Mad Moose skrev:2621211Med tanke på hur det har utvecklat sig i SP250 vet jag inte längre om jag är så sugen på att köra klassen. Får fundera lite. Man kanske skulle göra en Torkel?
ceasar skrev:2620495Var ju inte så jag menade riktigt... Menade att fler av de ca 27000 personer som antagligen är intresserade av motorcyklar borde börja tävla.
Jösse skrev:2621673Varför fortsätter du inte i 250cc EM ??
Berra skrev:2621693WSS 600 är väl ballare?
Jösse skrev:2621696Ballt eller ej.
Att vara framgångsrik i em kan lätt leda till GP.
Men GP innebär direkt stenhårt motstånd som ev knäcker mindre bra förare också.
Absolut!Berra skrev:2621702Att vara framgångsrik i wss kan väl också leda till GP?
Jösse skrev:2621696Ballt eller ej.
Att vara framgångsrik i em kan lätt leda till GP.
Men GP innebär direkt stenhårt motstånd som ev knäcker mindre bra förare också.
nIKOLa skrev:2622034Att vara framgångrik lr inte i EM spelar ingen roll. Man kommer inte få bättre kontrakt för det. Frågan är ist hur står plånbok man har och hur lurad man vill bli.
Vi valde att gå in i Supersport vm med eget team och det tror jag va en bra grejj! Jag menar, man kan väl alltid testa?
Lite mer info om 2007 hittar ni på www.nikorace.com under Nyheter
Jo, jag menar det! Vi fick ju ett erbjudande man bara får en gång i livet och det tog vi! Så nu gäller bara stenhård träning för att försöka smälta in så fort och snabbt som möjligtDepåbitchen skrev:2622039Klart man alltid kan testa!
Den som inte testar vet ju inte hur det skulle ha gått.
Lycka till med satsningen 2007!
Bara att önska lycka till!nIKOLa skrev:2622042Jo, jag menar det! Vi fick ju ett erbjudande man bara får en gång i livet och det tog vi! Så nu gäller bara stenhård träning för att försöka smälta in så fort och snabbt som möjligt
Tack tack
sandstream skrev:2621926Absolut!
Jag vet iaf en kille som gått vägen via WSS och sedan WSBK till MotoGP-klassen: Chris Vermeulen
nIKOLa skrev:2622034Att vara framgångrik lr inte i EM spelar ingen roll. Man kommer inte få bättre kontrakt för det. Frågan är ist hur stor plånbok man har och hur lurad man vill bli.
Vi valde att gå in i Supersport vm med eget team och det tror jag va en bra grejj! Jag menar, man kan väl alltid testa?
Lite mer info om 2007 hittar ni på www.nikorace.com under Nyheter
38 st förare i ERF gör det till största klassen tillsammans med R600GSXR1100R skrev:2623521Just nu 148 st som har röstat, det är väl ca 600 licencierade förare i Sverige, undrar hur många som är aktiva och tävlar, vi hade ca 200 förare på ERF i Anderstorp i våras.
Är ju inte så konstigt eftersomman är tre på varje hoj. Dela med tre så är ni inte så stora längre.Nr:18 skrev:262412938 st förare i ERF gör det till största klassen tillsammans med R600
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari