Moppefukko?Zee skrev:Någon som har definitionen på skenförsäkra?
Välkommen till den riktiga världen, grabben.
Moppefukko?Zee skrev:Någon som har definitionen på skenförsäkra?
Välkommen till den riktiga världen, grabben.
blom skrev:nu är det ju faktiskt som så att 00-01 orna går bättre än tex 02orna. har testat så otroligt många gånger och svaret är samma varje gång.
t-rex skrev:Om du är fullkomligt oförmögen att ta till dig råd från folk, varför frågar du då?
Och exakt hur hade du tänkt att du skulle tröttna på effekten in en exvis R6? Kör du inte på vägar som svänger?
danne_boy69 skrev:Oj vad jobbigt de börjar bli!!!!
Folk förstår inte att jag inte är gjord av pengar!! Att byta hoj är inte så lät som de låter!!! Var gång man byter kommer man att fölora pengar på de o de vill jag inte! O R1:an kommer att köras av både mig o min pappa mest av mig men mycket av pappa! o vi kommer att dela på de mesta så varför ska jag betala en förmögenhet när pappa kommer köra hojen en massa med hojen för mina pengar???? Så vi kan vända på de o säga att de här han som vill köra men jag bidrar till att han ska ha råd o jag lånar den ibland... vad är felet då lika väl som om jag köper den o han lånar den?????
O jag har värkligen dejtat kalles syster.. Peace love and understanding!
Rasorblade skrev:Skulle oxå göra som dig om nu "farsan" skall använda hojen oxå!?
danne_boy69 skrev:Ja de ska han! utan hans hjälp med pengar skulle jag inte ha råd att köpa en R1:a Men jag hade hatt råd att sätta den på mig sjäv! För 2200 i månaden kan jag sätta den på mig själv men då är de bara jag som får köra o ingen får åka... hur kul är de! O de gick inte pappa med på för han vill oxå kunna köra.. där av mitt lilla ohedliga dilemma!!
Känner igen det där. När jag körde med trafikskolan ifjol så frågade handledaren (vilken körde en z1000 ) vilken typ av motorcykel jag hade tänkt skaffa. När jag då berättade att jag var sugen på ett Monster, Hornet 600 eller annat kåplöst i 600-klassen blev han väldigt förvånad.Han menade på att nästan alla unga MC-förare ville ha en plastraket som första hoj.MilleR skrev:En liten fundering som dök upp bara......När folk i sin närhet hör att man är sugen på hoj osv och frågar vad man ska köpa.....säger man då Z1000 eller nån äldre 750cc eller nåt inte lika "hett" ( känns som att Z1000 räcker för att skrämma skägget av vem som helst i början.) som inte ligger i super sport klassen så får man ett flatskratt i nyllet!!! precis som att: Är du ung (no offence) kille och intresserad av hoj så mååååååste man ha en GSXR1ZXR954......
Z1000? ja tack.....när jag ändå skriver, tror ni man klarar sig en sommar på en så? eller kommer den kännas slö framåt midsommar?
danne_boy69 skrev:Och om de irriterar dig på mig som nybörjare som vill köpa en hoj att växa med så dör du nu..
Jo jag bor ännu hemma hos mamma o pappa så jag kommer ställa den på pappa o "låna" den av honom fullt lagligt eftersom vi bor på samma adress men ca 2000 kr billigare i månaden...
Mr_Malossi skrev:http://www.blocket.se/view/4162437.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0 passar dig nog bättre skulle jag tro
Ja, det gäller ju att läsa så ordagrant som möjligt.MilleR skrev:"Nu säljer jag min moppe, den är nyservad och väldigt lättstartad. Ett lås och hjälm medföljer.
OBS: Pruttbar vid snabb affär.. "
Pruttbar?! kan det vara nåt att hålla i när brakskitarna svider eller??!!
morlock skrev:Känner igen det där. När jag körde med trafikskolan ifjol så frågade handledaren (vilken körde en z1000 ) vilken typ av motorcykel jag hade tänkt skaffa. När jag då berättade att jag var sugen på ett Monster, Hornet 600 eller annat kåplöst i 600-klassen blev han väldigt förvånad.Han menade på att nästan alla unga MC-förare ville ha en plastraket som första hoj.
Sen att det slutade med en sån för egen del också är en annan historia.
Kör på z1000 , helst grönMilleR skrev:JO men man vill ju ha det värsta av nån anledning....född till Man kanske är anledningen? det slutade med att jag kikade på ZX12 å Busa...men det var ju inte rätt det heller enligt vissa.....ääh! är väl inget att stunta med!! ska jag handla i vår så blir det en svart Z1000....så är det!!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|