Jag kommer väl inte köra så hårt om jag ska vara ärlig Kommer nog köra rätt så lugnt. Kommer väl bli ett par timmar i veckan.
Jag är ny på håj fronten och har haft en yamhan fz6 för ett par års sedan,men vill gärna ha möljiheten att köra lite grusväg och
Serviceintervaller bör väl inte vara var 10 timme då de känns som att de blir bara massa mecka i garaget.
Tycker ktm 690 ser rätt så klumpig ut men så kanske inte fallet är.
Men kanske ktm 525????
Tack för svar
Allting byggt på en cross/enduro bas är värdelöst om man inte har djup plånbok och/eller kan skruva själv. Det är inte olja/filter/ventilkoll som är problemet utan dyr renovering 10-15kkr efter 1000mil som är det trista.Jag kommer väl inte köra så hårt om jag ska vara ärlig Kommer nog köra rätt så lugnt. Kommer väl bli ett par timmar i veckan.
Jag är ny på håj fronten och har haft en yamhan fz6 för ett par års sedan,men vill gärna ha möljiheten att köra lite grusväg och
Serviceintervaller bör väl inte vara var 10 timme då de känns som att de blir bara massa mecka i garaget.
Tycker ktm 690 ser rätt så klumpig ut men så kanske inte fallet är.
Men kanske ktm 525????
Tack för svar
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |