tummenupp om det nu stämmer :hihi nemen det vore väll kul med en film :)

Jag hade gjort det om jag kunnat. Men det var en gammal vanlig videokamera. så tyvärr. :(

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Bramstedt skrev:
Jag hade gjort det om jag kunnat. Men det var en gammal vanlig videokamera. så tyvärr. :(

har aldrig ägt en video eller kamera men jag har hört det ska gå att göra om till datorn... se nu till att trolla fram den där! Din video kanske snurrar för fort :confused: :tungan :hihi :rofl

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Vettefan, en M3:a har 0-100 på 5 sek.. runt 5,5. Mer eller mindre beroende på föraren.

0-200 på ungefär 17-18 sek? Och din RGF kommer inte ens dit.

Din hoj måste vara jävligt snabb, eller så ljuger du. Kan man få testa hojen? :rolleyes:

Bramstedt

GT-R Owner
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
RS "Alex" skrev:
har aldrig ägt en video eller kamera men jag har hört det ska gå att göra om till datorn... se nu till att trolla fram den där! Din video kanske snurrar för fort :confused: :tungan :hihi :rofl

Jo det kanske går. Men ärligt talat så orkar jag inte göra det. Filmen är på en liten videorulle, orka köpa nya kablar till en 15år gammal kamera...
Men farsan ska köpa en ny DV kamera inom kort. Då spelar jag in en ny film som jag lägger upp. OK?

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Bramstedt skrev:
Jo det kanske går. Men ärligt talat så orkar jag inte göra det. Filmen är på en liten videorulle, orka köpa nya kablar till en 15år gammal kamera...
Men farsan ska köpa en ny DV kamera inom kort. Då spelar jag in en ny film som jag lägger upp. OK?

ABSOLUT!

Men kör inte mycket, vill inte riskera att den skär innan du gör filmen för det kommer den att göra om den är sååå trimmad :rolleyes:

Bramstedt

GT-R Owner
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
H4 skrev:
ABSOLUT!

Men kör inte mycket, vill inte riskera att den skär innan du gör filmen för det kommer den att göra om den är sååå trimmad :rolleyes:

Jag var ute nu med Digitalkameran för att filma. Men då börjar det ösregna! Och nu haglar det så de blir inge film förrens det e torrt. Släpper på 1an, 2an och 3an när det är blött.
Den är inte sååå trimmad. Bara tillräckligt för det jag ville. DRA RS.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Bramstedt skrev:
Jag var ute nu med Digitalkameran för att filma. Men då börjar det ösregna! Och nu haglar det så de blir inge film förrens det e torrt. Släpper på 1an, 2an och 3an när det är blött.

HAHAHA, släppa 1:an, 2:an och 3:an?

Kör du på grus + lera + regn så förstår jag... men inte på asfalt och regn, nej nej.

Solid, jag börjar tro att det här är Roller, eller någon annan.

EDIT: Du kunde lika gärna filmat då den släpper på ettan, tvåan och trean.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
H4 skrev:
HAHAHA, släppa 1:an, 2:an och 3:an?

Kör du på grus + lera + regn så förstår jag... men inte på asfalt och regn, nej nej.

Solid, jag börjar tro att det här är Roller, eller någon annan.

EDIT: Du kunde lika gärna filmat då den släpper på ettan, tvåan och trean.

Haha, ja jag tror han är en myt!

p.s, scanna in där det står att 105 på mätaren motsvarar 100 ärliga, skulle jag gärna vilja se :)

Bramstedt

GT-R Owner
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
H4 skrev:
Vettefan, en M3:a har 0-100 på 5 sek.. runt 5,5. Mer eller mindre beroende på föraren.

0-200 på ungefär 17-18 sek? Och din RGF kommer inte ens dit.

Din hoj måste vara jävligt snabb, eller så ljuger du. Kan man få testa hojen? :rolleyes:

Du, jag har BILSPORTS test av BMW M3 3.0 (en sån som jag körde mot).
0-100 på 6.05s.
0-402m på 14.25s.

Sen att bilen är 93a, dvs 12år gammal på närmare 30 000mil förbättrar inte M3ans odds. den gör inte under 7.0 i dagens läge. FAKTA

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Bramstedt skrev:
0-100 på 6.05s.
0-402m på 14.25s.

Sen att bilen är 93a, dvs 12år gammal på närmare 30 000mil förbättrar inte M3ans odds. den gör inte under 7.0 i dagens läge. FAKTA

Okaj, trodde det var en 3,2:a med 321 hk.

Men om det nu är en sådan som är i dåligt skick, varför ska man skryta om det? Brorsans 328 kommer under 7 sek 0-100.

Går ju inte alls som en M3, kunde lika gärna skrivit "räcker kanske nog för att kicka en 328 i bra skick".

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Bramstedt skrev:
0-100 på 6.05s.
0-402m på 14.25s.

Jamen då så, då är det ju inte nån vidare pigg bil..

Filma när du spinner 1-2-3an ut nu

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Bramstedt skrev:

spinner på 2 och 3:an hahahhahaha :rofl som sagt, är vi i kyrkan?

på 1:an släpper det med dåliga däck.. om man inte använder koppling..

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Din hoj är jävligt snygg tycker jag, har inget emot den. Men jag tror att du är lite för gynnsamt inställd.

Bramstedt

GT-R Owner
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
H4 skrev:
Jag vill se dig göra burnouts 100 km/h nu, se så ladda upp en film när du spinner som en katt.

Haha! När jag byter däck så ska jag filma en burn. 3an e inga problemas att burna på torr asfalt.. men de e rättså äckligt att få ett fett släpp med svansen i 100 km/h, så jag tänker inte göra det. OKej? Vill ha kvar hojen och mig sjävl ett tag till.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Bramstedt skrev:
Haha! När jag byter däck så ska jag filma en burn. 3an e inga problemas att burna på torr asfalt.. men de e rättså äckligt att få ett fett släpp med svansen i 100 km/h, så jag tänker inte göra det. OKej? Vill ha kvar hojen och mig sjävl ett tag till.

Nemas problemas... spinn i 80 eller 60 istället.

:rolleyes:

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...