Nr:18
Snabbare än Don Queer
Blir det färre aktiva i klassen för att man delar hoj? Trodde att det blev flerGustav O skrev:2625064Är ju inte så konstigt eftersomman är tre på varje hoj. Dela med tre så är ni inte så stora längre.
Blir det färre aktiva i klassen för att man delar hoj? Trodde att det blev flerGustav O skrev:2625064Är ju inte så konstigt eftersomman är tre på varje hoj. Dela med tre så är ni inte så stora längre.
Gustav O skrev:2625064Är ju inte så konstigt eftersomman är tre på varje hoj. Dela med tre så är ni inte så stora längre.
67 st som kvalade och 62 som fick startaRR:Benny skrev:2625414Han menar 38 hojar x 3 förare = 114 förare.....
Men OM jag kommer ihåg rätt..
Så var det 62 team som kvalade på premiären = ca 186 förare.
Mäktigt mycket folk var det ialla fall.
Tror det var största startfältet någonsin på Anderstorp.
//
Benny
12,66 ekipage. Hmmm, Humlan yrade nog. Måste väl ha menat 38 team anmälda, och det borde du fatta din lille spjuver.Gustav O skrev:2625064Är ju inte så konstigt eftersomman är tre på varje hoj. Dela med tre så är ni inte så stora längre.
Også mig - det bliver godt at køre løb igenDucati Girl skrev:2607019ERF-Tjejteam.
Eller så syftade han på pollen i den här tråden kanskePeno skrev:262547212,66 ekipage. Hmmm, Humlan yrade nog. Måste väl ha menat 38 team anmälda, och det borde du fatta din lille spjuver.
tallner skrev:2625748250r sa klart - fast i england
om det sura engelska forbundet tillater
magnus_moss skrev:2625971Hur är dom sura? Nyfiken...
tallner skrev:2626219jag ville hem och kora ett 250r rajs tidigare i ar, men de gav mig inte starttillstand "utomlands" for jag hade inte ratt licens.. fastan jag papekade att jag har gjort battre ifran mig och tavlar pa en hogre niva an manga med "ratt" licens
Låter inte som någon vidare anpassning till EU. Det borde vara allas rätt att tävla var de vill om det finns öppna tävlingar.tallner skrev:2626219jag ville hem och kora ett 250r rajs tidigare i ar, men de gav mig inte starttillstand "utomlands" for jag hade inte ratt licens.. fastan jag papekade att jag har gjort battre ifran mig och tavlar pa en hogre niva an manga med "ratt" licens
IceQueen skrev:2625518Også mig - det bliver godt at køre løb igen
Boris JR skrev:2626295SVEMO är precis lika hopplösa och griniga lösingen ärdansk licens, danska förbundet är väldigt smidiga att ha och göra med och de utfärdar gärna starttillstånd till allehanda arrangemang.
Axxexs skrev:2626426För att få licens i Sverige måste man vara Svensk medborgare. Skulle gissa att det är rätt stor risk att samma krav ställs utomlands också. Att vara medborgare i det landet man ansöker om licens.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari