Jag kommer väl inte köra så hårt om jag ska vara ärlig Kommer nog köra rätt så lugnt. Kommer väl bli ett par timmar i veckan.
Jag är ny på håj fronten och har haft en yamhan fz6 för ett par års sedan,men vill gärna ha möljiheten att köra lite grusväg och
Serviceintervaller bör väl inte vara var 10 timme då de känns som att de blir bara massa mecka i garaget.
Tycker ktm 690 ser rätt så klumpig ut men så kanske inte fallet är.
Men kanske ktm 525????
Tack för svar
Allting byggt på en cross/enduro bas är värdelöst om man inte har djup plånbok och/eller kan skruva själv. Det är inte olja/filter/ventilkoll som är problemet utan dyr renovering 10-15kkr efter 1000mil som är det trista.Jag kommer väl inte köra så hårt om jag ska vara ärlig Kommer nog köra rätt så lugnt. Kommer väl bli ett par timmar i veckan.
Jag är ny på håj fronten och har haft en yamhan fz6 för ett par års sedan,men vill gärna ha möljiheten att köra lite grusväg och
Serviceintervaller bör väl inte vara var 10 timme då de känns som att de blir bara massa mecka i garaget.
Tycker ktm 690 ser rätt så klumpig ut men så kanske inte fallet är.
Men kanske ktm 525????
Tack för svar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |