Jag handlade en c901 i helgen och den verkar bra förutom två grejer:
1, om man vill ha den i vitt så fansn den bara i någon eko-version, fett irri att stödja sådant trams, ska maila SE och be dem exkl mitt köp och bokföra det på en vanlig c901 istället
2, Den är inte kompatibel med mitt bt-headset, skandalöst. Nu måste jag tjacka nytt sådant också.
Den är inte bättre än min gamla k800 dock, det var lätt världens bästa telefon men joysticken var lite trött
Iphone, enklare kan det inte bli(men söker du en bra kamera så är nog inte den det bästa men i mina ögon helt okej
.
Sen vaddå inte kompatibel med BT, antingen har den BT eller så har den det inte, har den det ska det fungera oavsett hur antikt ditt BT headset är, enda som kanske inte funkar är att streama musik över BT.
Definition på ordet klarar är tydligen olika
Det medföljer inga gulliga ringsignaler, attans också![]()
Du verkar ha hakat upp dig på det där med ringsignalerna, skrev du inte nyss samma sak i Iphone tråden?
Är det så illa att man inte kan ha valfri mp3 som ringsignal i iphone?
Iphonen är tidernas mest hypade pryl, och du har svalt hypen med hull och hår och gör ditt bästa för att sprida den vidare.
Iphonen har inga funktioner som andra telefoner inte har.
Iphonen är stenhårt knuten till företaget som tillverkar den genom Itunes/Appstore/tillbehör
Iphonen kostar minst dubbelt så mycket som liknande telefoner utan halvätet äpple.
Sen hypad eller ej, jag och de jag känner som har iPhone använder sin lur till så mycker mer än vad vi använt tidigare lurar till... så helt galen är den
Du verkar ha hakat upp dig på det där med ringsignalerna, skrev du inte nyss samma sak i Iphone tråden?
Är det så illa att man inte kan ha valfri mp3 som ringsignal i iphone?
Iphonen är tidernas mest hypade pryl, och du har svalt hypen med hull och hår och gör ditt bästa för att sprida den vidare.
Iphonen har inga funktioner som andra telefoner inte har.
Iphonen är stenhårt knuten till företaget som tillverkar den genom Itunes/Appstore/tillbehör
Iphonen kostar minst dubbelt så mycket som liknande telefoner utan halvätet äpple.
Du är bara avundsjuk ;-) jag tycker iphone är ruskigt bra på det jag vill ha av en mobil. Jag använder facebook, twitter och många andra grejer som iphone är mycket bättre på än "vanliga" mobiler. Men om man bara vill ringa med sin mobil så är ju iphone lite overkill...
Vilken annan telefon som helst i dag med lika stor skärm gör allt Iphonen gör, lika bra ...
Än mindre när företaget bakom är så jävla uptight om vilka program man får installera och vilka som ska få tillverka tillbehör till telefonen...
Microsoft är ju rena opensourcerörelsen i jämförelse...
Och vem har dem härmat![]()
Midomi, Världens bästa stämapparatm, skjutmått som är snorexakt, Google earth, Väderprognoser med satelit/radarbilder över kommande veckan har inte din lur. Det har min.Iphonen har inga funktioner som andra telefoner inte har.
Inte alls. Men även om det skulle vara så så finns i princip allt man behöver i appstore och som grädden på mosset så sköter sig synkningen klockrent och man har alltid backup på allt i luren.Iphonen är stenhårt knuten till företaget som tillverkar den genom Itunes/Appstore/tillbehör
Min kostade 6.500, Senaste nokian 5.300. Den senare helt klart mindre prisvärd.Iphonen kostar minst dubbelt så mycket som liknande telefoner utan halvätet äpple.
Än mindre när företaget bakom är så jävla uptight om vilka program man får installera och vilka som ska få tillverka tillbehör till telefonen...
Min kostade 6.500, Senaste nokian 5.300. Den senare helt klart mindre prisvärd.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |