Vilken klass tänker du köra 2007

Multipoll för dig som kör flera klasser

• Antal röstningar
    0

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
igelhammar skrev:
2625903 erf med en r6-06 blir det,med på noterna är även oscar lawner och som tredje patric clifford om de inte ska dela på a och b förare vilket vissa rykten säger.trams.
Läs på bättre. ERF A ska vara öppen för b-licens också. ERF B är öppen för a-licens. Licensen har alltså inget med vilken serie du startar i att göra. Däremot får ni förmodligen börja i b-serien om ni inte slutade bland de 40 främsta 2006.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
179 st som svarat på pollen, nu vet vi ju dessutom vilka klasser det blir 2007.

Last edited:

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
.
Jaha, jag (vi) kör ERF igen i 2007.

Dessutom har jag köpt en Aprilia RS250 förra veckan så jag ska köra den nya SP klassen också. Gammal och sliten, men den går fint. Hoppas lära mig något nytt på den lätta 2-taktaren. Blir i alla fall annorlunda känsla än vår tunga ERF ångvält. Få se hur det går, om det går.
.

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Jag ska förvisso bara köra nått B-Race,
så jag hoppas det ändå är okej att jag röstad in mig på R600 :)

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kris955 skrev:
2659795 .
Jaha, jag (vi) kör ERF igen i 2007.

Dessutom har jag köpt en Aprilia RS250 förra veckan så jag ska köra den nya SP klassen också. Gammal och sliten, men den går fint. Hoppas lära mig något nytt på den lätta 2-taktaren. Blir i alla fall annorlunda känsla än vår tunga ERF ångvält. Få se hur det går, om det går.
.

Coolt, grattis till nyförvärvet! Välkommen i SP-gänget! Vad är det för årsmodell på pärlan?

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
Bikerbitch skrev:
2660106 Coolt, grattis till nyförvärvet! Välkommen i SP-gänget! Vad är det för årsmodell på pärlan?

Hejsan. Tack. Det är en '98 och kördes av Micke 2006 med nummer 44. Den har tvåfärgade fälgar gula/svarta. Cykeln har kört race i många år men går fint och jag gillar rat-bikes. Du har nog sett den på banan. Vet inte om den ska lackas mattsvart eller blankröd till 2007.

Ser verkligen emot att köra med den. Relativt sett verkar den liten, lätt och fin för mig. Och går förvånansvärt friskt i motorn. Provkörningen vid köpet gick på landsvägen bakom husen och jag fick sån abstinens efter bankörning. När den var köpt och stod i skåpbilen, ville jag bara fortsätta söderut förbi Köpenhamn ned till Spanien och övervintra på någon RR bana. Men, men, man måste nog jobba sig genom vintern och vänta på våren.

Till Påsk drar jag ned med några polare till Frankrike (Val De Vienne), 25 grader, och startar säsongen. Försöker låta bli nedräkning annars går tiden för långsamt.

/Kris

DP #70

Fattig student
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Yamaha TZ250 -04, Honda CBR100RR -08
Kris955 skrev:
2660724 Hejsan. Tack. Det är en '98 och kördes av Micke 2006 med nummer 44. Den har tvåfärgade fälgar gula/svarta. Cykeln har kört race i många år men går fint och jag gillar rat-bikes. Du har nog sett den på banan. Vet inte om den ska lackas mattsvart eller blankröd till 2007.

Ser verkligen emot att köra med den. Relativt sett verkar den liten, lätt och fin för mig. Och går förvånansvärt friskt i motorn. Provkörningen vid köpet gick på landsvägen bakom husen och jag fick sån abstinens efter bankörning. När den var köpt och stod i skåpbilen, ville jag bara fortsätta söderut förbi Köpenhamn ned till Spanien och övervintra på någon RR bana. Men, men, man måste nog jobba sig genom vintern och vänta på våren.

Till Påsk drar jag ned med några polare till Frankrike (Val De Vienne), 25 grader, och startar säsongen. Försöker låta bli nedräkning annars går tiden för långsamt.

/Kris

Risken är väldigt stor att det är min gamla cykel... :)
I alla fall om fälgarna är gula på höger sida och svarta på vänster........

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Just nu 188 röster och 25% av dessa är på ERF:tummenupp

Det blev ju lite ändringar i reglementet för 250SP så pollen stämmer inte till 100%.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
GSXR1100R skrev:
2686517 Just nu 188 röster och 25% av dessa är på ERF:tummenupp

Det blev ju lite ändringar i reglementet för 250SP så pollen stämmer inte till 100%.
Fyller på med ytterligare en röst på ERF (B- serien) eller REC som den nu heter.
Ska bli så sköj!

sandstream

Guest
newstead skrev:
2689557 125j skulle man köra. Garanterad tredjeplats i varje race :hihi
Japp! :D

125R och 250R ser också lockande ut, räcker att tuffa runt på 2:an så tar man ändå poäng i varje race.

sandstream

Guest
newstead skrev:
2690728 Du har ju fyrtaktare så det borde räcka med två ;)
Lite handikapp ska småkillarn allt ha :D
Kanske bäst att vi slutar nu innan Gustav eller Nr:18 bannar oss...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning