Mogge70
Rapido MCK
Tanken är att köra ERF i år och att ha en hoj som håller. Kör väl på med RapidoRacing #99 men med ett annat gäng än i år.
GSXR1100R skrev:2602639För min del blir det förmodligen ERF.
Korpen 125 med de andra tjockisarna?oFFkeFF skrev:2603896Vet inte riktigt vad det blir nästa år, mer än att något ska det bli.
Hojen är såld, vad som ska shoppas återstår att se.
Gustav O skrev:2603902Korpen 125 med de andra tjockisarna?
Ord som dessa kan lätt ge dig stickor i baken från avbytarbänken 2007Martinus skrev:2603840Jasså, ja som trodde du bara skulle vara teamchef nästa år.
GSXR1100R skrev:2604041Ord som dessa kan lätt ge dig stickor i baken från avbytarbänken 2007
Hade du undvikit ordet bara så hade det varit ok, men bara teamchef låter som om du inte har förstått vad en teamchef gör, utan en bra teamchef så blir det ingenting.
Du menar att jag är bättre på att vara teamchef än att köraMartinus skrev:2604535Skrev såklart fel. Betydelsen av "bara" syftar på ordet "endast". Pga. det stora ansvaret som åligger teamchefen blev jag förstås orolig att din roll som förare skulle kunna ha en negativ inverkan på ditt ledarskap.
GSXR1100R skrev:2605239Du menar att jag är bättre på att vara teamchef än att köra
Och det kommer från han som vurpade i första kurvan på Åsens ERFMartinus skrev:2605389Har svårt att tänka mig att du inte skulle vara bättre på det mesta än att just köra.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|