C901 är riktigt bra! Bara att köpa!Hyllar också min gamla K800i, och har sökt en ersättare.
C901 verkar ligga närmast sanningen.
![Fakta :fakta :fakta](/img/smilies/fakta.gif)
Den lider inte av massa mysko fel som inte går att laga..
C901 är riktigt bra! Bara att köpa!Hyllar också min gamla K800i, och har sökt en ersättare.
C901 verkar ligga närmast sanningen.
Rent köp utan bindningstid? Var då?
Du kan ju kolla här vad priserna är: http://www.iphonepriser.com/
Jag handlade en c901 i helgen och den verkar bra förutom två grejer:
1, om man vill ha den i vitt så fansn den bara i någon eko-version, fett irri att stödja sådant trams, ska maila SE och be dem exkl mitt köp och bokföra det på en vanlig c901 istället
2, Den är inte kompatibel med mitt bt-headset, skandalöst. Nu måste jag tjacka nytt sådant också.
Den är inte bättre än min gamla k800 dock, det var lätt världens bästa telefon men joysticken var lite trött
Är du nöjd med din telefon? Jag måste tjöpa en ny.
Köp en med android i.
Är du nöjd med din telefon? Jag måste tjöpa en ny.
Just ja. WLAN, är det bra att ha på mobilen eller funkar det tillräckligt bra med vanlig uppkoppling i abbonemanget?
Vad är det?
.
Här, läs denna: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=216079
Android är Googles operativsystem för mobiler. Mer om det kan du läsa på www.swedroid.se. Frågar man mig är det operativet som kommer leda utvecklingen dom närmsta 2 åren.
/ Jens
Är HTC Hero "the shit" så att säga? Priset var helt klart bättre än iphone-ockret. Fördel också för oss som har tele2, vilket man inte kan ha i iphone...
Jag har SE w995 och är jävligt nöjd.
Om man köper en iphone, vilket abonnemang är mest prisvärt? Ska man köpa loss telefonen och teckna abonnemang separat? Känns sådär att binda upp sig i 24 månader till ett mobilavtal med tanke på utvecklingen på samtalsavgifter och bredbandshastigheter. Om två år är nog 29 öre /minut svindyrt och 199:-/mån för surf hutlösa pengar.
Om man köper en iphone, vilket abonnemang är mest prisvärt? Ska man köpa loss telefonen och teckna abonnemang separat? Känns sådär att binda upp sig i 24 månader till ett mobilavtal med tanke på utvecklingen på samtalsavgifter och bredbandshastigheter. Om två år är nog 29 öre /minut svindyrt och 199:-/mån för surf hutlösa pengar.
Jag har hört från några håll att vissa av knapparna på w995 ska vara lite svårmanövrerade, är det något du upplevt?
(btw, minustecknet på ditt inlägg var ett misstag)
Jag betalade förut 69 öre/minut på min två år gamla skrutteriksonmobil och nu 19 öre/minut, telenor på båda. Fick 1500 fria sms och betalade 4600. Abonnemangskostnaden ligger på 399/månaden där jag får ringa för allt.
Jag har nu haft min Iphone 3Gs, 32:a, i 1½ månad och är supernöjd, tågresorna känns betydligt fortare och roligare och jag slipper sitta vid datorn när jag kommer hem för att kolla email etc. Elräkningarna har sjunkit då datorn hemma nästan aldrig är på som en liten "bieffekt". Rekommenderar verkligen att man väljer fri surf!.
För den som vill veta mer skicka ett pm/kontakta via msn.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |